Skocz do zawartości

Cube Nuroad Pro 2019 - Cubek


Rekomendowane odpowiedzi

przepraszam, że w tym temacie, ale zagląda tu chyba trochę użytkowników tego roweru

Zastanawiam się nad zakupem nuroada, mam 186cm (przekrok około 90cm), przymierzałem rozmiar 58 i w sumie wydał się ok, tylko jest jakoś mało miejsca między butem i przednim kołem. Sprzedawca jednak nie był do końca przekonany do rozmiaru i sugerował przymiarkę do 61, ale tego rozmiaru już nie ma. Przejrzałem cały temat i wygląda, że 58 powinien być w miarę ok, ale może ktoś o podobnych wymiarach mógłby się jeszcze wypowiedzieć? Różnego rodzaju tabelki i kalkulatory też pokazują różne wyniki.

Pozdr.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

wypadam tak między wami więc te 58 nie wygląda źle, zrobiłem jeszcze małe porównanie z rowerami teoretycznie pod mój wzrost  (tribanem jeździłem 2 dni) i wygląda chyba też ok

będę myślał, dzięki za pomoc

82839253_roweryporwnanie.thumb.JPG.af8839cb2bb07ac871ab156dfa11abcc.JPG

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Witam, czy ktoś się może orientuje czy można gdzieś dostać jeszcze tego Cube nuroad pro w rozmarze 56 ?
Jeśli tak to proszę o informacje 

Pozdrawiam
Był w Athletic Sport w ZG zdaje sie.
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, jachu76 napisał:

Niestety tylko 58 rozmiar , mój wzrost to 180cm także myślę że 58 był by za duży ...(no chyba że się myle )

Z Cubem najlepiej przymierzyć się. Ja mam 182cm i co prawda inny model bo Cube Agree mam ale w rozmiarze 58. Na bike ficie powiedzieli ze rozmiar idealny, więc rozmiarówka nierówna rozmiarówce.

W Nuroad między 56 a 58 w reach jest tylko 3mm róznicy za to w stacku 21mm.

Odnośnik do komentarza

cześć, no i mnie dopadło :D . Dziś przyjechał w pudle Cube Nuroad Pro Fe rozmiar 56 (mam 176 wzrostu), wersja z błotnikami, lampkami itd które zdemontowałem i na pewno przydadzą się na dłuższe wyprawy rowerowe. Jeszcze dziś zamontuje licznik, koszyki na bidon, spd 520 i zacznie się żmudne poszukiwanie idealnej pozycji na rowerze. A tak się prezentuje Cube Nuroad Pro Fe bez błotników.

IMG_20200817_095522.jpg IMG_20200817_095551.jpg Edytowane przez darecki_
  • Lubię to! 1
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

pytanko do właścicieli , po ponad 20 km w tylnej piaście słychać chyba łożyska🤔 nie wiem jak opisać ten dźwięk ale z narastającą prędkością częstotliwość się jakby zwiększa. Jutro nagram to wstawię to o czym pisze

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, darecki_ napisał:

pytanko do właścicieli , po ponad 20 km w tylnej piaście słychać chyba łożyska🤔

Wcześnie. Wal na gwarancję, im szybciej tym lepiej, zanim powiedzą ci, że to zmęczenie materiału i się nie kwalifikuje.

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, darecki_ napisał:

myślałem że mnie to ominie ;/ ,  tak trzeba będzie zrobić, jako dowód podeśle tez te ciekawe dźwięki sklepowi

Co do piast temat wałkowany na forum. Są to niestety  piasty które często  tych w modelach Cube mają ten mankament i nawet wymiana na inny egzemplarz na niewiele się może przydać ale próbuj. 

Edytowane przez Strek
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, darecki_ napisał:

ja już myślę nad nowym kompletem kół, albo samego tylniego koła 🤔 a może samej piasty sam nie wiem

Z doświadczenia ze swoim Cube wiem że wymiana smaru może trochę polepszyć sprawę...to najtańsza opcja przed wymianą kół. Piasty na kulkach, prosta budowa najlepiej od razu samemu nauczyć się przy nich grzebać chociaż jak nie masz narzędzi  i nigdy tego nie robiłeś pogadaj ze sprzedawcą zwłaszcza że rower nówka może ci przeserwisuje. Na tych kołach nawet zgrzytających można trochę kilometrów zrobić zanim kupisz nowy komplet.

Odnośnik do komentarza

dziś bylem na krótkiej przejażdżce wsłuchując co się dzieje z moją piastą,  okazało się podnosząc tylne koło i obracając je by swobodnie się kręciło usłyszałem piękny dźwięk ocierających wykładzin o tarcze (jednak nie piasta). Tarcie było na tyle ciekawe że przenosiło się aż do samej korby, podjechałem na serwis Treka gdzie ogarnęli mi dociski do tarczy i jest póki co spokój. Mimo to i tak komplet kół wyląduje w tym rowerze i prawdopodobnie pełna grupa GRX ale nie wiem jeszcze która seria.

Edytowane przez darecki_
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, darecki_ napisał:

i prawdopodobnie pełna grupa GRX ale nie wiem jeszcze która seria.

Nie kalkuluje się. 10-rzędowy GRX to w zasadzie Tiagra ze sprzęgiełkiem, a wejście w 11-rzędowego GRX-a, to wymiana klamkomanetek, hebli, korby, kasety, obu przerzutek i łańcucha. W częściach koszt 2/3 Nuroad-a. Jak chcesz zrobić swap samemu to przynajmniej robota odpada, jak zlecisz komuś, to pewnie ze 200-400zł za to weźmie, bo to dość czasochłonne.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...