Suraj Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) Witajcie forumowicze . Jestem Damian i mam 26 lat i opowiem wam dziś czym jeżdżę. No dobra, a tak serio to nie ma co opowiadać bo to zwykła decathlonówka. Rockrider 520. Moja historia wygląda tak że pracuję jako programmer i mnóstwo czasu spędzam przed komputerem, "a dupa rośnie" i urosła. 125 kg ;/ Stwierdziłem że coś może by zrobił kreatywnego i w końcu ruszył się sprzed kompa. Z racji że nie jeździłem na rowerze z 10 lat, to nie chciałem kupować od razu roweru za 4-5 tysięcy, bo nie wiedziałem czy mi się spodoba, i czy rower pojeździ tydzień i poleci do piwnicy. Do rzeczy, kupiłem pojeździłem w połączeniu z regularną siłownią waga już spadła do 115 w 2 miesiące, uważam że dobry wynik, ale co dalej. Nie chcę jakoś zbytnio inwestować w rower, bo raz nie bardzo mnie to jara, dwa nie mam czasu żeby dłubać przy nim, trzy nie mam narzędzi do tego. KŁAMSTWOOOO !!! Co mi się nie podoba: O ile tylna przerzutka jest super, tak przednia masakra, rzęzi, chrobocze raz udało mi się ją wyregulować gdzie było super, dopóki nie pojeździłem sobie po lasku z 20 km wróciłem i wszystko wróciło. Rower jeździ w większości po mieście jakieś 90% i pozostałe 10 to lasek, gdzie jest kilka górek trochę błotka. Pytanie rodzi się: kupować nowy rower, czy zrobić ten. Zauważyłem że odkąd go kupiłem może z raz wrzuciłem pierwszy bieg z przodu, cały czas jeżdzę na 2x... lub 3 x... stąd pomysł na napęd 2x10. Nie jestem jakimś demonem prędkości i po ścieżkach rowerowych jeżdżę ze średnią prędkością około 22km/h czasem 25. Staram się trzymać takie tempo. DO roweru zakupiłem sztycę santour nxc oraz klocki półmetaliczne i jest już super. Mój obecny licznik który kupiłem z rowerem padł po 3 miesiącach, chyba że jestem taki szybki że vmax mam 85 km/h, a nie przypominam sobie żebym tyle jechał Wybór padł na sigme 1200 WL Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolony, a co sprawia że wolę ten zmodyfikować? ...to że mi się on po prostu