cieq Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Czołem! Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i przedstawiam moją maszynę, która jest wynikiem przesiadki z 26er na 29er Rama: Specialized M4 Premium Aluminium, geometria XC29, rozmiar M/17.5 Widelec: RockShox Recon Gold TK 29 Solo Air, 100mm skoku, blokada OneLoc Stery: 1-1/8” górny, 1-1/2” dolny Mostek: Specialized Stout XC 70mm, 6 stopni wzniosu Kierownica: Specialized Stout XC 740mm Chwyty kierownicy: siliconowe no name Przedni hamulec: Shimano BR-M447, tarcza SM-RT56 180mm, klocki Jagwire DCA016 Tylny hamulec: Shimano BR-M447, tarcza SM-RT56 160mm, klocki Jagwire DCA016 Dźwignie hamulcowe: Shimano BL-M506, I-Spec B Przednia przerzutka: SRAM X5, 2x10, high mount Tylna przerzutka: Shimano Deore XT RD-M786 Shadow Plus, SGS, 10-rz Manetki: Shimano Deore XT SL-M780 2x10, I-Spec B Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36T, 10-rz Łańcuch: KMC X10.73 Mechanizm korbowy: Shimano Deore FC-M617 36/22T Support: Shimano Deore XT SM-BB70 Pedały: Shimano PD-M520 Obręcze: DT Swiss XR 361, asymetryczne, 28H Przednia piasta: DT Swiss 370 Straightpull IS, zacisk DT Swiss RWS Tylna piasta: DT Swiss 370 Straightpull IS, zacisk DT Swiss RWS Szprychy: DT Swiss Competition Race Straightpull 2.0/1.6/2.0 Nyple: Sapim SILS sLock polyax aluminium Przednia opona: Continental X-King RaceSport 29x2.2 Tylna opona: Continental X-King RaceSport 29x2.2 Dętki: standardowe Siodło: Specialized Body Geometry Henge Comp Sztyca: Specialized Alloy 350mm Zacisk sztycy: Specialized Alloy 31.8mm Edytowane 17 Stycznia 2020 przez cieq 1
Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Mój ukochany kolor Ładna maszyna, daj mostek na negatyw, będzie petarda... Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Gość
cieq Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Z mostkiem można poeksperymentować, chociaż ze standardowym ustawieniem jest całkiem ok. U Ciebie lepiej na negatywie? Dzięki, kolor na żywo robi robotę Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez cieq
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 No, z początku sezonu odwracałem na plus, a jak ubyło wagi i brzuszka... z powrotem na minus. Jest lepiej, wczoraj założyłem 5mm krótszy mostek, obniżyłem całość o 2cm, skorygowałem ustawienie i po porannej jeździe jestem zadowolony bardzo.
Papynsky Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Daj złote piasty i na prawdę będzie subaru.
cieq Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Nie brałem pod uwagę takiego moda, ciekawe czy znajdę takie
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Papynsky napisał: Daj złote piasty i na prawdę będzie subaru. Ciekawy pomysł... Ja bym poszedł po całości i zapodał złote obręcze... ZTR Crest robią złote... Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Gość
Franz Mauer Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) @cieq jak CI się dobrze jeździ w tej konfiguracji to nic w geometrii nie kombinuj. Odwracanie mostka ma sprecyzowany cel i nie jest powiedziane, ze Tobie potrzebne jest zmienianie pozycji ciała. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Franz Mauer
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 @Franz Mauer jak nie sprawdzi, to się nie dowie, czy mu ta zmiana odpowiada...
cieq Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Moje dylematy związane są bardziej z oponami: czy nie zmienić ich na inne oraz czy przechodzić na system bezdętkowy. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez cieq
Papynsky Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Novatec robi złote piasty. Przykład - https://m.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerowe/mtb-do-hamulcow-tarczowych/p,piasta-przednia-d711sb-32-otwory-zlota-novatec,1483.html
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 18 godzin temu, cieq napisał: Moje dylematy związane są bardziej z oponami: czy nie zmienić ich na inne oraz czy przechodzić na system bezdętkowy. bezdętkę dużo ludzi chwali... ja na razie mam mleczko w dętkach
cieq Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Podobno podjęcie decyzji - oprócz zbicia wagi - ułatwiają wielokrotne przebicia ja odpukać mam fart i zdarzyło mi się jedno na x lat. 12 godzin temu, Papynsky napisał: Novatec robi złote piasty. Przykład - https://m.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerowe/mtb-do-hamulcow-tarczowych/p,piasta-przednia-d711sb-32-otwory-zlota-novatec,1483.html Firma jak najbardziej ok, ale kolor nieco inny jak malowanie ramy. Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez cieq
cieq Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Conti Race King - dobre to? Szukam jakiś gum na przyszły sezon.
Gość Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 2 godziny temu, cieq napisał: Conti Race King - dobre to? Szukam jakiś gum na przyszły sezon. bez szału...
cieq Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Będę szukał alternatywy w takim razie, mam na to całą zimę Warto zainwestować w opony zwijane? Są bardziej narażone na przebicie jak drutowe?
Gość Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Będę szukał alternatywy w takim razie, mam na to całą zimę Warto zainwestować w opony zwijane? Są bardziej narażone na przebicie jak drutowe?Warto, niższa waga, łatwiej przerobić na ghetto tubeless.Wysłane z mojego Neffos X1 Max przy użyciu Tapatalka
cieq Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Chyba muszę przyśpieszyć poszukiwania
cieq Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Mały przedzimowy update - na tył wskakuje zwijana Continental Race King 29x2.2; miałem brać 2.0, ale Conti ma zaniżoną szerokość (2.2 odpowiada szerokości fabrycznej opony Fast Track Control 2.0 od Speca) - zmiana zacisków na DT Swiss RWS Edytowane 16 Marca 2018 przez cieq
egzo23 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Ja polecam opony maxxis crossmark II. Ale widzę, że już za późno Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
cieq Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Za późno i nie za późno, po ostatniej przygodzie (z najechaniem na szkło) oberwało się również przedniej oponie i też leci do wymiany... Edytowane 27 Października 2017 przez cieq
SI2WY Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Ja u siebie po przejsciu na maxxisy zapomnialem co to przebicie. Znosza bardzo duzo. Wczesniej mialem schwalbe dwa modele i to byla tragedia jakas.
Franz Mauer Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Piękne są te zaciski. Mała rzecz, a cieszy. Ktoś niedawno pisał na forum, że po zastosowaniu tych zacisków podniosła się sztywność koła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się