Nemrod Napisano 4 Październik 2017 Udostępnij Napisano 4 Październik 2017 (edytowane) Czemu lampka z odcięciem ? Dlatego, że nie świecisz innym w oczy i jednocześnie masz dobrze oświetlona drogę. Bo ustawiasz ją raz i możesz o niej zapomnieć. Nie musisz zmieniać trybu na niższy lub ustawiać snop światła przed przednie koło by nie wypalić mijanej osobie źrenic. Jeszcze kilka lat temu zakup lampki z odcięciem która nie robiłaby tylko z sygnalizację wiązał się z wydaniem sporej kwoty. Nadal takie firmy jak B&M czy Trelock za swoje konstrukcje każą sobie płacić nie małe pieniądze. Sytuacją ratują chińskie światełka, które już za kwotę trzydziestu kilku złotych można nabyć. Postaram się przybliżyć pięć lampek różniących się dość mocno ceną, wielkością i konstrukcją. No to zaczynamy: 1. Meilan X1 Cena: około 100 zł Chińska konstrukcja, która bez problemu można nabyć na allegro. Moc: 260 lm, 34 lux Lampka wykonana jest bardzo dobrze. Trzy czwarte obudowy to aluminium, boki zaś są wykonane z plastiku. Sam przycisk wykonany z nieco za miękkiej jak dla mnie gumy i wymagający sporo siły przy włączaniu. Samo mocowanie jest proste, ale trzyma bardzo dobrze jedynie trzeba się nieco nakręcić bo sam gwint śruby jest bardzo długi. Lampka nie ma tendencji do kiwania się czy też wpadania w wibracje i hałasowania. Port ładowania znajduje się w tylnej części lampki i jest dobrze zabezpieczony solidnym kawałkiem gumy. Do spasowania elementów nie mam żadnych zastrzeżeń. Mamy do dyspozycji trzy tryby różniące się intensywnością, strobo plus tryb gdzie świeca się tylko pomarańczowe diody umiejscowione po bokach obudowy. Dwuklikiem włącza się tryb automatyczny gdzie lampka sama zależnie od intensywności otaczającego ją światła dobiera moc świecenia. Wbudowany akumulator wystarcza na około 2,5h świecenia maksymalną mocą. 2. B&M Ixion Core Cena: ponad 200 zł Najdroższa, "markowa" lampka w moim małym teście. Moc: 50 lux Co do wykonania to jest bardzo dobrze. Obudowa jest aluminiowa pokryta w dolnej części plastikiem. Wszystko idealnie spasowane. Port ładowania znajduje się w tylnej części zakryty gumowa klapką. Przycisk sporej wielkości z idealnie dobraną siłą potrzebną do jego obsługi. Samo mocowanie jest najlepsze jakie dane mi było widzieć w lampkach rowerowych. Bardzo stabilne a jednocześnie łatwe do montażu. Sama lampka jest w nie wpinana nietypowo bo z boku. Trzyma się jak przyklejona. Zero jakichkolwiek hałasów, wyboje nie robią na niej żadnego wrażenia. Trybów do wyboru mamy...2. Mocny 50 lux i słaby 12 lux. Bateria wystarcza na 3,5h działania w trybie wysokim ( co ciekawe pół godziny dłużej niż podaje producent). 3. Crivit Lidlówka Cena: 59.90 zł Lampka z Lidka do której w komplecie dostajemy jeszcze mała tylną pchełkę. Moc: 50 lux Lampka wykonana jest w całości z plastiku. Jest on dość świecący i raczej łatwo będzie zbierał rysy. Za to spasowanie nie jest najgorsze nic specjalnie nie skrzypi. Mocowanie nie jest może najbardziej trwałe czy stabilne ale spełnia swoje funkcje. Lampka ma tendencje do lekkiego wibrowania na wertepach. Przycisk mógłby być nieco większy ale działa dobrze i nie wymaga dużej siły. Port ładowania ukryty pod spodem zabezpieczony gumowa klapką która można niechcący lekko odhaczyć przy montażu lampki w uchwycie. Mamy trzy tryby świecenia różniące się intensywnością oraz tryb automatyczny podobny jak meilan. Lampka wytrzymuje około 2,5h świecenia w najwyższym trybie. 4. Hmm..."No name" ? No dobra : "Rechargeble Bicycle Light". Cena: niecałe 50 zł z przesyłką Chińska lampka kupiona na Ebay. Moc: 400 lm Pierwsze co rzuca się w oczy to to, że jest zdecydowanie większ od pozostałych konstrukcji.Sama lampka wykonana z plastiku niezłej jakości. Chociaż na aukcji napisane było "alloy shell", no cóż...Spasowanie samej lampki jest bardzo dobre. Uchwyt...tu już nie jest tak dobrze. Sam uchwyt dzięki gumowaniu trzyma się dość mocno za to trzeba uważać by nie przesadzić z dociskiem śruby mocującej bo wtedy potrafi wyskoczyć. Jest to jedyne mocowanie które mi się zepsuło. Lampka drgała w nim tak silnie na wertepach, że ułamał się mały kawałek plastiku. Całość przewierciłem, dąłem dodatkową śrubę, zaś górę mocowania posmarowałem cienką warstwą kleju silikonowego, który zapobiega drganiu i powoduje mocniejsze przyleganie lampki. Teraz jest cacy ale niesmak pozostał...Sam przycisk jest duży i działa idealnie. Port ładowania w tylnej części zabezpieczony małą gumową klapką. Mamy trzy tryby do wyboru: mocny, słaby i strobo W pełni naładowany akumulator pozwala na działanie lampki w wysokim trybie przez nieco ponad 3 godziny. 5. Xanes SFL-01 Chińczyk kupiony na Ebay. Cena: około 40 zł z przesyłką Moc: 380 lm Sama lampka jest malutka. Góra obudowy wykonana z aluminium boki to plastik. Spasowanie jest takie sobie, łączenia nieco nierówne, zaś aluminiowa klapka miała mała skazę. Lampka w przeciwieństwie do pozostałych montowana jest na gumowy pasek. Z jednej strony daje to możliwość błyskawicznego demontażu uchwytu i zmocowania go na profilu innym niż okrągły. Z drugiej strony daje to mniejsza stabilność uchwytu i możliwość delikatnego przesunięcia lampki nawet w czasie włączania. Przycisk włąnczania zrobiony z twardego plastiku i wymagający sporej siły. Port ładowania w tylnej części zabezpieczony gumową, małą klapką. Lampka posiada kilka trybów mocny, słaby, strobo, automatyczny (patrz meilan) i świecenie tylko dwóch małych czerwonych diód. Do pełna naładowany akumulatorek pozwala na około 1,5h działania w najwyższym trybie. Teraz podstawowe pytanie : Jak to świeci ? Przygotowałem zdjęcia testowe ale najpierw kilka "ale": Zdjęcia były robione smartfonem, którego matryca łapie jednak sporo mniej światła niż ludzkie oko. Także na żywo lampki świeca dużo lepiej. Należy je traktować jako coś oddającego różnice niż faktycznie pokazującego jak coś świeci. Dla każdej lampki przygotowałem po 2 zdjęcia. Pierwsze na ciemnej, pustej gruntowej drodze i drugie z obiektami znajdującymi się na wprost około 35 - 40 m od roweru. Ujęcia jak prezentują się one na kierownicy: No to jedziemy: 1. Meilan: 2. B&M 3.Crivit: 4.Chińczyk: 5. Xanes: Edytowane 5 Październik 2017 przez Nemrod 1 Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 5 Październik 2017 Udostępnij Napisano 5 Październik 2017 (edytowane) No szału nie ma. Ja mam dwie takie latarki http://allegro.pl/lr3-latarka-rower-cree-led-1000w-800l-gratisy-2xak-i5941090278.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzkxMjQ3OTUAMjY0NjE0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=9c84da31-3290-4ad4-85c9-c61473c53517 Takiej konstrukcji jak w tej aukcji, zapłaciłem za nią ze 4 lata temu 29zł z wysyłką. Jeżdżę z jedną, do lasu z dwoma Latarka jest na ogniwa 18650 z zapasem 5 ogniw wytarganych z baterii laptopa i świeci to lepiej. Wrzucę fotkę wieczorem. A tak nota bene ogniw będę mieć zapas około 50ciu sztuk za chwilę. Edytowane 5 Październik 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
Puncu Napisano 5 Październik 2017 Udostępnij Napisano 5 Październik 2017 Zgadzam się że pupy nie urywa. Ja mam Prox Dual Power i mocno świeci ale ma zewnętrzny alumulator. Cena to ok. 130zł a drugie oświetlenie awaryjne to mała latareczka militarna za 40zł na paluszek AAA, świeci 4,5 godziny. Też wieczorem wrzuce zdjęcia Planuje kupić jeszcze jedną, jak przypomne sobie nazwe to wrzuce 1 Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 5 Październik 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Październik 2017 (edytowane) No cóż "1000W, 800 lm"... niektórzy też w Świętego Mikołaja wierzą... Tylko, że taka latarka to do lasu a nie na drogi publiczne. Mógłbym zamontować na rowerze moją Nitecore 4s tylko po co ? Albo ustawie ją tak, ze będę świecił innym po ślepiach ale będę miął 2-3 metry przed kołem świecący krąg. Zooma do lampki rowerowej nawet nie skomentuje. Zresztą jak pisałem, zdjęcia należy traktować poglądowo bo smartfon łapał sam efekt dość przeciętnie. Meilan ma promień świecenia około 130 stopni a kompletnie tego na zdjęciu nie widać. up: mam Proxa Aviora ale to tez nie jestt lampka na drogi publiczne czy do miasta, jak już pisałem do lasu i tyle... Edytowane 5 Październik 2017 przez Nemrod Odnośnik do komentarza
IOO Napisano 5 Październik 2017 Udostępnij Napisano 5 Październik 2017 2 godziny temu, Nemrod napisał: No cóż "1000W, 800 lm"... niektórzy też w Świętego Mikołaja wierzą... Wczoraj przeglądając allegro znalazłem lampkę o mocy 1000W z pojedynczą diodą 3W. Jak to mówią: "Papier cierpliwy, wszystko przyjmie". Swoją droga przydatne porównanie. Odnośnik do komentarza
Zalas Napisano 5 Październik 2017 Udostępnij Napisano 5 Październik 2017 9 godzin temu, Puncu napisał: Zgadzam się że pupy nie urywa. Ja mam Prox Dual Power i mocno świeci ale ma zewnętrzny alumulator. Cena to ok. 130zł a drugie oświetlenie awaryjne to mała latareczka militarna za 40zł na paluszek AAA, świeci 4,5 godziny. Grzmotnąłeś się @Puncu z tą ceną o jakieś 30-50zł (zależnie od sklepu) ceny wahają się od 160-180zł Za to z tą latarką z miitarną potwierdzam Raz nas złapała noc za miastem i zapomniałem lampy to z tą latareczką wracałem jakieś 20km zamontowaną na trytytkach i powiem szczerze, że dawała radę A poniżej foty lampy którą przedstawił Puncu niestety nie mam zdjęć jak to świeci ale jestem w 100% zadowolony. Z minusów to zewnętrzny akumulator który jest jednocześnie zaletą bo długo wytrzymuje. Kolejny minus to bardzo czuły przycisk - chcesz dać jaśniej w trakcie jazdy a przypadkiem klika się o raz za dużo i lampa gaśnie Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Opiszę ASAP świeży nabytek. Kupiłem w piątek Mactronic Scream 02... Jest ogień! Odnośnik do komentarza
Stryjek Napisano 9 Październik 2017 Udostępnij Napisano 9 Październik 2017 (edytowane) Mam Philisa saferide 80, kupiłem do szosy ale używam też w MTB Lampka poza swoją wielkością nie ma dla mnie wad, solidne mocowanie, światła aż nadto i super rozłożony strumień, do tego odcięcie więc nie oślepia innych na drodze Zasilanie na 4 akumulatorki AA, na czarnych enelopach świeci mi jakieś 2-2,5h w trybie najmocniejszym, jak jadę dalej zabieram drugi komplet akumulatorów. Lamka nie jest już produkowana, ale można czasami wyrwać na alledrogo Edytowane 17 Październik 2017 przez Stryjek Odnośnik do komentarza
Joe Napisano 17 Październik 2017 Udostępnij Napisano 17 Październik 2017 Hmm, a ja właśnie oglądałem meilan x1 i liczyłem na więcej. Nie poszukuję reflektora typu szperacz, ale takiej, która dobrze oświetli mi drogę przed kołem jakieś powiedzmy 5m. W takim razie wykreślam ją z listy: do kupienia... Za to ta ostatnia, którą @Stryjek prezentuje jest całkiem, całkiem. Odnośnik do komentarza
Stryjek Napisano 17 Październik 2017 Udostępnij Napisano 17 Październik 2017 (edytowane) @Joe opis i test lampki masz tutaj http://www.light-test.info/pl/lampki-rowerowe/69-philips-saferide-40-saferide-80 Do tego na forum szosa jest duży wątek o lampkach i tam też ją mocno chwalą Edytowane 17 Październik 2017 przez Stryjek 1 Odnośnik do komentarza
Wojtek Napisano 17 Październik 2017 Udostępnij Napisano 17 Październik 2017 A ja mam taką lampeczkę Mactronic tripper Może nie jest najtańsza ale jest bardzo dobra. Dobrze świeci, ma 3 tryby świecenia plus jeden pulsacyjny. Jak dla mnie czas świecenia też jest wystarczający, a jeżeli ktoś planuje jeździć całą noc to może się podeprzeć power-bankiem. Lampka ma odcięcie więc nie oślepia a za to świeci dość szeroko. Ponadto ma jeden przydatny gadżet, z którego czasami korzystam. Można przy jej pomocy w awaryjnych sytuacjach podładować sobie telefon lub nawigację. Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 17 Październik 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Październik 2017 Doszła Roxim RX4 Premium Cena około 350 zł Lampka z osobnym akumulatorem tajwańskiego producenta Moc: 50 lux, 400 lumenów Górna część lampki wykonana z aluminium dolna to plastik. Dobre spasowanie. Mocowanie na gumowy pasek, który aby zaciągnąć na kierownicy trzeba się trochę nagimnastykować. Przycisk wykonany z plastiku o odpowiedniej twardości, poziom siły potrzebny do jego obsługi dobrany idealnie. Lampka w najmocniejszym trybie świeci około 5 godzin. Posiada 3 tryby o różnej mocy oraz tryb dzienny. Dodaje też zdjęcia lepszej jakości poprzednich oraz tej lampki ( z wyjątkiem Xanesa, którego już nie mam). Dużo lepiej przedstawiają w jaki sposób świeca lampki niż te poprzednie przeze mnie wstawione. Lidlowa: Chińczyk: B&M: Meilan X1: Roxim RX4 Premium: Odnośnik do komentarza
Joe Napisano 17 Październik 2017 Udostępnij Napisano 17 Październik 2017 Z tego co widzę teraz to meilan x1 nie jest taka ostatnia. Hmm, trudny wybór. Odnośnik do komentarza
Joe Napisano 19 Październik 2017 Udostępnij Napisano 19 Październik 2017 28 minut temu, Stryjek napisał: @Joe opis i test lampki masz tutaj http://www.light-test.info/pl/lampki-rowerowe/69-philips-saferide-40-saferide-80 Do tego na forum szosa jest duży wątek o lampkach i tam też ją mocno chwalą Dzięki @Stryjek. Możliwości rewelacyjne za to cena sprowadziła mnie na ziemię. Cóż, chce się mieć tanio? Trzeba kupić "chińczyka". Odnośnik do komentarza
revolta1 Napisano 19 Październik 2017 Udostępnij Napisano 19 Październik 2017 Solarforce l2p cena 100 zl Odnośnik do komentarza
WitoGda Napisano 2 Styczeń 2018 Udostępnij Napisano 2 Styczeń 2018 Ponieważ na forum Rowerowe Porady wrzuciłem mój opis Xanes'a SFL-01 z tego porównania to odkopię ten temat ;-) Wszystkie te lampki mają reflektory na drogę - mają świecić i nie oślepiać (odcinają górę) Xanes'a kupiłem dwie szt gdy sprawdził mi się pierwszy zakup (tak aby druga była w zapasie) W budżecie do 50 PLN - rewelacja - a takie info SFl-01 działa przy podłączonym powerbanku Wcześniej wykombinowałem w druciarstwie że przerobię czołówkę z jakimś mocnym ledem (za też poniżej 50 PLN) na reflektor prawie samochodowy, I wyszło: zamocowana pomiędzy uchwytem torby na kierownicę a samą torbę w lesie "wali po gałach" (co chyba jest tu lubiane ;-) ), pracuje na 2x aku 18650 Zresztą teraz można kupić właśnie poniżej 50 PLN różne zestawy i typy oświetlenia Xanes (z góry przepraszam linki affilacyjne), począwszy od lampek z wbudowanym akumulatorem aż do zestawu reflektor + akumulatory 18650 w obudowie 43 PLN 1000 lm https://www.banggood.com/XANES-SFL07-1000LM-2XPE-German-Standard-Smart-Shock-Sensor-IPX4-Bike-Front-Light-LED-Far-Near-Distanc-p-1242277.html?p=LX12031904914201507O 30 PLN 600 lm z tego porównania https://www.banggood.com/XANES-600LM-XPG-2-LED-Bicycle-German-Standard-Smart-Sensor-Warning-Light-Bike-Front-Light-Headligh-p-1142083.html?p=LX12031904914201507O 25 PLN 600 lm inny reflektor https://www.banggood.com/XANES-600LM-T6-Smart-Induction-Bicycle-Light-IPX4-USB-Rechargeable-80-Large-Floodlight-p-1175110.html?p=LX12031904914201507O 32 PLN 750 /m https://www.banggood.com/XANES-SFL04-750LM-T6-LED-German-Standard-Smart-Induction-Bicycle-Light-IPX4-USB-Rechargeable-Large-F-p-1217023.html?p=LX12031904914201507O 27 PLN 800 lm zoom https://www.banggood.com/XANES-800LM-T6-Bicycle-Light-Three-Modes-Zoomable-Night-Riding-Mountain-Bike-USB-Rechargeable-Headlight-Waterproof-p-1199956.html?p=LX12031904914201507O 21 PLN 1200 lm 2x led T6 potrzebuje powerbanka https://www.banggood.com/XANES-1200LM-2xT6-LED-4-Mode-Waterproof-Bicycle-Head-Light-Temperature-Control-Power-Display-No-Batt-p-1206155.html?p=LX12031904914201507O 35 PLN 600 lm szeroki reflektor https://www.banggood.com/XANES-SFL03-600LM-XPGLED-German-Standard-Smart-Induction-Bicycle-Light-IPX4-USB-Rechargeable-Large-F-p-1216191.html?p=LX12031904914201507O 42 PLN 800 lm sam reflektor potrzebuje powerbanbka 2 rodzaje zasilania https://www.banggood.com/XANES-T6-LED-IPX65-Waterproof-Bike-Light-HeadLamp-800-Lumens-Cycling-Bicycle-Light-p-1101573.html?p=LX12031904914201507O 75 PLN 1000 lm zestaw z aku 4x 18650 8800 mA https://www.banggood.com/1000-Lumens-LED-IP65-Headlamp-Set-Rechargeable-Bicycle-Headlight-5-Modes-Bicycle-Front-Light-p-1106004.html?p=LX12031904914201507O 85 PLN 800 lm zestaw z małym power bankiem 4400 mA https://www.banggood.com/XANES-XL11-1000LM-XML-2-LED-Bicycle-Headlight-IPX6-180Floodlight-4-Modes-Power-Display-Intelligent-p-1237090.html?p=LX12031904914201507O Odnośnik do komentarza
dziubek123 Napisano 9 Styczeń 2018 Udostępnij Napisano 9 Styczeń 2018 (edytowane) Jak ktoś ma Convoy S2+ to może wyposażyć ją w optykę TIR która spłaszcza strumień światła. Taka "soczewka" świeci szeroko i na wysokość można ją łatwo ustawić poniżej linii wzroku kierowców. Edytowane 9 Styczeń 2018 przez dziubek123 Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 12 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Marzec 2018 (edytowane) Ravamen PR1200 W EU sprzedawana za około 99 euro, ale jak się poszuka to można z Aliexpress wyhaczyć za 80 dolców. Natężenie strumienia świetlnego 1200 lumenów. Lampką tą interesowałem się już od pewnego czasu. W końcu przez road.cc czy MTBr została wybrana najlepszą lampką 2016r. W końcu udało mi się ją wyrwać w dobrej cenie i użytkuje ją już 2 miesiące. W pudełku otrzymujemy: lampkę, uchwyt mocujący, redukcje na kierownicę i przycisk pilota na kabelku. Jest ona w prawie w całości wykonana z aluminium. Jedynie tylna część to gumowany plastik. Co do jakości wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń. Przyciski wykonane dobrze siła nacisku tez dobrze dobrana. Uchwyt pewnie trzyma się kierownicy i lampkę ale hałasuje nieco na wybojach. Założeniem twórców było by lampka posiadała 2 tryby. Jeden do jazdy po drogach publicznych nie oślepiający i drugi MTB do jazdy po ścieżkach i bezdrożach. W soczewce lampy która świeci w trybie drogowym zastosowano specjalny kolimator. Ogólnie spisuje się całkiem nieźle, ale nie jest to jednak poziom "nieoślepiania" jak w najlepszych konstrukcjach z lustrem ale i tak nikt nie powinien migać światłami. Lampkę obsługuje się bardzo łatwo i intuicyjne. Duży przycisk przy przytrzymaniu włącza/wyłąncza lampkę zaś mniejszy służy do zmiany trybów. Lampka posiada pięć trybów road (4 normalne i miganie) i trzy tryby MTB. Należy tez wspomnieć o pilocie , który podłączony do portu w tylnej części lampki działa jak mały przycisk na lampce plus przy przytrzymaniu włącza "długie światła" w najmocniejszym trybie ( można poświecić autku jadącemu z naprzeciwka na długich...). Fajny bajer, który pozwala obsługiwać lampkę nie ruszając rąk z kierownicy. Na górze znajduje się niewielki wyświetlacz. Pokazuje on ile czasu lampka poświeci jeszcze w trybie na który aktualnie jest przełączona. Przydatna rzecz. Podobnie jak to, że po podłączeniu jej kablem do smartfona lub licznika może pracować jako Powerbank ( 5600 mAh). Jak to świeci ? W trybie MTB nie mam żadnych zastrzeżeń. Szeroko i odpowiednio daleko. Brak dziury przed przednik kołem czy też hotspota. W trybie Road też jest odpowiednio szeroko ale mogłoby być dalej. Miałem lampki drogowe, które pod tym względem były lepsze. W maksymalnym trybie lampka świeci około 2 godzin. W maksymalnym drogowym niecałe 4 godziny. W trybie 40% który spokojnie wystarcza na jazdę po asfalcie około 9,5 h. Porównanie z popularnym Convoyem S2 ( 980 lumenów): Podsumowując lampka bardzo dobrze świecąca, świetnie wykonana, z przydatnym ( i bajeranckim ...) wyświetlaczem, pilotem i funkcja powerbanku. Wady to: niewymienne baterie i w trybie drogowym mogłaby świecić nieco dalej no i nie kosztuje kilkunastu dolarów... Edytowane 12 Marzec 2018 przez Nemrod Odnośnik do komentarza
Jimmy Napisano 12 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 12 Marzec 2018 Trochę bez sensu porównywać latarkę z dwoma refami z Convoy S2, który ma 1 ref.. poza tym widać że S2 świeci dalej. Za to nie oświetla tak szeroko przed rowerem. Dwie sztuki XM-L2 mogłyby robić lepszą robotę w dwóch takich latarkach. Np Convoy S2+ jako krótkie i Convoy M2 lub C8 z refem OP jako długie. Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 12 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Marzec 2018 (edytowane) Jeździłem z oboma i mogę napisać, ze Ravemen świeci praktycznie identycznie daleko jak Convoy. Ma znacznie lepszy rozkład światła. Convoy pośrodku ma hotspota, przed kołem zaś słabszą poświatę, podobnie na skraju padania światła zarówno z lewej jak i prawej strony. Ravemen oświetla dużo bardziej równomiernie. Znacznie przyjemniej się z nim jedzie. Co do porównywania to dałem je jako lampka vs lampka. Nie interesuje mnie czy ma 2 czy 4 diody, ważne jak świeci. Convoy jest dobry odnośnikiem gdyż wiele osób go posiada. Edytowane 13 Marzec 2018 przez Nemrod Odnośnik do komentarza
revolta1 Napisano 13 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 13 Marzec 2018 no jezeli kosztuje 4 razy wiecej niz S2+ to trudno by bylo zeby swiecila gorzej i jest typowa lampka rowerowa . S2+ to latarka .zadoptowana na rower Odnośnik do komentarza
Nurek_ Napisano 13 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 13 Marzec 2018 3 godziny temu, revolta1 napisał: no jezeli kosztuje 4 razy wiecej niz S2+ to trudno by bylo zeby swiecila gorzej Zdziwiłbyś się jak dużo jest lampek rowerowych które kosztują spore pieniądze, a świecą wcale nie lepiej od convoya @Nemrod czy ten Ravemen jest rozbieralny? Bo kształt sugerowałby, że w środku siedzą dwa ogniwa 18650, więc może po padnięciu aku, jest możliwość wymiany 1 Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 13 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Marzec 2018 (edytowane) W środku jak trafnie zauważyłeś siedzą 2 ogniwa w koszyczku. Można lampkę rozebrać na części pierwsze ale wymaga to odlutowania dwóch kabelków . Nie zawsze cena sugeruje jak coś świeci. Wystarczy spojrzeć na lampki Speca... Edytowane 13 Marzec 2018 przez Nemrod Odnośnik do komentarza
revolta1 Napisano 13 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 13 Marzec 2018 Ja uzywam S2+ i tyle nie chce sprawdzac innych lampek bo to mi do niczego nie potrzebne nie jezdze noca . zabieram ja awaryjnie jak jade na kilometrowke kiedy moze cos pojsc nie tak i wroce wlasnie po zmroku . z czystej ciekawosci i checi zobaczenia jak to jest zalozylem raz czy dwa razy nabkierownice S2+ i C8 . swiatla bardO duzo . daleko i szeroko ale po co ? he he A tak swieci solarforce L2 . tez fajna latarka na rower nie wiem czy nie lepsza od S2+ 1 Odnośnik do komentarza
Nemrod Napisano 13 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Marzec 2018 (edytowane) Często gdy wyjeżdzamm robi się już ciemno gdyż dopiero wtedy mam czas. Ravemen wydaje mi się ciekawą propozycją bo nadaje się zarówno na drogi publiczne jak i offroad. Mając przy tym świetną obsługę. Może spokojnie zastąpić dwie różne lampki. No i nie kosztuje tyle co produkty Lupine. Edytowane 13 Marzec 2018 przez Nemrod 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się