Skocz do zawartości

Triban 100 - commuter, "gravel", pierwszy baranek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz pytanie co mi się opłaca wymienić , ten widelec czy działać coś z tymi szczekami 

Opublikowano

Widelec osobiście bym odpuścił, za dużo kombinowania.

Opublikowano (edytowane)

Pojęcie gravel jest bardzo rozmyte. Jedni traktują gravel typowo sakwowo, inni producenci jak Spec tworzą wymuskane rowery z cieniowanego aluminium do rekreacji. Bo jak dołożę tarcze i szeroki widelec to już będzie to gravel ;)

 

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano (edytowane)

Ok, tak się droczę. Widziałem Mariana z oponą  40 i tarczami, do tego mniej sztywna rama (stal).

U nas z bieżnikiem wejdzie coś ponad 32?

W starym treku mam opony o takiej samej fakturze jak T100 ale 38.

Mnie wczoraj wytelepało na szutrach i dziurawym asfalcie.

Skóra mi cierpła na każdej dziurze jak pomyślałem o ośce...

——————

Właśnie dostałem info z dekla o braku tego koła, sprowadzą mi go z magazynu międzynarodowego - jeśli chcę. Mogę też anulować zamówienie. Trochę szkoda z jednej strony, bo wolnobiegu już nie chcę, a z drugiej - i tak teraz bym nie wymienił. Chyba na razie temat kasety odłożę, nie wiem....

Edytowane przez spidelli
Opublikowano

I nie wiem co mam zrobić nie da się tego jakoś wyregul9wac albo jakieś dziwne klocki pod za małe szczęki? 

Opublikowano

Z hamulcami chcesz rzeźbić?

Tak czy siak zostaniesz albo z widelcem albo hamulcami.

Ale może ktoś mądrzejszy ode mnie coś doradzi... 

Opublikowano

Słabo i to bardzo takie ładne te claris ;d

Opublikowano

Uuu... A z tyłu rozumiem, że pasują? 

19 minut temu, jedenpieron napisał:

Słabo i to bardzo takie ładne te claris ;d

 

1 godzinę temu, spidelli napisał:

Ok, tak się droczę. Widziałem Mariana z oponą  40 i tarczami, do tego mniej sztywna rama (stal).

U nas z bieżnikiem wejdzie coś ponad 32?

W starym treku mam opony o takiej samej fakturze jak T100 ale 38.

Mnie wczoraj wytelepało na szutrach i dziurawym asfalcie.

Skóra mi cierpła na każdej dziurze jak pomyślałem o ośce...

——————

Właśnie dostałem info z dekla o braku tego koła, sprowadzą mi go z magazynu międzynarodowego - jeśli chcę. Mogę też anulować zamówienie. Trochę szkoda z jednej strony, bo wolnobiegu już nie chcę, a z drugiej - i tak teraz bym nie wymienił. Chyba na razie temat kasety odłożę, nie wiem....

Ile za te koło? 

26 minut temu, jedenpieron napisał:

Słabo i to bardzo takie ładne te claris ;d

Może zdejmij podkładki któreś z kłocka od strony obreczy, może jakoś się oddali. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, KiLLeXX napisał:

Ile za te koło

To z dekla? Tak jak na stronie, bodajże 239,99 zł + kaseta btwin  39,99+ klucz do kaset 34,99i wyszło 317 zł.

Z tym że koła nie ma w kraju :)

A podobno w Jaworznie było na sklepie ;) 

Edytowane przez spidelli
Opublikowano

Spoko, nie dałbym nigdy tyle za tego typu koło tej klasy.

Aż się prosi odwiedzić rowerowy... większy sklep.

Godzinę temu, jedenpieron napisał:

I nie wiem co mam zrobić nie da się tego jakoś wyregul9wac albo jakieś dziwne klocki pod za małe szczęki? 

Ja się zastanawiam na d jednym. Po kiego grzyba zmieniane były te szczęki?

To jest miszczostwo nad misczostwem świata.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kaido2 napisał:

Spoko, nie dałbym nigdy tyle za tego typu koło tej klasy.

Aż się prosi odwiedzić rowerowy... większy sklep.

Ja się zastanawiam na d jednym. Po kiego grzyba zmieniane były te szczęki?

To jest miszczostwo nad misczostwem świata.

No trochę drogo też uważam. To lepiej kupić jakieś mavic, Swift arriv czy shitmano. Co do hebli, to widzę w tym sens. 

Edytowane przez KiLLeXX
Opublikowano (edytowane)

Zamawiałem koło awaryjnie, jakby był problem z wolnobiegiem (np. łańcuch spadał). W piątek wyjeżdżam, myślałem że w deklu dadzą radę. Podmieniłbym wolnobieg na kasetę, przełożył ogumienie i git.

 Gotowych kół o kluczowych parametrach (szer. osi, szerokość obręczy) nie znalazłem, a nie kupię obręczy 19 mm tylko dlatego że jest dostępna, żeby potem użerać się z hamulcami.

Czekać na zaplatanie też nie moglem, sam tego nie zrobię niestety.

Do tego roweru nie potrzebuję nic lepszego, skoro rower jest kowadłem to na grzyba pchać tam nie wiadomo co? 

A że drogo? Jakby dostarczyli na czas, to bym powiedział, że za to zapłaciłem. Albo za bezterminowy zwrot, jeśli bym nie użył. 

Teraz wyjeżdżam i nie będę sobie tyłka zawracał kurierami, anuluję zamówienie i tyle. Wolnobieg wytrzymał 90 km testów, łańcuch nie spadł, coś tam doreguluję i tyle.

 

Edytowane przez spidelli
Opublikowano

Spokojnie, cioram i cioram, to się nie rozpadnie od jednego wyjazdu :D

 

Opublikowano

Tak wygląda mój packing śniadaniowy do pracy :D

Jeśli macie taką torbę, to mogę się pochwalić dobrym patentem na gibanie po sztycy. Sprawdzone, bo w sumie od od ponad roku tak śmigam. Chodzi o dodatkowy rzep, który podciąga torbę do siodła od przodu. Musiałem tylko trytką zrobić mostek dla rzepu. Zdjęcie jeszcze z ori siodłem.

 

IMG_20190610_172316.jpg IMG_20180520_160810.jpg
Opublikowano (edytowane)

Z tymi pękającymi ośkami to nie popadajmy w paranoje.

Mam stary rower MTB longway od 7 klasy podstawówki, był bodajże kupiony za 600 czy 700 zł w auchanie.

Gdy podlaczylem go pod trenażer to po kilkuset kilometrach zerwała się przednia przerzutka, a na serwisie support po rozkręceniu się zwyczajnie rozsypał. Również wolnobieg i zębatka korby były w stanie agonalnym, tak że niektóre przełożenia były prawie starte na płasko.

I tu ciekawostka oska tylnego koła poza totalnym usyfieniem po tych kilkunastu latach ciorania jest ok, zdejmowałem ja zakładając zacisk pod trenażer i nie jest skrzywiona .

A ten rower był ostro jeźdzony w młodości po różnych wertepach....

 

Ps nie mówię że te ośki sa pancerne ale dużo zależy od masy zawodnika i szczęścia. Można przejeździć tysiące km i nie złamać

 

 

Edytowane przez tygrysek
Opublikowano
12 minut temu, tygrysek napisał:

Z tymi pękającymi ośkami to nie popadajmy w paranoje.

Mam stary rower MTB longway od 7 klasy podstawówki, był bodajże kupiony za 600 czy 700 zł w auchanie.

Gdy podlaczylem go pod trenażer to po kilkuset kilometrach zerwała się przednia przerzutka, a na serwisie support po rozkręceniu się zwyczajnie rozsypał. Również wolnobieg i zębatka korby były w stanie agonalnym, tak że niektóre przełożenia były prawie starte na płasko.

I tu ciekawostka oska tylnego koła poza totalnym usyfieniem po tych kilkunastu latach ciorania jest ok, zdejmowałem ja zakładając zacisk pod trenażer i nie jest skrzywiona .

A ten rower był ostro jeźdzony w młodości po różnych wertepach....

 

Ps nie mówię że te ośki sa pancerne ale dużo zależy od masy zawodnika i szczęścia. Można przejeździć tysiące km i nie złamać

 

 

No nie wiem czy takie mocne... Oto moja z Mtb. 

facebook_1560184282881.jpg
Opublikowano

Przesadzili z utwardzaniem 😁🤣🤣🤣

Opublikowano (edytowane)

Damast jak złoto

Forged in fire 👹

@KiLLeXX

mam nadzieję, że nie w czasie jazdy...

Edytowane przez spidelli
Opublikowano
12 minut temu, spidelli napisał:

Damast jak złoto

Forged in fire 👹

@KiLLeXX

mam nadzieję, że nie w czasie jazdy...

W trakcie.... Uratował mnie ten drut od szybkozamykacza. 

Opublikowano

😬

to jednak lepiej, jak ośka jest miękka... 

Opublikowano
5 minut temu, FalconHeavy napisał:

Może coś z tego będzie

Ale że śniadanie?

aaa łożysko pakujesz

Opublikowano (edytowane)

Chyba zrobię na dwóch łożyskach ;)

Ktoś chętny na Fotostory? 

MEGA OŚ! Ale takie łożysko to pracują cud miód gładko. Co maszyna to maszyna. 

IMG_20190610_194909.jpg

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, FalconHeavy napisał:

Ktoś chętny na Fotostory? 

Dawaj, dawaj

Jaką masz szerokość wolnobiegu?

Edytowane przez spidelli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...