Smart_Dog Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam zamierzam kupić hamulce Shimano Deore BR-M615 na klockach żywicznych czy siła hamowania przedniego hampla pozwala wykonać stoppie ? waga : 70kg
Franz Mauer Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Bardzo dobre hamulce średniej półki. Dobra siła hamowania, więc jak będą dobrze wyregulowane to nie widzę powodu abyś nie mógł na nich zrobić stojaka na kole. Pamiętaj, że na skuteczność hamowania wpływ mają także tarcze hamulcowe.
Smart_Dog Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2018 tarcze 160mm shimanowskie pod klocki organiczne zaraz sprawdzę model i podam moje tarcze to: Shimano SM-RT 20S Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Franz Mauer Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Myślę, że do takiej zabawy są wystarczające.
kubamtb Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Mam te same na tyle są bardzo dobre osobiście polecam.
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Mam BR-M6000 to chyba odświeżona wersja BR-M615 z tego co kojarzę. I przy mojej wadzę ponad 100 kg jestem wstanie zrobić to o czym piszesz.
Gość Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Dnia 28.01.2018 o 17:23, Smart_Dog napisał: Witam zamierzam kupić hamulce Shimano deore m615 na klockach żywicznych czy siła hamowania przedniego hampla pozwala wykonać stoppie ? waga : 70kg Bez problemu. Ja stoppie robię na M355 na klockach półmetalicznych ważąc ponad 95kg A BR-M615 mam zamiar zamówić w najbliższym okresie.
Gość Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Dnia 29.01.2018 o 19:33, Kruup napisał: Mam m6000 to chyba odświeżony wersja 615 z tego co kojarzę. I przy mojej wadzę ponad 100 kg jestem wstanie zrobic to o czym piszesz. Właśnie, nigdzie się nie doszukałem jakiegokolwiek porównania co zostało poprawione i zastanawiam się czy warto dopłacać te 50zł do M6000, czy brać M615. Może ktoś gdzieś widział jakąś rozpiskę co zostało zmienione, na oko zaciski i klamka wyglądają identycznie.
Gość Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, SpiderMAN napisał: Właśnie, nigdzie się nie doszukałem jakiegokolwiek porównania co zostało poprawione i zastanawiam się czy warto dopłacać te 50zł do M6000, czy brać M615. Może ktoś gdzieś widział jakąś rozpiskę co zostało zmienione, na oko zaciski i klamka wyglądają identycznie Z tego co pamiętam to chyba lepiej rozwiązany jest odpowietrznik w zacisku (ale to musiałbym zerknać jak będe w domu) A czy coś w środku to nie mam pojęcia.
Gość Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 No to na razie zmiana nie warta dokładania 50zł Jeśli cała reszta jest identyczna. A w BR-M615 wchodzą klocki z radiatorami?
Franz Mauer Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 W M6000 przebudowano zacisk w taki sposób, aby mógł pracować z klockami ICE Tech. Dodatkowo zmieniono położenie zaworu do odpowietrzania.
Gość Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 @Franz Mauer - no i znalazłem... https://www.olx.pl/oferta/hamulce-hydrauliczne-shimano-deore-br-m615-rok-2017-radiator-CID767-IDoftnM.html Wchodzą klocki z radiatorem... Więc co niby zmienili oprócz odpowietrznika?
Franz Mauer Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 No to wygląda na to,że technicznie nic... Tylko zastanawiam się po co ładować do zacisków z tłoczkami z tworzywa sztucznego klocki z radiatorem? Z drugiej strony Shimano opisuje, że w budowie M6000 uwzględniono kwestię lepszego odprowadzania ciepła. Ciekawe czemu, czyżby kształt zacisku i materiał z jakiego jest wykonany?
Gość Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Z odpowietrznika w zacisku m6000 nie jestem zadowolony. Śrubkę trzeba całkowicie wykręcić żeby wetknąć wężyk, płyn się wylewa... Słabo. Do tego z tyłu mam zacisk wewnątrz trójkąta i żeby dostać się do odpowietrznika muszę demontować zacisk
Franz Mauer Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) 17 minut temu, zibi_j1 napisał: Do tego z tyłu mam zacisk wewnątrz trójkąta i żeby dostać się do odpowietrznika muszę demontować zacisk Tak na dobrą sprawę dla porządnego odpowietrzenia układu hamulcowego należy zdemontować zacisk wraz z przewodem, aby był jak najniżej w linii prostej w stosunku do zacisku. Wtedy najskuteczniej można pozbyć się pęcherzyków powietrza Wtedy też można wykorzystać tylko grawitację,bo konieczności przepychania strzykawką płynu od strony zacisku. Edytowane 28 Marca 2018 przez Franz Mauer
Gość Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Mam przewód przedni aktualnie 80cm, ale idzie fest kółkiem od klamki do zacisku, moim zdaniem 70cm z mniejszym także będzie ok, ale wolę podpytać i poprosić Was o fotki jak to u Was w 29erach wygląda. Tył mam 140cm i takowy jest w zestawie, więc tu problemu nie będzie żadnego.
dzordz Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 No to wygląda na to,że technicznie nic... Tylko zastanawiam się po co ładować do zacisków z tłoczkami z tworzywa sztucznego klocki z radiatorem? Z drugiej strony Shimano opisuje, że w budowie M6000 uwzględniono kwestię lepszego odprowadzania ciepła. Ciekawe czemu, czyżby kształt zacisku i materiał z jakiego jest wykonany?A to nie tak że gdyby chciano odprowadzać ciepło z tłoczka czy też zacisku to właśnie sam zacisk byłby wyposażony w radiator ?Tutaj chodzi moim zdaniem o odprowadzanie ciepła z tarczy i ewentualnie klocków .Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Franz Mauer Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W sumie m nie wiem co Shimano miało na myśli, bo M6000 nie są sprzedawane z klockami z radiatorami. Teoretycznie podczas mocnego hamowania tarcza oddaje ciepło klocki, a klocki z kolei tloczkom. Gdy tloczek jest plastikowy to przy zbyt dużej temperaturze klocków ciepło przenoszone jest do układu, a to może mieć wpływ na skuteczność hamowania. Kurcze, nie wiem... Z jakiegoś powodu wprowadzono ceramiczne tłoczki do wyższych modeli...? Widziałem mnóstwo testów i klocków i tarcz, ale nigdy nikt nie wspominał o tloczkach i obudowie zacisków, może to jednak nie jest tak istotne? Przy ceramicznych łożyskach nagłaśnianym atutem jest odporność na temperaturę i cicha praca. Tu cisza.
Puncu Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Prawdopodobnie po to żeby tłoczki nie przenosiły ciepła do układu.
Gość Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 U mnie wyjdzie w praniu, zamówiłem BR-M6000 dzisiaj.
adam_n Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Dnia 30.03.2018 o 15:55, SpiderMAN napisał: U mnie wyjdzie w praniu, zamówiłem BR-M6000 dzisiaj. Jak tam doszły nowe hample? Jak się sprawują?
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 55 minut temu, adam_n napisał: Jak tam doszły nowe hample? Jak się sprawują? Ogień... Dosłownie i w przenośni, z półmetalikami Jagwire po ułożeniu się, zmianę uważam za bardzo trafną. hamulce wymagają mniejsze siły, jest o wiele lepsza modulacja, bardzo łatwo wyczuć moment blokowania koła.
adam_n Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Ogień... Dosłownie i w przenośni, z półmetalikami Jagwire po ułożeniu się, zmianę uważam za bardzo trafną. hamulce wymagają mniejsze siły, jest o wiele lepsza modulacja, bardzo łatwo wyczuć moment blokowania koła.No to bajka trzeba się przymierzyćWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
dzordz Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Ogień... Dosłownie i w przenośni, z półmetalikami Jagwire po ułożeniu się, zmianę uważam za bardzo trafną. hamulce wymagają mniejsze siły, jest o wiele lepsza modulacja, bardzo łatwo wyczuć moment blokowania koła.Jakie tarcze w komplecie ?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się