Bujak Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Na tych zdjęciach do ideału też jeszcze daleko.Linka hamulca przedniego powinna być na wierzchu, a nie pod innymi linkami.
Fimala Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 8 godzin temu, Sziva napisał: W moim Soilu miałam fabrycznie oklejone taśmą koła DT Spline, ale przy wentylach było to tak po macoszemu zrobione, że trzeba było jeszcze raz oklejać. U mnie w specu z reszta to samo. Takie TR że trzeba samemu okleic raz jeszcze.
Bujak Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 W moim Soilu miałam fabrycznie oklejone taśmą koła DT Spline, ale przy wentylach było to tak po macoszemu zrobione, że trzeba było jeszcze raz oklejać.Przy zaworze trzeba zawsze oklejać, bo tam był już wsadzany wentyl dętki i swoje nabałaganił. No właśnie też mi się tak zdaje. Jak będę wymieniać owijkę, to poprawię to. Wiesz co, wydaje mi się, że jak zdejmiesz kierownicę i wyjmiesz widelec z ramy to będziesz mogła swobodnie przestawić przewody na lewą, czy prawą stronę bez wyjmowania linek.Na koniec przewód od hamulca przedniego też można dowolnie przestawić bez wyjmowania linki. Po odkręceniu szczęki hamulca od widelca można linkę wystawić na zewnątrz nawet jeżeli była wcześniej przepleciona gdzieś pod spodem.
de Villars Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 3.04.2019 o 09:49, Sziva napisał: Ważyłam rower bez pedałów na wadze hakowej i wyszło 10,4kg w wersji XS. Rower ten jest wyczuwalnie cięższy od mojej Meridy MTB, ale tam rama i koła są z karbonu, a całość z pedałami waży 9,6kg. To dość ciężko, zwłaszcza że rower w malutkim rozmiarze. A że cięższy od dotychczasowego MTB, to niefajnie. Zwłaszcza że nie mówimy tu o jakimś najtańszym modelu tylko maszynie na 105 czyli już z konkretnej półki (przynajmniej osprzętowo). Obawiam się, że może nie być tego efektu wow jaki często towarzyszy przesiadce na szosę. ps. siodełko jest w docelowej pozycji czy tylko zamontowane do zdjęcia? Bo wydaje się strasznie nisko i mocno pochylone do przodu. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez de Villars
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) 39 minut temu, de Villars napisał: To dość ciężko, zwłaszcza że rower w malutkim rozmiarze. A że cięższy od dotychczasowego MTB, to niefajnie. Zwłaszcza że nie mówimy tu o jakimś najtańszym modelu tylko maszynie na 105 czyli już z konkretnej półki (przynajmniej osprzętowo). Obawiam się, że może nie być tego efektu wow jaki często towarzyszy przesiadce na szosę. ps. siodełko jest w docelowej pozycji czy tylko zamontowane do zdjęcia? Bo wydaje się strasznie nisko i mocno pochylone do przodu. Siodełko wstawione tak póki co - zresztą już wymienione. Jestem już też na bike fitting umówiona - niestety, dopiero w maju. Co do wagi roweru, to Decathlon na stronie uprzedzał o tych 10,4kg. Modyfikować tego roweru i zbijać w nim wagi nie będę, bo ma mi służyć do nauki jazdy na szosie. Jeśli stwierdzę, że jazda szosowa to jest to, to w przyszłym sezonie przesiądę się na rower Liv Langma Disc, który waży 2kg mniej. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Gość
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udało mi się te linki odkręcić Trzeba było trochę bardziej ponawywijać kierownicą.
Gość Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 8 godzin temu, Kruup napisał: U mnie jest tak. Dzięki! Widzę, że tych Tribanów kilka jest na Forum
Gość Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Sziva napisał: Dzięki! Widzę, że tych Tribanów kilka jest na Forum Mojemu stuknęła już pierwsza miesięcznica
Buffalo Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ja na swoim RC 520 miałem od początku bardzo ładnie poprowadzone pancerze i długość w sam raz. Co do ich szorstkości to na początku też to zauważyłem, ale po trasie 100km już było znacznie lepiej i gładko. Zdecydowanie zgodzę się w kwestii owijki. Nawet owijki za 30-50zł wyglądają już ładnie i są przyjemniejsze w dotyku. Też będzie wymiana. Co do siodła to dziwi mnie, że fabrycznie jest tak wąskie. Od moich kości kulszowych też węższe i też wymieniam. Przez to wygodniej mi jest w tym momencie w dolnym chwycie i tak jeżdżę większość czasu. W sprawie hamulców to bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Co prawda mam relatywnie duże dłonie (184cm wzrostu i w Decu krótkich rękawiczek nie kupię, bo wszystkie za małe), ale w górnym chwycie jestem w stanie z zapasem siły zablokować koło. No i jak dla mnie jest efekt wow. Przy wadze bliskiej 80kg ten kilogram w te czy we wte na rowerze to nie taka wielka różnica, a zmiana pozycji i baranek - ogromna. W najbliższym czasie wkładam najpewniej Panaracer Gravelking 38 (Tak, wchodzą. Deca napisało o 36 ze względu na toe overlap, który i tak zależy jeszcze od ramy.) gładkie na tubelessie i jeszcze na tym powinienem zaoszczędzić na wadze. Tak poza tym to całkiem ładnie sobie radzi z tłumieniem wibracji. Zastanawia mnie czy z grupową korbą byłoby w ogóle czuć różnicę oprócz 150g wagi, bo sztywność i tak nie jest w tej ramie priorytetem. Nie mówiąc, że i tak myślę o zmianie na coś 46/30.
Fimala Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 7 godzin temu, Buffalo napisał: Ja na swoim RC 520 miałem od początku bardzo ładnie poprowadzone pancerze i długość w sam raz. Co do ich szorstkości to na początku też to zauważyłem, ale po trasie 100km już było znacznie lepiej i gładko. Zdecydowanie zgodzę się w kwestii owijki. Nawet owijki za 30-50zł wyglądają już ładnie i są przyjemniejsze w dotyku. Też będzie wymiana. Co do siodła to dziwi mnie, że fabrycznie jest tak wąskie. Od moich kości kulszowych też węższe i też wymieniam. Przez to wygodniej mi jest w tym momencie w dolnym chwycie i tak jeżdżę większość czasu. W sprawie hamulców to bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Co prawda mam relatywnie duże dłonie (184cm wzrostu i w Decu krótkich rękawiczek nie kupię, bo wszystkie za małe), ale w górnym chwycie jestem w stanie z zapasem siły zablokować koło. No i jak dla mnie jest efekt wow. Przy wadze bliskiej 80kg ten kilogram w te czy we wte na rowerze to nie taka wielka różnica, a zmiana pozycji i baranek - ogromna. W najbliższym czasie wkładam najpewniej Panaracer Gravelking 38 (Tak, wchodzą. Deca napisało o 36 ze względu na toe overlap, który i tak zależy jeszcze od ramy.) gładkie na tubelessie i jeszcze na tym powinienem zaoszczędzić na wadze. Tak poza tym to całkiem ładnie sobie radzi z tłumieniem wibracji. Zastanawia mnie czy z grupową korbą byłoby w ogóle czuć różnicę oprócz 150g wagi, bo sztywność i tak nie jest w tej ramie priorytetem. Nie mówiąc, że i tak myślę o zmianie na coś 46/30. Pokaż foto jak już będziesz miał go na gravelkingach. Jestem ciekawy jak to bedzie wyglądać
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 5 minut temu, Fimala napisał: Pokaż foto jak już będziesz miał go na gravelkingach. Jestem ciekawy jak to bedzie wyglądać Ja też proszę o zdjęcie
Buffalo Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 14 godzin temu, Sziva napisał: Ja też proszę o zdjęcie Jak tylko przyjdą i założę, to wrzucę fotki jak wygląda i ile waży 1
Erehr Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 9.04.2019 o 01:15, Buffalo napisał: W najbliższym czasie wkładam najpewniej Panaracer Gravelking 38 Uważaj żeby się nie przejechać, bo rozmiar tych opon często jest zaniżony. Ja włożyłem do RC 500 Gravelking'i 35C które mają właśnie lekko ponad 38mm szerokości. Czytałem że 38c potrafi dochodzić szerokością nawet do 42mm i już możesz mieć problem. Fotki na 35C (robione ziemniakiem) Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez Erehr 1
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zamontowałam kierownicę Pro LT Ergo 40cm, 70mm reach, 125mm drop. Przy okazji wymieniłam też owijkę decathlonową na Pro Sport Control. Pierwszy raz w życiu nawijałam owijkę, ale chyba wyszło dobrze Na półce czeka owijka Supacaz, ale wolałam poćwiczyć nakładanie na czymś tańszym. No i wciąż jestem przed bike fittingiem. To owijkowanie wcale nie jest takie trudne
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 11 godzin temu, Sziva napisał: To owijkowanie wcale nie jest takie trudne Trudne nie jest wogóle,a jaka radocha 😄.Z tego co widzę klamkomanetki obrobiłaś dodanymi chyba do owijki paskami .Pobaw się z obrobieniem ich owijka ,wychodzi bardziej estetycznie.Jest parę filmików na YT.
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Gregory34 napisał: Trudne nie jest wogóle,a jaka radocha 😄.Z tego co widzę klamkomanetki obrobiłaś dodanymi chyba do owijki paskami .Pobaw się z obrobieniem ich owijka ,wychodzi bardziej estetycznie.Jest parę filmików na YT. Tak na początku zrobiłam, ale zabrało mi właśnie tych kilku zwojów potem na kierownicy (jest spłaszczona) i musiałam zmienić koncepcję i dołożyć te paski z zestawu.
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 To jakaś krótka ta owijka.Też mam spłaszczoną tylko model PLT i spokojnie wystarczyło.Na zdjęciu widać że trochę za gęsto te zwoje masz nawinięte.Może tu jest przyczyna że nie wystarczyło.W sumie z tymi paskami też jest OK 😉 Absolutnie nie że bym się czepiał :-)
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 1 minutę temu, Gregory34 napisał: To jakaś krótka ta owijka.Też mam spłaszczoną tylko model PLT i spokojnie wystarczyło.Na zdjęciu widać że trochę za gęsto te zwoje masz nawinięte.Może tu jest przyczyna że nie wystarczyło.W sumie z tymi paskami też jest OK 😉 Absolutnie nie że bym się czepiał :-) Każdy zwój nawijany jest na połowie poprzedniego. W sumie tego kawałka czarnego przy łapach to prawie nie widać.
Cris92 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Kurde elegancko Ci to wyszło. Ja najbardziej bym się bał właśnie o estetykę przy klamkomanetkach. Może też za jakiś czas gdy będę zmieniał, to zmienię sam, zamiast 30zł dać serwisowi. Ale, że dwa metry owijki nie starczyło żeby wcale nie tak gęsto ją nawinąć... Strach się bać jak są i sporo krótsze owijki. Sam się zastanawiam nad tą owijką od PRO. Ona jest jak gąbka trochę nie? W sumie jest ich kilka do wyboru i sam nie wiem co dokładnie wybiorę. Ciekawa też była coś a'la skóra. Ale akurat w sklepie u siebie na osiedlu nie widziałem tej co u Ciebie, żeby miała napisy naniesione. Wysłane z mojego P10 przy użyciu Tapatalka
Papynsky Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 @Szivaważyłaś może tą kierownicę?
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 22 minuty temu, Papynsky napisał: @Szivaważyłaś może tą kierownicę? Nie.
pavello Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, Papynsky napisał: @Szivaważyłaś może tą kierownicę? Ja ważyłem fabryczną jak coś - przy szerokości 42cm ok 360g. Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez pavello 1
Papynsky Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dzięki! Zapewne waga 40cm nie będzie dużo mniejsza.
Gość Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Moja waga pokazała około 345g dla kierownicy 40cm - tej z Decathlonu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się