Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zajop

    [Propozycje] Szosa do około 2000 - 2999zł

    A dał Ci pojeździć na 54? Nie piszę tego dlatego że jestem szefem jakiegoś lobby małych rowerów, tylko z doświadczenia. Sam mam 175cm wzrostu i jeżdżę na rowerze z górną rurą 520mm. W tych sensach w rozmiarze 54 górna rura ma 543mm. Ewentualnie mostek lepiej wydłużać niż skracać. A jeśli jesteś przed 30 rokiem życia, to się porozciągasz do wszystkiego
  3. SZOGI

    Klub miłośników rowerów gravelowych

    Jak kolega wyżej pisze chcę drugi komplet bo te są ok. Dętki już zamówione opony zmienię jak te się zjadą. To poleci ktoś się jakieś obręcze w dobrej cenie, ewentualnie jakieś miejsce gdzie to kupić (złożyć). I tak z ciekawości ile te obręcze fabryce,ne z roweru mogą być warte?
  4. Dzisiaj
  5. elmapeto

    [Propozycje] MTB do około 1000 - 1999zł

    RR rozm.L
  6. Wczoraj
  7. PrzeLuka

    Bike fitting czy ma sens

    Skoro coś w czasie jazdy uprzyksza Ci ją to masz już odpowiedź. Czasem wystarcza drobne korekty ustawienia siodełka o których piszą koledzy a czasem zmiany nawyków, tj. kadencja ale nie jej dotyczy pytanie, więc nie będę rozwadniał tematu. Na platformach stopa chcąc nie chcąc ma tendencje do przemieszczania się a SPD eliminuja tą przypadłość. Zwracaj poprostu uwage czy stopa uklada się prawidłowo.
  8. PrzeLuka

    Nowo Zakupiony Marzocchi 380C2R2 Espresso, a wycierająca się anoda.

    Brak "zerówki" i za mało oleju najpewniej jest przyczyną wycierania się anody. Amory przeważnie sprzedawane są w stanie zakonserwowania a nie gotowe do jazdy. Chyba, że sprzedawca robi "zerówkę" we własnym zakresie.
  9. PrzeLuka

    [Nieregulaminowy] Jaki rower lepiej kupić?

    Od porad ws. zakupu roweru jest dział "rower za x zł".
  10. Papynsky

    Bryton Rider 310

    Jeżeli włączyłeś i zapisałaś nagrywanie śladu, to można to obejrzeć po przesłaniu do apki. Włącz bt w obu urządzeniach i w apce tapnij bt sync.
  11. Red

    treningi siłowe jako wspomaganie treningu kolarskiego

    W zasadzie to jako uzupełnienie treningu kolarskiego trening na siłowy powinien obejmować całe ciało. Można do tego wykorzystywać wolne ciężary, kalistenike, crossfit. Środki są mało ważne, liczy się cel. Osobiście od początku swój trening opierałem na kalistenice (tzw wielka szóstka) a później przeszedłem na kettlebell, który okazał się bardziej efektywny. Przykładowe ćwiczenia (niektóre nazwy podaję po angielsku aby było łatwiej wyszukać na YT) - Halo - Russian swing - Americab swing - Wykorki (zarówno do przodu, do tyłu jak i chodzone) - Frog jump - Back and Forth squat - Figure 8's - Martwy ciąg - Humstring Curls - Mason twist - Side bedns - Wood choppers - Full Squad - Slingshot - Rotation resistance - Skull crusher -Bench press - Triceps lifts - Biceps curls - Forearm rotation
  12. Witam, Zakupiłem wczoraj Nowego Marcoka 380 C2R2 Espresso... Miałem na karku, że opinie na temat powłoki są mizerne, tzn. strasznie szybko wycierająca się anoda, szczególnie w wersjach GoldRace. Jak to jest z Espresso, oraz jak zapobiec wycieraniu się lag? Miałem pomysł by zalać dwa oleje do amortyzatorów motula... i zamiast 7,5W w ilości 80ml na lage, wlać 40ml 5W oraz 40ml 15W, co daje nam 80ml oleju 10W, czyli o wyższej gęstości = lepsze smarowanie, mniejsze tarcie, kosztem płynności pracy. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Ps. Kupiłem Nowy za 2650zł, była to racjonalna cena? Ps. Zauważcie, że mimo tych samych wersji (C2R2) w wersji na rok 2016 espresso marzocchi zaleca 80ml oleju 7,5wt na lage, a na ROK 2018 w wersji z czarną anodą marzocchi zaleca 60ml oleju 20WT!! Na lagę... Coraz bardziej myślę nad zalaniem 80ml oleju 15W do mojego 380 podczas serwisu zerowego. Pozdrower
  13. Kruk

    Strzelająca Reba RL (nie korona i sterówka)

    Fakt to może skrzypieć jak już pytanie czy za słabo są śruby przykręcone czy co.
  14. Fimala

    Klub miłośników rowerów gravelowych

    Te bym zostawił bo są to całkiem sensowne kółka do katowania w bagnie i pod ciężarem, a składałbym drugi komplet do użytku czysto szosowego.
  15. Grzegorz_Macko

    Co dziś zrobiłeś dla swojego roweru ?

    Ja dzisiaj zapodalem do swojego rr540 oponki Mitas Zefyros TDi, oryginalne obręcze uszczelnilem, wstawiłem wentyle presta i zalalem mlekiem. Jest fajnie, choć na ścieżce jeszcze nie testowałem. Koła straciły na wadze ok 250g/szt. Oryginalnym oponom z deca nic nie było, ale chciałem zredukować wagę kół, powiększyć oponę z 2.0, na 2.25. Gdzieś czytałem, że 2.3 to max co się zmieści, ale teraz widzę, że jest jeszcze spory zapas, więc nie wiem jak to jest z tymi rozmiarami.
  16. Zigfir

    Klub miłośników rowerów gravelowych

    To sam mi chodzi po głowie... tylko tu by trzeba postrzec na coś w na wyższym stożku, bo ponoć nie sama waga ale i właściwości aero mają tu duże znaczenia. Ale na początek to proponuje wywalić oryginalne dętki i zamienić na takie po 110g per sztuka dzięki czemu drugie tyle się zaoszczędzi na jednej. Fabrycznie zakładane waż 220g. Ewentualnie zastąpić mleczkiem. Do tego oponki, z typowych gravelowych Panacera - Gravel King - wersja z grubszym bieżnikiem: 330g (700x32C) / 380g (700x35C) / 400g (700x38C)? Przy 32 C i wspomnianej wymianie dętek mamy różnicy na - 500g. @Stryjek jeździ już chyba na Grawel Kingu bez dętek - zapraszamy do zdania relacji :). Ewentualnie jak przewaga asfaltu to może Continental Grand Prix 5000 32 albo cieniej 28... 😈 Bo to też jest jakaś opcja - na żwir sobie zostawić oryginalny zestaw, a na asfalcik poskładać dodatkowe koła na gumach gładkich.
  17. Mam do dyspozycji pewien budżet, i nie wiem, czy rower z 2016 roku, będzie dobrym zakupem, czyli czy Fox factory z roku 2016, różni się mocno parametrami, i tym podobnymi z foxem factory z 2019?
  18. Tiller

    Lusterko do kierownicy szosowej, do baranka

    Kupiłem Cateye i jestem zachwycony. Super wygoda. Dzięki za ten wątek. Ciekawostka – Cateye to produkt japoński. Myślałem, że w związku z tym taniej będzie zamówić z Azji, czyli z AliExpress. A jednak niższą cenę znalazłem na Allegro niż od Chińczyka. Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. sickboY2019pl

    [Propozycje] MTB do około 1000 - 1999zł

    Rocrider będzie lepszy.
  20. Tiller

    Pompka automatyczna nie przełącza zaworu

    A pompujesz pustą dętkę czy dopompowujesz? Zwykle te zawory w pompkach działają tak, że musi być jakiekolwiek ciśnienie w dętce. Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. NiebieskiKraken96

    [Propozycje] MTB do około 1000 - 1999zł

    Witam. Przymierzam się do kupna nowego roweru. Mam 178cm i 80kg. Mam do wyboru dwa rowery. Haibike SEET HardNine 3.0 (na 29' i rozmiar ramy 19') i B'TWIN ROCKRIDER 540 (27,5" na ramie L). Który według was jest godny uwagi ? Czy rozmiar ramy jest adekwatny do mojego wzrostu ? 🚴‍♂️ https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540-275-id_8350454.html https://www.haibike.com/pl/pl/rowery/mtb/seet-hardnine-30-pl740?id=4100128940
  22. D4872

    Dystans e-bike`ow

    Fajny test, ciekawe spostrzeżenia. Na filmie widać jak się starali, ale niestety interpretacja wyników, a w szczególności obliczenia na procentach nie są ich najmocniejszą stroną.
  23. pawel2208

    Strzelająca Reba RL (nie korona i sterówka)

    A połączenie popychaczy z dolnymi lagami? Tam siedzą ciasno, bo trzeba je przez śruby wybijać żeby podzielić widelec.
  24. KrzysiekMTB

    treningi siłowe jako wspomaganie treningu kolarskiego

    Rwanie i podrzuty olimpijskie. Wyciskanie żołnierskie to już raczej na barki.
  25. Guślarz

    Nowe TRIBANY - warto?

    Hejka, jakiś czas temu pytałem tutaj o opinię na temat nowych Tribanów. Otóż kupiłem miesiąc temu TRIBANA RC500. Obecnie ma przejechane ok 500km. To się wypowiem: Rower jest jak dla mnie ekstra. Do tej pory miałem górala z lat 90 na ramie CroMO, sztywnym widelcu i osprzęcie Deore DX oraz dzisiejszy rower crossowy od KANDSA na hamulcach tarczowych i osprzęcie Alivio. Triban jest zdecydowanie sztywniejszy, zrywniejszy i szybszy od obu tych rowerów. Podwójna korba robi taką robotę jak potrójne zestawy w obu tych rowerach. Szosa jest oczywiście szybsza średnio o jakieś 5kmph od obydwu moich starych sprzętów(mówimy o jeździe na płaskim). Wszelkie przyspieszania, jazda z góry, wyprzedzania lub jazda pod góre: nie ma porównania. Przy zjazdach, na których na crossie wyciągałem powiedzmy około 42-44 kmph na szosie przekroczenie 50kmph nie jest żadnym wyczynem. Ostatnio przesiadłem się na chwilę na crossa to miałem wrażenie, że deptam w ziemię nogami. Cisnę a rower nie idzie. Na Tribanie nie muszę redukować pod krótką górkę, tylko mocniej nacisnąć na pedały, a na crossie ledwo wzniesienie, a ja zrzucam wszystko co mam. Jeśli chodzi o ramę, to panowie z pewnego popularnego sklepu w Krakowie oglądali ten rower, wyginali go na wszystkie strony i uznali jest całkiem sztywny jak na ten budżet. Generalnie nie widzieli konkurencji u siebie w sklepie dla Tribana, a handlują między innymi Meridą, Krossem i innymi. Siodełko póki co zostawiam, bo nie czuję żadnych ubocznych skutków. Opony 28 mm dają spory komfort na drobnych nierównościach (oczywiście nie taki jak 2.2 cala w góralu). Podobnie dość gruba owijka. Jeszcze jedna sprawa: hamulce tarczowe Promaxa- uważam je za wystarczające w 100%. Właściwie hamuję nimi tylko z górnego chwytu. Jak kiedyś trzymałem w lewej ręce telefon a prawą hamowałem to niemal wyrzuciło mnie z siodła, a ważę ok 95kg. Również na zjazdach nie zauważyłem braku mocy hamowania, a zjeżdżałem już nie tylko spod zoo w Krakowie Z wad to wymieniłbym dość szybko ścierającą się tylną oponę (już widać ewidentnie różnicę między przodem a tyłem) i czasami mam wrażenie jakby suport dość głośno pracował, ale nie jest to jakoś bardzo denerwujące, bo słychać go tylko czasami i to tylko wtedy jak wiatr w ogóle nie wieje. Innych mankamentów póki co nie obserwuję. Podsumowując: Tribana RC 500 polecam każdemu, kto zastanawia się nad budżetowym rowerem szosowym na początek przygody z kolarstwem szosowym. Niesamowita różnica w stosunku do innych typów rowerów, duża przyjemność z jazdy na szosie, wygodna geometria, genialny stosunek ceny do jakości, wygodne raty 0%. W razie potrzeby jest możliwość założenia błotników i bagażnika, oraz bardzo szerokich jak szosę opon co najmniej 32, a może nawet 35mm.
  26. Tygr

    treningi siłowe jako wspomaganie treningu kolarskiego

    Wyciskanie żołnierskie ?
  27. Kruk

    Strzelająca Reba RL (nie korona i sterówka)

    Noo to jak znasz jego budowę to ułatwia rozmowę Hmyyy...lagi są pneumatycznie wbijane w koronę amora lub wkręcane, w słabszych modelach tam czasami sączył się olej co by wnioskowało że jest gdzieś miejsce na olej, nie mniej bardzo wątpię by lagi w koronie strzelały...
  28. ahaja

    Przeplatanie Poznań

    To nic tylko śmigać. 🙂 Zerknij czy jest kołnierz stopki (?) równo ułożony przy obręczy, a jak nie to po poprawieniu powinno być OK.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?
    Zapisz się