Ninja_Boy Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów(czy jak to się tam pisze😂) Mam wielką prośbę bo nie znam się zbytnio na tym. Sytuacja prezentuje się tak, że mam przerzutkę SHIMANO Deore RD-M591, nie posiada ona sprzęgła co powoduje latanie jej podczas zjeżdżania np. z schodów. Chciałbym kupić przerzutkę SHIMANO Deore M6000 ona już posiada sprzęgło lecz są 10 rzędowe i nie wiem po prostu czy mi obsłuży kasetę 8-rzędową Shimano CS-HG31. Liczę na waszą pomoc lub doradzenie. Z góry dziękuję.😃 A i zapomniałem manetka jest 8 rzędowa. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez Ninja_Boy Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Nie obsłuży. Odnośnik do komentarza
Ninja_Boy Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 A masz może jakąś propozycję np żeby nie latał mi ta aktualna przerzutka bądź jakąś inną przerzutke która będzie miała sprzęgło i będzie pasowała? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Owiń sobie tylny trójkąt starą dętką zepnij opaskami Ewentualnie popatrz za napinaczem łańcucha Edytowane 23 Sierpnia 2018 przez Gość błąd ort Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Niestety nic z tego i nie mecz tego roweru na schodach. Zajezdzisz go albo zgubisz zęby. Odnośnik do komentarza
Ninja_Boy Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Napinacz mam własnej roboty, napina lecz przerzutka i tak lata Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Jak przestaniesz używać rower niezgodnie z przeznaczeniem to problem zniknie. Odnośnik do komentarza