Chrismel Opublikowano 28 Listopada 2020 Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Dobre porównanie oświetlania drogi przez Lupine SL AX i SL AF https://www.youtube.com/watch?v=-_AhlVqzt4s Edytowane 28 Listopada 2020 przez Chrismel
sałron Opublikowano 30 Listopada 2020 Opublikowano 30 Listopada 2020 (edytowane) A tutaj w rolach głównych Lupine SL AX 10 i B+M Ixon Space: https://www.youtube.com/watch?v=vDVoycnm5H8 Edytowane 30 Listopada 2020 przez sałron
Pawlaczu Opublikowano 30 Listopada 2020 Opublikowano 30 Listopada 2020 Panowie Nemrod ,Chrismel wielkie brawa za to co zrobiliście w tym wątku! Tyle informacji, że aż zgubić się można. Korzystając z Waszego doświadczenia chciałem poprosić o opinie o takim rozwiązaniu. Na drogę wybrałem Fenix Bc25r- szacunek dla innych wymaga odcięcia. Do tego chciałbym dołożyć coś montowane na kasku, do użytku w terenie, raczej lekkim. Tak myślę, że fajnie by było jakby barwę światła miało zbliżoną do fenixa. Ale przede wszystkim ma dawać zasięg. Ma to sens jakikolwiek? I da się całość zamknąć w max 300 ?Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Marioruda Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Siemka. Doradzcie prosze, bo przegladajac forum nir znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie. Jezdze na szosie i jako pierwsza lampke mam prox aero f III i szczeze mowiac, jest fajna, odciecie swiatla itd, ale brakuje mi lm wjezdzajac na nieoswietlana droge. Postanowilem wiec ze kupie lamkpe co ma 1100 lm prox spika, ale wiem ze to byl moj blad, poniewaz moze i mocno swieci, ale swieci punktowo i nie oswietla drogi rownomiernie, dlatego beda ja zwracal. Znajomy ma eyen streak 750 i bardzo ja chwali, ale niestety nie jest dostepna w sprzedazy. Teraz czytajac forum natknolem sie na fenix bc25r, pisze ze 600lm i boje sie ze moze to byc niewystarczjace... Prosze doradzcie, dajcie jakies propozycje bo na tych 400lm nie da sie poszalec.... Moj budzet to 200... Max 250zl. Edytowane 6 Grudnia 2020 przez Marioruda
Kkaaeell Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 (edytowane) Jako że w przyszłym roku chce zacząć jeździć po zmroku poszukuje zestawu 2 latarek rowerowych w dość ciezki teren typu single na Ślęży. Co używacie i polecacie. Czy jest sens patrzeć się na ilość lumenów czy może inne parametry są ważniejsze? Najlepiej coś na kierownicę i kask Edytowane 7 Grudnia 2020 przez Kkaaeell
Marioruda Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Korzystal ktos z was z BUSCH & MULLER IXON Core?? Widzialem zdjecia jak swieci, jest odciecie itd, ale 50 lux nic mi nie mowi o mocy swiecenia... I licze na wasza pomoc
Chrismel Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Na samym początku tego tematu kilka słów napisał o niej @Nemrod. Zresztą później też się przewija - wpisz w wyszukiwarkę Ixon Core.
jantar87 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Cześć, tytuł pewnie przykuł uwagę Na poważnie jutro czyli w dniu 16.12.2020 muszę kupić lampkę na przód. Jeżdżę tylko w terenie na MTB . Z odcięciem lub bez, na drodze jak już jestem to zazwyczaj jakoś tam oświetlona i włączam Kellys Twins i już. Cena do 130zł max. Naczytałem się o Spectre xpg750 , Convoy s2+ . Prox, BeCool może ? Zbyt duży wybór Dziękuję za rady 🤩
Fenikspo Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Z mojej strony mogę polecić convoy S2+ oczywiście po modach, tylko budżet trochę ci wzrośnie za to będziesz miał lampkę jedną na cały czas. mocowanie do lamki najlepiej kupić osobno, ja mam uchwyt olight i sprawuje się bardzo dobrze. Myślę że lampki prox też nie będą złe. P.s. A ty z Jantaru jesteś czy tylko taka nazwa? 1
Atlantis Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 36 minut temu, Fenikspo napisał: Z mojej strony mogę polecić convoy S2+ oczywiście po modach, tylko budżet trochę ci wzrośnie za to będziesz miał lampkę jedną na cały czas. mocowanie do lamki najlepiej kupić osobno, ja mam uchwyt olight i sprawuje się bardzo dobrze. Myślę że lampki prox też nie będą złe. P.s. A ty z Jantaru jesteś czy tylko taka nazwa? Gdzie można zakupić zmodyfikowaną Convoy S2+ z porządnymi ogniwami wymiennymi? Bo słyszałem że te z allegro, to nie warto.
Fenikspo Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Ja osobiście kupowałem z latarkowo.pl ale na allegro wystarczy także wpisać bocialarka, to też bardzo polecane mody
drafcio Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Witam wszystkich, przeczytałem cały ten temat i mam pytanie do Was czy jest może jakaś lampka która ma szeroki kąt świecenia przynajmniej tak jak Fenix BC25R, natomiast z wymiennymi akumulatorami oraz możliwością ładowania lampki podczas jazdy z powerbanka. Dobrze byłoby gdyby miała odcięcie (StVZO). W cenie do 300 zł. Jazda głównie szosa i turystyczne ścieżki leśne i górskie.
jantar87 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Opublikowano 16 Grudnia 2020 13 godzin temu, Fenikspo napisał: . A ty z Jantaru jesteś czy tylko taka nazwa? Dziękuję za odpowiedź co do latarki. Zamówiłem convoya. Mody potrafię zrobić samodzielnie lutowanie, koli i co tam ludzie piszą Nick sam sobie nadałem a zapożyczony od nazwy szybowca Jantar
Marioruda Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Siemka. Nie otrzymalem ostatnio jednoznacznej odpowiedzi, a wziac po glowie mi chodzi BUSCH & MULLER IXON Core Flash. Ma ktos porownanie tej lampki z prox aero F iii w mocy swiecenia? Patrzylem na zdjecia jak swieci BUSCH & MULLER IXON Core Flash, ale zdjecia....wiecie sami. Ten prox fajnie odcina, ale 400lm malo, a 50 lux nic mi nie mowi...
Nemrod Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 To zależy. Taki Saferide ma oko)o 330 lumenów a niczego mu nie brakuje. Co do porównania lampek to Prox świeci nieco bliżej ale samo natężenie jest większe. Obie lampki nie świecą jakoś szczególnie szeroko ale Prox nieco szerzej. Sam rozkład światła ( równomierność rozkładu) jest lepszy w b&m podobnie jak mocowanie i jakość wykonania.
mareq Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Ja mam Kross Race 5W. Ona ma 360 lumenów i wyparła u mnie Fenixa BC25R, który ma 600. Teraz niestety Kross wylatuje, bo pojawił się u mnie Garmin i korci mnie coś montowanego pod jego uchwytem. Tu masz przykładowy link z tym Krossem: https://allegro.pl/oferta/lampka-przod-kross-race-5w-cree-smartbeam-auto-9941606360
drafcio Opublikowano 19 Grudnia 2020 Opublikowano 19 Grudnia 2020 W dniu 17.12.2020 o 14:54, Marioruda napisał: 400lm malo, a 50 lux nic mi nie mowi...
taborek Opublikowano 7 Stycznia 2021 Opublikowano 7 Stycznia 2021 (edytowane) Przebrnąłem przez cały wątek. Mam faworytów, ale mimo wszystko poniżej napisałem moje wymagania. - Ravemen 1200 - Strike 1000 Chcę kupić światełko, które zapewni mi komfort jazdy na Poland Gravel Race / Sudovia / Gr8 Lake Gravel. Ale również abym mógł smigać po Kampinosie. Nie planuję robić singletraków po nocy ani śmigac między gałęziami przy 30 km/h. budżet do 200-400 zł, w ekstremalnym przypadku do 500 zł brutto dobry czas pracy (najchętniej powyżej 4h w trybie ~400 lm) możliwość przedłużena pracy powerbankiem lub za pomocą wymiennych 18650? rzadko jeżdżę szosą, głównie ścieżki rowerowe, szutry, ścieżki w lesie, ścieżki rowerowe Chcę kupić najchętniej z realną gwarancją (czyli Amazony / sklepy w PL / DE). Aktualnie mam Lezyne 650XL i jej wadą jest to, że po podłączeniu do powerbanku gaśnie To taka dość istotna zmiana przy np. całonocnej jeździe (zdażały mi się trasy od 22 do 3 w nocy). UPDATE: Tak patrzę, że jeżeli nie grzeje się na maxa to ten Ravemen wypada nieźle. https://www.youtube.com/watch?v=ckRQPAPdme4 UPDATE 2: Kupiłem na Amazon.it Ravemen pr1200. Dam znać jak mi się sprawdza Wyszło około 395 zł brutto z FV. Najbardziej pasowałby mi Ixon Space, ale to jest prawie 80% więcej. Edytowane 8 Stycznia 2021 przez taborek
rav3k Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 W dniu 16.12.2020 o 07:43, Fenikspo napisał: Ja osobiście kupowałem z latarkowo.pl ale na allegro wystarczy także wpisać bocialarka, to też bardzo polecane mody A to zwykły convoy s2+ na SST40 nie może być? ta latarka daje tyle światła że w zupełności wystarczy, przy 30% w zupełności wystarczy a dopłacać 150 zł na jakieś mody to już chyba przegięcie... 😉
revolta1 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 W dniu 16.12.2020 o 06:33, Fenikspo napisał: convoy S2+ oczywiście po modach, Dlaczego po modach? I s2+na XML i s2+, na sst40 daje rade bez żadnych modów. Ref OP i jazda w teren. Trochę gorzej na ulicach nie ma odcięcia ale wystarczy tryb 10 % i też jest ok.
Fenikspo Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Oczywiście że może być, na pewno będzie dobrze świecić. Ja po prostu wolę mieć coś poprawione i pewne że będzie długo służyć. Niektóre rzeczy z chin nie są złe a po dopracowaniu są jeszcze lepsze
revolta1 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Mi się wydaje że convoy z 5 lat temu jeszcze mógł być poprawiany przez naszych szpecow. Ale teraz naprawdę jest przyzwoitej jakości i biorąc taka latarkę od Simona z alli moża się nią długo cieszyć bez awarii za grosze. Ostatnio kupiłem właśnie od niego z kodem rabatowym didodka za 52zl z przesyłką. S2+z sst40. Myślę że to naprawdę fajne pieniądze na latarkę w teren do tyrania i edc.
Nemrod Opublikowano 15 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2021 (edytowane) Ogólnie w teren convoy jest ok biorąc pod uwagę koszt latarki do ilości lumenów. Na szosę to już dość średni pomysł. Obecnie nie trzeba wydawać majątku na np: Navi800 i mieć wygodą w obsłudze, w miarę dobrze świecącą i nie oślepiającą innych lampkę. Tu z convoyem to jest trochę jak z kaloszami na zimę. Nie jest to zbyt dobry wybór ale jeżeli nie ma się nic lepszego to lepiej tak niż boso. Edytowane 15 Stycznia 2021 przez Nemrod
revolta1 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 4 godziny temu, Nemrod napisał: Tu z convoyem to jest trochę jak z kaloszami na zimę. Nie jest to zbyt dobry wybór ale jeżeli nie ma się nic lepszego to lepiej tak niż boso. No chyba minimalnie przesadzasz. Na pewno lampka dedykowana z odcięciem itd. Jest ok. Ale convoy w terenie jest super. W mieście można jeździć na 10 procentach. A jadąc po drodze nie problem zmienić tryb jak z naprzeciwka jedzie auto.
revolta1 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Zresztą przekomarzać się można całe dnie. Wszystko zależy jak ktoś jeździ. gdzie, jak często w nocy i td. Ja jeżdżę z convoy s2+ bo jeżdżę MTB, używam jej w lesie na polnych drogach rzadko jeżdżę po ulicach poza miastem nie mam takiej potrzeby. W mieście używam niskiego trybu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się