Skocz do zawartości

Reklamacja czy zwrot roweru ?

blazej42

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Kupiłem Synowi nowego Krossa Level B5. Sklep przysłał do serwisu aby tam go zmontowali. Zadzwoniłem do serwisu kiedy będzie do odbioru a serwis stwierdził, że ma dużo pracy i dopiero za 3 dni. Ok. Takie mają prawo. Za 25 minut dostałem e-mail ze sklepu, że rower jest do odbioru. Jestem laikiem, ale złożenie roweru i ewentualne regulacje chyba zajmą więcej czasu. Odebrałem z Synem rower i wróciliśmy do domu (odległość 2,5 km). Dzisiaj chciałem z Synem wyjść na rower i trochę pojeździć ale takie ... coś sie przytrafiło. Podczas jazdy coś zaczęło ocierać i okazało się, że ociera duża zębatka korby o przednią przerzutkę. Po zatrzymaniu okazało się, że nie ma 3 śrub mocujących korbe. Duża zebatka trzymała się na 1 śrubie. Jadna śruba leżała na chodniku.  Miało być tak fajnie a wyszła wielka klapa.  Jestem mega wkurzony, bo nie dosyć, że serwis wziął 100zł to jeszcze spartolili robotę. Co teraz, oddać rower czy dać na reklamację? Pozdrawiam

20200906_123947.jpg Edytowane przez blazej42
Niezgodność z regulaminem.
Opublikowano

Ciężko powiedzieć co masz zrobić, ale jest to w 100% wina serwisu. Taka sytuacja jest niedopuszczalna i nie ma na to wytłumaczenia. Dziwne jest to ,że takie elementy nie zostały skręcone. Przecież nawet kupując nową korbę dostajemy ją skręconą ,a nie luzem. Uważam, że powinieneś się w tej sprawie skontaktować z kimś wyżej niż z samym serwisem. 

Opublikowano

Masz rację. Tak jak pisałem wcześniej, od rozmowy z serwisem do e-maila ze sklepu minęło 25 minut!!! Jutro zadzwonię do szefa tego serwisu. Jechałem ze Synem spokojnie, a jakbym jeździł po górkach to mogło być gorzej. Brak mi słów. Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
Godzinę temu, blazej42 napisał:

e-maila ze sklepu minęło 25 minut!!!