Roocki21 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Witam chciałem zapytać o intensywność treningu jadąc na rowerku na siłowni.. Jestem osobą początkującą jeżdżę na rowerze MTB od 8 miesięcy średnio po 150km -200km na miesiąc ( dojazdy do pracy + czasem krótka wycieczka ) Ostatnio podczas treningu interwałowego o mocy na przemian 50w-100w-150w trwający łącznie 20 min. po kilku minutach utrzymywał mi się puls cały czas na poziomie 150 na minute , moją wydolność oddechową na tym treningu oceniam bardzo dobrze bez zadyszki mogłem swobodnie rozmawiać z kolegą który jechał tak samo a on puls miał 100-140 zmieniał się mu w zależności od obciążenia , woda się lała zemnie bardzo intensywnie .. zastanawiam się dlaczego na interwale mój puls nie opadł jak koledze obok ( kolega wykazywał spore zmęczenie i dyszenie ) przy każdej zmianie na mniejszą moc obciążenia przyspieszałem pedałowanie żeby utrzymać ten puls Czy to jest normalne ? Puls w spoczynku 57-65 zależy od dnia ( i co jadam i jak bardzo jestem zmęczony) Ciśnienie 117/78 czasami 126/82 Wiek 28 lat 172 cm / 77 kg mięśnie rozbudowane i trochę brzucha Edytowane 25 Maja 2018 przez Roocki21
sender Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 nie szukaj dziury w całym- jest dobrze✌️ też katuję rower na siłowni tylko w trochę innych wartościach, rozgrzewka 50 do 100 Wat , później już różnie ale generalnie 30 minut kręcenia od 150 do 350 Watt, na koniec kilka minut jak na rozgrzewce. Tętno w różnych od ok 150 do niecałych 180. Pod koniec rozjazdówki spada do w okolice 70-80 czyli do normalnego. Kadencję staram się trzymać pomiędzy 80, a 110/120 ( powyżej ze względu na siodło jest mały dyskomfort) tak, żeby średnia z treningu wyszła ok. 90. Na początku wysokie tetno utrzymywało się jeszcze kilka minut po zakończeniu treningu, z czasem zaczęło szybciej wracać do normy. Kwestia wyrobienia sobie kondycji. Po prostu mało jeździsz. Wiek 42 lata -185/85kg brzucha brak, mięśnie są😁