Skocz do zawartości

Ból kolana. Co może być przyczyną?

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Od około trzech tygodni dokucza mi ból lewego kolana. Odczuwam go nieustannie (niezależnie czy jest w stanie spoczynku czy w ruchu). Ból umiejscowiony jest z przodu i może delikatnie z czasem się nasilił. Kolano nie puchnie, nie jest zaczerwienione i nic w nim nie przeskakuje. Próbuję doszukać się w pamięci momentu kiedy się pojawił, ale nie mam jednoznacznej odpowiedzi. Od kilku miesięcy ćwiczę na orbitreku, od roku jeżdżę na rowerze, wykonuję ćwiczenia modelujące nogi. Mąż zwrócił uwagę na to, że w niewłaściwy sposób wykonuję przysiady (kolana wybiegają poza linię stóp). Jeśli chodzi o moją wagę to powiem, że jestem w trakcie zrzucania 10 kg. Pomocy :( 

Ps. Dodam jeszcze, że siodełko w rowerze mam dobrze wyregulowane.

Edytowane przez Beata K
Opublikowano
51 minut temu, Beata K napisał:

Mąż zwrócił uwagę na to, że w niewłaściwy sposób wykonuję przysiady (kolana wybiegają poza linię stóp).

Twój mąż może mieć rację, a związane może być to z nasileniem treningów. Milion lat temu jak w latach szkolnych biegałem na 100m (z niezłym skutkiem) na zawodach rangi okręgowej zająłem 6 miejsce i to była dla mnie porażka totalna więc wziąłem się za siebie no i .... po miesiącu nie byłem w stanie startować z bloków z powodu bólu kolana. Najbardziej dokuczało mi one podczas przysiadów. zrezygnowałem z przysiadów przestało boleć. 

P.S. Lekarz sportowy chciał mi wodę ściągać (której nie było) od tego momentu omijam takich specjalistów szerokim łukiem.

Opublikowano

GBike, nawet jeśli tu tkwi przyczyna, to jak to zaleczyć? Roweru nie odpuszczę. Przysiady zarzuciłam na rzecz innych ćwiczeń nie obciążających kolana. 

Opublikowano
3 minuty temu, Beata K napisał:

GBike, nawet jeśli tu tkwi przyczyna, to jak to zaleczyć? Roweru nie odpuszczę. Przysiady zarzuciłam na rzecz innych ćwiczeń nie obciążających kolana.