Rokar 17 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Siema jestem tu nowy jeżeli ten post jest zły z góry przepraszam.Mam problem ostatnio podczas treningu na szosie po około 400 m poczułem dziwny ból w klatce.Czy to normalne?Czy może to być wynik przetrenowania bo ostatnio bardzo dużo ćwiczę a jestem w kolarstwie od kilku miesięcy
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 To raczej nie jest normalne i radziłbym skonsultować się jak najszybciej z lekarzem.
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 10 godzin temu, Rokar 17 napisał: Siema jestem tu nowy jeżeli ten post jest zły z góry przepraszam.Mam problem ostatnio podczas treningu na szosie po około 400 m poczułem dziwny ból w klatce.Czy to normalne?Czy może to być wynik przetrenowania bo ostatnio bardzo dużo ćwiczę a jestem w kolarstwie od kilku miesięcy Marsz do kardiologa!
Franz Mauer Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Co oznacza dziwny ból w klatce? Opisz coś?
Rokar 17 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Coś w stylu jakby mnie ktoś ściskał i klucie
marcin.jka Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 zawał, nie żyjesz od dwóch dni, a tak na poważnie co się głupio na forum pytasz zamiast do lekarza iść?
Pietern Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Pójście do lekarza to najlepsze rozwiązanie. I to najlepiej niezwłocznie.
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Ja nie wiem co niektórzy mają w głowie... zadając takie pytania na forum. Chłopie, moim zdaniem kwalifikujesz się na ostry dyżur, na drugi raz pomyśl o lekarzu, a nie bagatelizuj bezmyślnie jakiekolwiek objawy.