Malajonez

[Propozycje] Szosa do około 1000 - 1999zł

Rekomendowane odpowiedzi

Malajonez

Witam,

Od razu chcę zaznaczyć, że jestem totalnym amatorem w temacie rowerów. Jakiś czas temu wymyśliłem sobie, że potrzebny mi jest rower, chcę nabijać kilometry po drogach głównie w mieście, chodnikach, drogach rowerowych, scieżkach różnego rodzaju. Po przeglądnięciu sieci stwierdziłem, że najbardziej podoba mi się styl roweru szosowego/fitness. Jednak nie mając za bardzo środków na kupno stwierdziłem, że lekko podrasuje mój bardzo stary rower górski (chciałem zamontować nowe, cieńsze opony, zrobić ogólny przegląd, zamontować np. rogi). Ta "operacja" się nie udała, gdyż w serwisie pracownik wyliczył koszty na 350zł - czyli podejrzewam, że więcej, niż ten rower jest wart. W tej sytuacji jedynym wyjściem było jednak znalezienie czegoś nowego. Wybór padł na: https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-id_8377732.html . Co sądzicie o tym modelu? Oglądałem go i wiem, że ma opony grubsze niż typowa szosówka, co dla mnie jest akurat pozytywnym aspektem. Wiem, że jest bardzo tani, wiem też że wielu doświadczonych zawodniików kolarstwa, którzy bez wątpienia są na tym forum mogą tą propozycje wyśmiać, ale czy dla kompletnego amatora, który nigdy w życiu nie jeździł na tego typu rowerze będzie to spoko opcja? Nie oczekuje nie wiadomo czego, tak jak powiedziałem, nie mam duzego doświadczenia, chciałbym spróbować swoich sił na rowerze "szosowym" i nie wydawać od razu nie wiadomo jakiej sumy. Proszę o opinię :) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
SpiderMAN

Szału nie ma za bardzo i myślę ża warto by było dorzucić te kilka stówek do Tribana 500

https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-500-id_8331913.html

W cenie 1299 masz już rower z kasetą, a nie wolnobiegiem i geometrią już bardziej sportową, spokojnie pod dalszą rozbudowę w przyszłości.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
lookier