mszuli Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 22 minuty temu, ankorst napisał: Aktualna specyfikacja KrossEarth2.0 Mam nadzieję, że już ostateczna Upgrade to upgrade.. a jak odczucia? Jak się wspina na podjazdach? Blokada amora jest czy zdjęta? Ponad 1kg mniej "cool". Myślisz że jest opcja aby coś więcej zejść z wagi nie pchając się w karbonit? Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 28 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 7 minut temu, mszuli napisał: Upgrade to upgrade.. a jak odczucia? Jak się wspina na podjazdach? Blokada amora jest czy zdjęta? Ponad 1kg mniej "cool". Myślisz że jest opcja aby coś więcej zejść z wagi nie pchając się w karbonit? Miałem niższą wagę ale z normalną sztycą. Niżej to już chyba tylko karbon i ewentualnie amor inny (reba). Dla mnie jazda super. Myślę że jest teraz bardziej uniwersalny. I na maratony i poszaleć można na singlach. Droppera jeszcze nie przetestowałem. Dzisiaj założyłem. Blokadę zostawiłem bo jednak na podjazdach sztywniejszy lepiej się wspina. Odnośnik do komentarza
mszuli Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 2 minuty temu, ankorst napisał: Miałem niższą wagę ale z normalną sztycą. Niżej to już chyba tylko karbon i ewentualnie amor inny (reba). Dla mnie jazda super. Myślę że jest teraz bardziej uniwersalny. I na maratony i poszaleć można na singlach. Droppera jeszcze nie przetestowałem. Dzisiaj założyłem. Blokadę zostawiłem bo jednak na podjazdach sztywniejszy lepiej się wspina. Wszystkie części nowe założyłeś czy coś z używki? Zmieniłeś hak czy standardowy radzi sobie z nową przerzutka i ovalem z przodu? Jeśli mogę zapytać jaki koszt wyszedł na przesiadkę 1x11? Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 28 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 (edytowane) 18 minut temu, mszuli napisał: Wszystkie części nowe założyłeś czy coś z używki? Zmieniłeś hak czy standardowy radzi sobie z nową przerzutka i ovalem z przodu? Jeśli mogę zapytać jaki koszt wyszedł na przesiadkę 1x11? Części nowe. Udało się wyhaczyc w niezłych cenach na biosternie. Używkę mam tyko przerzutkę tylną wymienili mi na serwisie sztuka za sztukę. Hak standardowy. Działa wszystko bez zarzutu. Koszt części: manetka + kaseta + zębatka + łańcuch - ok. 800 zł. Stare graty uplynnilem za 200 więc ok. 600 wyszło. Oval czuć lekko różnice na podjazdach. Jakby płynniej się pedałowalo. Muszę jeszcze poeksperymentować z Amorem bo po zwiększeniu skoku na 120 mm i ustawieniu takiego samego ciśnienia jak przy 100 wydaje się jakby sztywniejszy. Edit. z wagi można jeszcze urwać montując kasetę 11-46 i ewentualnie 30 blat. Zależy kto po czym jeździ... Edytowane 28 Lipca 2022 przez ankorst Odnośnik do komentarza
mszuli Opublikowano 28 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2022 2 minuty temu, ankorst napisał: Części nowe. Udało się wyhaczyc w niezłych cenach na biosternie. Używkę mam tyko przerzutkę tylną wymienili mi na serwisie sztuka za sztukę. Hak standardowy. Działa wszystko bez zarzutu. Koszt części: manetka + kaseta + zębatka + łańcuch - ok. 800 zł. Stare graty uplynnilem za 200 więc ok. 600 wyszło. Oval czuć lekko różnice na podjazdach. Jakby płynniej się pedałowalo. Muszę jeszcze poeksperymentować z Amorem bo po zwiększeniu skoku na 120 mm i ustawieniu takiego samego ciśnienia jak przy 100 wydaje się jakby sztywniejszy. Dzięki bardzo za info. Już wiem w jakim kierunku skoczyć z moim Earth'em. Skok na 120 mam u siebie i fakt musiałem zejść trochę z psi na mniej aby cieszyć się tą zmianą. Nawet gumka doszła do 110 mm i wówczas pojawia się ten usmieszek na facjacie 1 Odnośnik do komentarza
kpasek Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Fajnie powiedz jak ci się ten blat spisuje z przodu nie myślałeś nad większym w jakim terenie jeździsz? Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) 14 minut temu, kpasek napisał: Fajnie powiedz jak ci się ten blat spisuje z przodu nie myślałeś nad większym w jakim terenie jeździsz? Blat ok. Mam zrobione na nim jakieś 700 km. Trzyma ładnie. Łańcuch nie spadł mi ani razu. Dla mnie konfiguracja blat 34 i kaseta 11-51 idealnie. Jeżdżę Beskid sądecki i Gorce, także jest co podjeżdżać a czasami wypychać.😂 Jak zajadę ten napęd to spróbuję blat 30 lub 32 i kasetę 11-46 będę miał porównanie. Tylko nie wiem czy nie będę musiał wtedy zmienić przerzutki. Gdzieś czytałem że m7100 sgs słabo chodzi z 11-46. Może ma ktoś z was taka kasetę i jaka ma do tego przerzutkę? Edytowane 29 Lipca 2022 przez ankorst Odnośnik do komentarza
kotlar Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Mój Earth przejechał bezawaryjnie kolejny ultramaraton. Tym razem PGR 540km po górach z ponad 10 000m podjazdów. Oryginalna kaseta po ponad 8000km bezproblemowa przyjmuje nowy łańcuch, wymieniłem w niej jedynie najmniejsza koronkę na zakupiona na aliexpres za 13zł. Jechałem na oryginalnych oponach co poskutkowało zerem kapci, tym razem na dętkach bo opony były już tyle razy przebite że nie da się ich już zamleczyć(sito). Hardkorowe podjazdy to też i kosmiczne zjazdy na których totalnie zajechałem nowe klocki hamulcowe. Najdłuższy zjazd miał 24km, non stop po szutrowej leśnej drodze, prędkość przelotowa 30-40km. Maksymalna prędkość zanotowana przez GPS to 77km/h. Earth spisał się na medal. Pozdro Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Wielkie brawa👏dla ciebie i dla eartha. Wisły nie jechałeś? Podobno można było w tym roku tam i z powrotem 😁 Odnośnik do komentarza
kotlar Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 2 minuty temu, ankorst napisał: Wielkie brawa👏dla ciebie i dla eartha. Wisły nie jechałeś? Podobno można było w tym roku tam i z powrotem 😁 Wisłę jechałem w tamtym roku, teraz poszedłem w coś bardziej terenowego:) Odnośnik do komentarza
michalr Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Większość współczesnych porządnych rowerów to przejedzie, więc imho żaden wyczyn dla sprzętu. A kapcie to akurat temat bardzo losowy, więc równie dobrze mogłeś złapać 5 razy jak w ogóle. Nie ma co gloryfikować roweru, już bardziej trzeba okazać szacunek jeźdźcowi 1 Odnośnik do komentarza
kotlar Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Witam, przyszedł czas na wymianę łożysk w zawieszeniu. Czy ktoś wie jakie łożyska będą potrzebne? 6901RS ??? Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 6901rs 4szt 6900rs 2szt 1 Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 27 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 Mam nadzieję ostateczny set Zmiana amora na Rebę. Opony Wolfpack Race i Speed. Waga 12,90 kg Odnośnik do komentarza
mszuli Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 No powiem tobie ze 12.9 to waga miodzio. Nawet z carbonitu mało co mają taką wage.. Kurcze, tylko nie wiem gdzie udało Tobie zejść 1kg mniej niż mnie. U mnie 13.9 jest. Tyle ze u mnie wlazły Vittoria Barzo i mezcal 2.35.. no i mykmyk magura elect. Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 27 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 Opony wolfpack ważą po 580 szt. Mleko po 70 ml. Kpl kół dandyhorse 1430 za kpl. Na samej rebe zyskałem prawie 500g kosztem recona. No i wisienka na torcie siodełko z chińskiego carbonitu 105g.😂 Odnośnik do komentarza
mszuli Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 To już wszystko wiem 😀 Thx Odnośnik do komentarza
polkhigh33 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Czy ktoś montował opony 2.40 np. Minion DHR albo Nobby Nic na tyle? Zastanawiam się czy wejdą. Chcę mieć zestaw kół na jazdę po ciężkim terenie i nie wiem czy ten rower zmieści tak szeroką oponę z tyłu ze względu na łącznik widełek Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 1 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Ja mam wolfpack 2.4 race przód i speed tył. Nie ma problemu. Faktyczna szerokość tylnej opony 62 mm. Zmierzona suwmiarką. Sporo luzu jeszcze jest. Odnośnik do komentarza
polkhigh33 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Witam, proszę o pomoc jak zdemontować carbonowy łącznik zawieszenia. Damper wyjęty ale pozostałe śruby wyglądają na jakieś tuleje łączące. Wybijać to młotkiem gumowym czy jest jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca Jak już usunąłeś damper to pozostały ci do odkręcenia dwa mocowania. Obydwa odkrecasz z jednej i drugiej strony imbusem i łącznik wychodzi. Tulejkę masz w części mocowanej do trójkąta ale w środku pomiędzy łożyskami. Odnośnik do komentarza
polkhigh33 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Odkręciłem jedną stronę, druga nie idzie, obraca się wszystko razem ze śrubą Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 30 minut temu, polkhigh33 napisał: Odkręciłem jedną stronę, druga nie idzie, obraca się wszystko razem ze śrubą Delikatnie puknij tam gdzie się odkręciło i z drugiej strony wyjdzie całą sruba Teraz, ankorst napisał: Delikatnie puknij tam gdzie się odkręciło i z drugiej strony wyjdzie całą sruba Tylko nie w łożysko tylko w srodek Odnośnik do komentarza
polkhigh33 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Poszło, nie wiedziałem jak to jest skonstruowane. Łożyska w łączniku do wymiany, wszystko stoi w rdzy... Dzięki Odnośnik do komentarza
ankorst Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 10 minut temu, polkhigh33 napisał: Poszło, nie wiedziałem jak to jest skonstruowane. Łożyska w łączniku do wymiany, wszystko stoi w rdzy... Dzięki spoko. Ja profilaktycznie raz w roku wymienia łożyska. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się