Guinek Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć, po kilku komplikacjach w końcu mogę przedstawić wam mój rower, który powoli składałem od grudnia poprzedniego roku Zanim zdjęcia to poznajcie jego "bebechy" Rama: Accent Peak 29 MStery: Accent HSI-SPRO TaperedWidelec: Rock Shox Recon Gold RL 29 Koła: DT Swiss 355D na piastach DT Swiss 370Opony: Continental X-King Sport 29x2,2Korba: Shimano Deore FC-M6000 38-28 175mm Kaseta: Shimano Deore HG-500 11-42 10rz.Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M6000 GSPrzerzutka przód: Shimano Deore FD-M6025-HŁańcuch: KMC X10.93Suport: Shimano XT BB-MT800 BSAHamulce: Shimano Deore BR-M6000Manetki: Shimano Deore SL-M6000 I-Spec IITarcze: Shimano Deore SM-RT56 (przód 180mm, tył 160mm) Mostek: Accent Seventeen 90mmKierownica: Accent Basic 640mmSztyca: Accent SP-252Obejma podsiodłowa: ACCENT ExecuteSiodełko: Accent ExecutePedały: Shimano M520Gripy: ESI Racer's EdgeZaciski kół: ACCENT ProfiKoszyk: Kross GridBidon: Kross Team Issue 750Waga: 12 kg (z pedałami i koszykiem) Jeszcze może kilka słów o mnie. Mam 17 lat ważę 70kg przy wzroście 186cm rama w rozmiarze M jest dla mnie idealna (wahałem się miedzy M a L). Nigdy nie brałem udziału w żadnych zawodach gdyż tu gdzie mieszkam (okolice Łomży) nie słyszałem o takich imprezach , więc jeżdżę rekreacyjnie. Co do nowej grupy Deore jestem bardzo mile zaskoczony jest to idealna zestawienie ceny do jakości, w błocie napęd radzi sobie wyśmienicie kaseta szybko się czyści a przerzutki działają płynnie. Jeśli ktoś szuka nowego napędu do około 1000zł to z czystym sumieniem mogę ją polecić. Widelec pracuje płynnie i bardzo dobrzy wybiera nierówności jedynym mankamentem jest brak manetki do blokady (wiem, są wersję z manetką, niestety kupowałem używany i trafiłem na taką okazję, że nie przejmowałem się tym ) Jeśli ktoś również mieszka w okolicy Łomży i miałby ochotę na wspólną jazdę to zapraszam do kontaktu Edytowane 24 Lipca 2018 przez Guinek 4
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 piękna maszynka. Gdybym ja składał rower złożył bym go w takiej samej specyfikacji zazdaszczam i życzę wielu nawiniętych kilometrów
firefoks Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 11 godzin temu, Guinek napisał: Nigdy nie brałem udziału w żadnych zawodach gdyż tu gdzie mieszkam (okolice Łomży) nie słyszałem o takich imprezach Polecam Mazury MTB (sam biorę udział) lub Maratony Kresowe
Guinek Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Dzisiejszy wypad do lokalnego rowerowego za skutkował kupnem nowego koszyka wraz z bidonem oczywiście pod kolor ramy Koszyk: Kross GridBidon: Kross Team Issue 750 Koszyk dobrze wykonany i ciasno trzyma bidon, ale to pierwsze wrażenie wszystko okaże się w terenie i mam nadzieję, że zdanie na jego temat się nie zmieni Godzinę temu, firefoks napisał: Polecam Mazury MTB (sam biorę udział) lub Maratony Kresowe Kiedy tylko zdam prawo jazdy żeby mieć możliwość dojazdu to na pewno spróbuję tam swoich sił
homzal Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) . Edytowane 13 Grudnia 2019 przez homzal
Guinek Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 10 minut temu, homzal napisał: Bardzo fajny pik Ale waga dosyć podejrzana jak na Deore, Recona, Accent Basic i resztę nie lightbajkerskich klamotów o_O Sam byłem trochę zdziwiony tą waga, niestety nie ma takiej wagi gdzie można zamieścić rower tylko było wazone to sposobem (moja masa z rowerem - moja masa) więc możliwe jest ze przekłamała Może uda mi kiedy pożyczyć inna wagę i wtedy dokładnie się przekonam Z resztą nie walczę o każdego grama i nawet jeśli waży 11-12kg to i tak uważam to za dobry wyniki
PeKa Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Ładne te "Piki" Rozsądnie złożony rowerek, ale waga nierealna Waga wisząca to z wysyłką 15pln, polecam Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Guinek Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Tak waga okazała się fałszywa dziś podjechałem do rowerowego gdzie mieli wagę z pedałami z dodatkami wyszło 12,4kg co i tak uważam za fajny wynik Z wagi i tak zejdę kiedy dojdą ESI i zaciski prawdopodobnie KCNC bo teraz są jakieś od JoyTehcha także ciężkie Dziś też trasa ponad 70km potwierdziła moje zdanie na temat koszyka na kamieniach, korzeniach i różnych innych nierównościach koszyk trzymał bidon jak trzeba Teraz coś dla osób które lubią mieć czysty napęd, dziś w trasie musiałem smarować łańcuch niestety nie miałem czym go przetrzeć po tym więc wszystko zaczęło się do niego lepić , ale przypomniało mi się, że swego czasu kupiłem piankę do napędu Fenwicks Chain Cleaner i szczerze już zapomniałem jakie daje efekty ale do rzeczy tak wyglądał przed: po: Jeszcze pytanie do was polecacie jakąś dobra, estetyczną osłonę na dolnej rurki przed obijaniem łańcucha? Mimo Shadow+ i tak łańcuch lubi zagrać na ramie co prawda mniej ale wciąż jednak zostawia po sobie ślady Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Guinek
PeKa Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W Peaku miałem neoprenową Boplight. Spełniała swoje zadanie, była tania i lekka Teraz mam jakąś pancerną, ale szkoda poobijać węgiel, wiec niech siedzi Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
homzal Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) . Edytowane 13 Grudnia 2019 przez homzal
Guinek Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 15 minut temu, homzal napisał: Ciekawe jak nowy model z wypłaszczoną główka i sztywną osią. Sam jestem ciekaw, trochę żałuję, że nie poczekałem
Andrzej Sawicki Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Rurkę można owinąć przeciętą wzdłuż dętką.
PeKa Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Można, tylko po co, skoro neopren jest tani i milion razy bardziej estetyczny?Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Guinek Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Bardzo podoba mi się element które stosuje Giant w swoich rowerach, ale wątpię żeby pasowało to na rurkę accent, poza tym nigdzie nie mogłem znaleźć tego elementu do kupna.
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja w swoim peakusiu mam neopren accenta.
Andrzej Sawicki Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Neopren nie sięgnie pod zębatki, gdzie czasem trafia łańcuch.
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 19 minut temu, Andrzej Sawicki napisał: Neopren nie sięgnie pod zębatki, gdzie czasem trafia łańcuch. Przy dwu blacie moze tak być, nie wiem, ja mam jeden blat i neopren mi wystarcza.
PeKa Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja tego Boplighta miałem przy trzech blatach. Co prawda w 26", ale osłaniał całą rurkę.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Guinek Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Dziś próbowałem z dętką niestety nie wyglądało to za fajnie więc chyba skuszę się na tą osłonę neoprenową
PeKa Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 No daj spokój z tą dętką. Dętką to się owijało 15 lat temu, jak fajniejszych alternatyw za bardzo nie było Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
PawełZ-Biohazard Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Witam. Przedstawiam wam mojego piki Jeszcze nie złożony do końca po mojej mysli, odkładam na dobre kola i hydrauliki. Wymarzony projekt, przesiadłem się z BTWIN rr520 i moje odczucie - teraz to dopiero można się ścigać
Guinek Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Pora wrócić trochę do tematu mojej bestii 🙄 Pierwszą i widoczną zmianą są nowe chwyty ESI Racer's Edge w kolorze białym😍 Także byłem zmuszony do zmiany łańcucha po przejechaniu 2.000km poprzedni (Deore CN-HG54) się wyciągnął już na tyle, że trzeba było zmienić, i tak padło na KMC X10.93. Na zmianę doczekały się też zaciski są to teraz lżejsze od poprzednich Accent Profi (90gr komplet). Co do napędu po przejechaniu 2.200km jestem mile zaskoczony nowa "Deorka" daje sobie radę w każdym terenie. Jest niestety jeden drobny minus kasety między 7-8 przełożeniem jest ogromna różnica w kadencji co czasem potrafi zdenerwować Widelec z racji, że został kupiony jako używany i nie mam pojęcia czy był on wcześniej serwisowany i ile przejechał, to przymierzam się do zakupu nowych uszczelek przeciwkurzowych i zrobić drobny serwis Jeśli ktoś miał odczynienia z serwisowaniem tego modelu byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki, gdyż będzie to mój pierwszy serwis amortyzatora. 1
isek Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Jestem ciekaw jak długo gripy pozostaną białe BTW dużo osób narzeka na dziury w przełożeniach. U mnie to samo na NX 1x11 - często na 10. robi się za lekko, a na 11. znów za ciężko
Gość Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 Godzinę temu, Guinek napisał: Widelec z racji, że został kupiony jako używany i nie mam pojęcia czy był on wcześniej serwisowany i ile przejechał, to przymierzam się do zakupu nowych uszczelek przeciwkurzowych i zrobić drobny serwis Ja bym mu raczej zrobił pełny serwis. Skoro już tyle ma przejechane, to przydałoby się wymienić także olej w tłumiku, sprawdzić oringi i wysmarować sprężynę powietrzną.
Guinek Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Opublikowano 27 Lipca 2018 W dniu 24.07.2018 o 22:58, Kruup napisał: Ja bym mu raczej zrobił pełny serwis. Skoro już tyle ma przejechane, to przydałoby się wymienić także olej w tłumiku, sprawdzić oringi i wysmarować sprężynę powietrzną. Szczerze trochę się obawiam tego, gdyż będzie to pierwszy raz 🙄
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się