Skocz do zawartości

Accent CX ONE - Rower przełajowy 2015/2016


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze świetne zdjęcia :)  Kadry niesowite jestem pod wrażeniem.A rower no cóż podoba mi się  pośmigałbym, na takim zwłaszcza ,że na przełajowce nie miałem okazji jeździć. Świetna maszynka :)

Edytowane przez Admin
Słownictwo!
Odnośnik do komentarza

Dziękuje chłopaki za miłe słowa :)

Zdjęcia dużo straciły na atrakcyjności ponieważ forum użyło bardzo dużej kompresji względem przesyłanych oryginałów co w efekcie skutkuje kiepską rozdzielczością.

Odnośnik do komentarza

Świetny rower, bardzo mi się podoba no i faktycznie we wspaniałych okolicznościach zaprezentowałeś tego ACCENTA . Jeszcze nie dawno byłem tam na sesji zdjęciowej,zamek Olsztyn ,Bobolice wspaniałe okolice :) ( się rymło ) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jura pozwala na uprawianie zarówno kolarstwa szosowego, górskiego jak i właśnie przełajowego. Pomimo iż każdy kolarz bez względu na posiadany rower znajdzie tu coś dla siebie; to chyba ta ostatnia dyscyplina kolarstwa odnajduje się tutaj moim zdaniem najlepiej. Duże odległości na pięknych szlakach Orlich Gniazd z mnóstwem wzniesień i stromych zjazdów dobrze się pokonuje na przełaju, a zjechanie w leśne ścieżki  nie jest żadną przeszkodą; a wręcz zachętą ! :)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Że też dopiero teraz tutaj zajrzałem...

Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyeksponowałeś swoją maszynę. A i maszyna wygląda niesamowicie - bardzo spodobała mi się ta rama. Coraz bardziej ciągnie mnie do szosy, a w taki wydaniu, to już w ogóle tracę głowę. Do tego włożyłeś dużo serca (i konkretów) w opis, a to duży plus. Jestem oczarowany i dorzucam plusa od siebie.

Odnośnik do komentarza

Agresywna? Mocno pochylona? Łagodniejsza? Na godzinny wyścig czy do dłuższej jazdy itp? :) Różnie z tym jest, co producent to inaczej a same cyferki w tabelce niewiele mówią. 

Dodatkowo widzę po osprzęcie, że wersja 2017 nieco "złagodniała" i jakby mniej agresywna jest - dostała korbę z dużą zębatką 50 zamiast 46 itp. 

Edytowane przez Murio
Odnośnik do komentarza

Pytanie czy ta duża zębatka to aby nie pomylka na www ? ;)

Pozycja jest pochylona ale mniej niz na szosie. Rower jest tez krotszy niz szosowy co skutkuje swietna zwinnascia w terenie. Rower skreca i reaguje blyskawicznie. Jezdze trasy od 30 km do zazwyczaj 70-150 km. Bylo kilka tras w okolicach 250-300 km. A maksymalne przejechalem 368km w ciagu 15godzin. Nie odczuwam jakiegos dyskomfortu, ale to rower sportowy nie rekreacyjny. Ciezko tu mowic o wygodzie. To nie Kross czy Treking.  Rower ma ewidentnie sportowy pazur i służy mi nie do rekreacyjnego jezdzenia ale do uprawiania sportu.

 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Kufir napisał:

Pytanie czy ta duża zębatka to aby nie pomylka na www ? ;)

Nie sądzę - dali korbę od Sory ;) Wcześniej była innego producenta, nie pomnę w tej chwili konkretnej nazwy ;) Coś na "O" chyba ;)

Czyli nie ma tragedii. Chodzi za mną ten przełaj od jakiegoś czasu, ale bałem się ile się na tym usiedzi ;) Ponoć rama jest bardzo dobra i jest to już sprzęt, który można spokojnie doinwestować w przyszłości. 

To może jeszcze jedno - pewnie bardzo, bardzo głupie pytanko - a na pewno w przypadku roweru przełajowego: da się tam wsadzić błotniki? :$ Rama ma jakieś mocowania? (Pewnie nie.. )

Edytowane przez Murio
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...