BlackHawkPL Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Witam wszystkich Szajbajków! Od pewnego czasu zacząłem trenować na rowerze. Nie wiem do końca jak to robić. Jestem kompletnie zielony. Oglądałem dużo odcinków szajbajka i w jednym o strefach powiedział on, że w 2 albo 3 strefie już nie pamiętam, ale mówił on, że tam ćwiczymy jazdę na płaskim a w 4 strefie podjazdy i wgl. Czy mogę jakoś efektywnie trenować bez stref, ponieważ nie mam 2000 zł na miernik mocy. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Kup sobie miernik tętna, bo to pewnie o strefach tętna mówił Szajbajk. Pomiar mocy nie jest Ci do tego potrzebny. Odnośnik do komentarza
BlackHawkPL Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 1 minutę temu, Sziva napisał: Kup sobie miernik tętna, bo to pewnie o strefach tętna mówił Szajbajk. Mówi o strefach, które wylicza od mocy na progu mleczanowym. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Kup sobie porządny miernik tętna i ułożysz do niego każdy trening. Odnośnik do komentarza
BlackHawkPL Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 7 minut temu, Sziva napisał: ułożysz do niego każdy trening. W jaki sposób? Przepraszam, może się wydawać że jestem wyjątkowo głupi ale nigdy się w to specjalnie nie bawiłem. Odnośnik do komentarza
Pietern Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Spróbuj od wpisania w gogle frazy "początek treningów na rowerze". I... Odnośnik do komentarza