Skocz do zawartości

przerzutka SHIMANO Deore RD-M6000 do kasety 8 rzędowej

Ninja_Boy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów(czy jak to się tam pisze😂) Mam wielką prośbę bo nie znam się zbytnio na tym. Sytuacja prezentuje się tak, że mam przerzutkę SHIMANO Deore RD-M591, nie posiada ona sprzęgła co powoduje latanie jej podczas zjeżdżania np. z schodów. Chciałbym kupić przerzutkę SHIMANO Deore M6000 ona już posiada sprzęgło lecz są 10 rzędowe i nie wiem po prostu czy mi obsłuży kasetę 8-rzędową Shimano CS-HG31. Liczę na waszą pomoc lub doradzenie. Z góry dziękuję.😃 A i zapomniałem manetka jest 8 rzędowa.

Edytowane przez Ninja_Boy

Czym Pan sugeruje, że używam rower niezgodnie z przeznaczeniem. O schodach to był tylko przykład, a jeżeli chodzi o inny w którym częściej przebywam to w lesie przy zjazdach z korzeniami też lata przerzutka ;) i nie wydaje mi się, że mój rower nie jest do tego przystosowany

Po schodach to można każdym rowerem zjechać, sam Szaj na szosie zjeżdżał i mówił że to nie niszczy roweru, a to jaką mam ramę, piasty, obręcze i nawet opony nie pozwala na zniszczenie go. Nie mówię że nie da się zajechać, bo da się każdy rower zajechać 

Edytowane przez Ninja_Boy
Godzinę temu, Ninja_Boy napisał:

Póki co zostawiam to tak, wielkie dzięki za pomoc i poświęcony mi czas

15335539844326381283181404008756.jpg

Z czasem dobierze się jakąś grupę 

To jest Deore zwykłe, a nie Shadow, które ma dość słabą sprężynę naciągającą wózek, częściej montowana była w rowerach trekkingowych.

Więc tutaj zostaje Ci zmiana na Shadow, na przykład RD-M590, która w mtb sprawdzi się o niebo lepiej.

Zdemontuj ten wynalazek do napinania, bo to kompletnie nic nie daje w takim wykonaniu, a pogarsza pracę napędu...

27 minut temu, SpiderMAN napisał:

Zdemontuj ten wynalazek do napinania, bo to kompletnie nic nie daje w takim wykonaniu, a pogarsza pracę napędu...

Testowałeś? To akurat działa, pod warunkiem że wiesz jak ma działać :)