Gość Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 27.07.2018 o 18:12, Guinek napisał: Szczerze trochę się obawiam tego, gdyż będzie to pierwszy raz 🙄 To banalnie proste. Musisz zaopatrzyć się wcześniej w kilka niezbędnych gadżetów. Ja i pewnie inni z tego forum którzy sami serwisują swoje amorki chętnie pomogą
Guinek Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Ufff.... i z głowy 😅 Wymiana uszczelek jak i oleju przebiegła pomyślnie, trochę stresu było jak na pierwszą taką akcje, ale niecała godzinka i widelec wrócił na swoje miejsce 😎 Niestety zdjęć żadnych nie mam, tak się wciągnąłem, że nawet nie było kiedy zrobić 😂
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 W dniu 10.08.2018 o 18:02, Guinek napisał: Ufff.... i z głowy 😅 Wymiana uszczelek jak i oleju przebiegła pomyślnie, trochę stresu było jak na pierwszą taką akcje, ale niecała godzinka i widelec wrócił na swoje miejsce 😎 Niestety zdjęć żadnych nie mam, tak się wciągnąłem, że nawet nie było kiedy zrobić 😂 Najważniejszy jest rezultat. Lepiej działa?
Guinek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2018 4 minuty temu, SpiderMAN napisał: Najważniejszy jest rezultat. Lepiej działa? Dziś była pierwsza jazda i działanie amorka mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło Nie byłem przygotowany na to, że będzie to aż taka różnica 🤣
Remik92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Guinek rozmiar ramy M. A orientujesz sie ile cali? 17 czy 19?
Guinek Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 9 minut temu, Remik92 napisał: Guinek rozmiar ramy M. A orientujesz sie ile cali? 17 czy 19? 19", 17" ma S jeśli się nie mylę
Remik92 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Guinek napisał: 19", 17" ma S jeśli się nie mylę Mam mętlik w głowie ponieważ na każdej stronie podane sa inne opisy rozmiarów. Mam taki sam wzrost jak ty i chciałem zamówić ramę ale teraz nie wiem ile cali Edytowane 11 Listopada 2018 przez Remik92
Yarooo Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 @Guinek Czy sposób w jaki jest poprowadzona linka przedniej przerzutki sprawia że trzeba bardziej się przykładać o dbanie o nią i ewentualnie częściej wymieniać?
Guinek Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Opublikowano 9 Lutego 2019 2 minuty temu, Yarooo napisał: @Guinek Czy sposób w jaki jest poprowadzona linka przedniej przerzutki sprawia że trzeba bardziej się przykładać o dbanie o nią i ewentualnie częściej wymieniać Nie zauważyłem jakiś problemów, może dlatego, że po każdej jeździe staram się rower umyć. Zaraz minie rok i linka nie stawia oporów nie daje znaków, ze czas na wymianę.
cieq Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) Amor jest ze sztywną osią? Rozumiem, że rama 2016? Możesz napisać coś więcej o trwałości lakieru? Edytowane 14 Lutego 2019 przez cieq
Guinek Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 6 minut temu, cieq napisał: Amor jest ze sztywną osią? Rozumiem, że rama 2016? Możesz napisać coś więcej o trwałości lakieru? Rama kupiona grudzień 2017 więc rocznikowo pewnie 2016. Amortyzator niestety bez sztywnej osi, miałobyc ze sztywną ale nadążyla się okazja i już tak wyszło. Lakier jest trwały nie ma na nim rys eksploatacyjnych (kamienie, gałęzie itd.) , ale warto zabezpieczyć dolne widełki przed łańcuchem.
szary_wolf Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Powiedz, jak sprawdza Ci się ten układ - korba 28/38 i kaseta 11-42 z przerzutką z krótkim wózkiem GS?
Guinek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 Sprawdzę się bardzo dobrze, Deore posiada wszelkie potrzebne systemy z wyższych grup. Korba jest to indywidualne dobieranie pod siebie w zależności po jakim terenie jeździsz, co do kasety to ma jeden minus w postaci dziury między dwoma rzędami, ich różnica wielkości jest za duża przez co ciężko jest dobrać odpowiednią kadencję (ale idzie się przyzwyczaic przez co zanika ten problem).
szary_wolf Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Chodziło mi bardziej o to, czy nie masz problemu z największymi zębatkami na kasecie z tyłu przy krótkim wózku GS :)
Guinek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 3 minuty temu, szary_wolf napisał: Chodziło mi bardziej o to, czy nie masz problemu z największymi zębatkami na kasecie z tyłu przy krótkim wózku GS Nie, wszytsko działa bez problemu wystraczy obliczyć pojemność przerzutki GS 41T a SGS 43T jak się nie myle.
Franz Mauer Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Bardzo dajna maszyna. Gdyby kiedyś udało się zapakować amortyzator z białymi goleniami i czasnymi ślizghami, albo choćby czarny z czarnymi ślizgami to wyglądałby jak cudo
Guinek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 6 godzin temu, Franz Mauer napisał: Bardzo dajna maszyna. Gdyby kiedyś udało się zapakować amortyzator z białymi goleniami i czasnymi ślizghami, albo choćby czarny z czarnymi ślizgami to wyglądałby jak cudo Drogi interes
Franz Mauer Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) 2 minuty temu, Guinek napisał: Drogi interes Wiem, wiem. Taka tylko fanaberia,bo rower bardzo mi się podoba. WIdziałem projekt Accent peak w kolorystyce red/black i tam z kolei zastosowano Rebę całkowicie w czerni. Wyglądało tak zjawiskowo, jak u Ciebie Edytowane 18 Lutego 2019 przez Franz Mauer
Guinek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 3 minuty temu, Franz Mauer napisał: Wiem, wiem. Taka tylko fanaberia,bo rower bardzo mi się podoba. WIdziałem projekt Accent peak w kolorystyce red/black i tam z kolei zastosowano Rebę całkowicie w czerni. Wyglądało tak zjawiskowo, jak u Ciebie Widziałem ostatnio, że nowy Recon jest cały czarny z czarnymi goleniami. Może jak się nadarzy jakaś okazja to zmienię
Franz Mauer Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 O widzisz. Rzeczywiście. Zapomniałem o nim. 1
Andrzej Sawicki Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Nikt nie broni rozłożyć i dać do profesjonalnej lakierni. Same golenie to nie będzie duża robota...
Franz Mauer Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 3 minuty temu, Andrzej Sawicki napisał: me golenie to nie będzie duża robota... Górne tez malują??? Chyba nie...
Guinek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 5 minut temu, Andrzej Sawicki napisał: Nikt nie broni rozłożyć i dać do profesjonalnej lakierni. Same golenie to nie będzie duża robota... Nawet nigdy nie słyszałem o czymś takim 🙄
Franz Mauer Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Dolne lagi to bez problemu ogarnięty lakiernik pomaluje.
VanRado Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 @Guinek A czy twój suport bb-mt800 nie gryzie się z ową korbą m6000 ? Bo planuję takie połączenie u siebie w rowerze zastosować,ale podobno mogą się pojawić problemy,dlatego mnie ciekawi jak u ciebie to wygląda czy nie ma żadnych problemów z pracą korby przy tym suporcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się