Skocz do zawartości

Specialized Crave Comp 29 (2016) - Subaru Racing


cieq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czołem!

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i przedstawiam moją maszynę, która jest wynikiem przesiadki z 26er na 29er ;)

 

Rama: Specialized M4 Premium Aluminium, geometria XC29, rozmiar M/17.5

Widelec: RockShox Recon Gold TK 29 Solo Air, 100mm skoku, blokada OneLoc

Stery: 1-1/8” górny, 1-1/2” dolny

Mostek: Specialized Stout XC 70mm, 6 stopni wzniosu

Kierownica: Specialized Stout XC 740mm

Chwyty kierownicy: siliconowe no name

Przedni hamulec: Shimano BR-M447, tarcza SM-RT56 180mm, klocki Jagwire DCA016

Tylny hamulec: Shimano BR-M447, tarcza SM-RT56 160mm, klocki Jagwire DCA016

Dźwignie hamulcowe: Shimano BL-M506, I-Spec B

Przednia przerzutka: SRAM X5, 2x10, high mount

Tylna przerzutka: Shimano Deore XT RD-M786 Shadow Plus, SGS, 10-rz

Manetki: Shimano Deore XT SL-M780 2x10, I-Spec B

Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36T, 10-rz

Łańcuch: KMC X10.73

Mechanizm korbowy: Shimano Deore FC-M617 36/22T

Support: Shimano Deore XT SM-BB70

Pedały: Shimano PD-M520

Obręcze: DT Swiss XR 361, asymetryczne, 28H

Przednia piasta: DT Swiss 370 Straightpull IS, zacisk DT Swiss RWS

Tylna piasta: DT Swiss 370 Straightpull IS, zacisk DT Swiss RWS

Szprychy: DT Swiss Competition Race Straightpull 2.0/1.6/2.0

Nyple: Sapim SILS sLock polyax aluminium

Przednia opona: Continental X-King RaceSport 29x2.2

Tylna opona: Continental X-King RaceSport 29x2.2

Dętki: standardowe

Siodło: Specialized Body Geometry Henge Comp

Sztyca: Specialized Alloy 350mm

Zacisk sztycy: Specialized Alloy 31.8mm

 

60887868_2283611941685643_5282987495531741184_o.jpg

Edytowane przez cieq
  • Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)

Mój ukochany kolor :)

Ładna maszyna, daj mostek na negatyw, będzie petarda...

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

Z mostkiem można poeksperymentować, chociaż ze standardowym ustawieniem jest całkiem ok. U Ciebie lepiej na negatywie?

Dzięki, kolor na żywo robi robotę :D

Edytowane przez cieq
Opublikowano

No, z początku sezonu odwracałem na plus, a jak ubyło wagi i brzuszka... z powrotem na minus.

Jest lepiej, wczoraj założyłem 5mm krótszy mostek, obniżyłem całość o 2cm, skorygowałem ustawienie i po porannej jeździe jestem zadowolony bardzo.

Opublikowano

Nie brałem pod uwagę takiego moda, ciekawe czy znajdę takie :D

Opublikowano (edytowane)

 

3 godziny temu, Papynsky napisał:

Daj złote piasty i na prawdę będzie subaru. :D

Ciekawy pomysł...

Ja bym poszedł po całości i zapodał złote obręcze... ;)

ZTR Crest robią złote...

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

@cieq jak CI się dobrze jeździ w tej konfiguracji to nic w geometrii nie kombinuj. Odwracanie mostka ma sprecyzowany cel i nie jest powiedziane, ze Tobie potrzebne jest zmienianie pozycji ciała.

Edytowane przez Franz Mauer
Opublikowano (edytowane)

Moje dylematy związane są bardziej z oponami: czy nie zmienić ich na inne oraz czy przechodzić na system bezdętkowy.

Edytowane przez cieq
Opublikowano
18 godzin temu, cieq napisał:

Moje dylematy związane są bardziej z oponami: czy nie zmienić ich na inne oraz czy przechodzić na system bezdętkowy.

bezdętkę dużo ludzi chwali... ja na razie mam mleczko w dętkach :P

Opublikowano (edytowane)

Podobno podjęcie decyzji - oprócz zbicia wagi - ułatwiają wielokrotne przebicia ;) ja odpukać mam fart i zdarzyło mi się jedno na x lat.

12 godzin temu, Papynsky napisał:

Firma jak najbardziej ok, ale kolor nieco inny jak malowanie ramy.

Edytowane przez cieq
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
2 godziny temu, cieq napisał:

Conti Race King - dobre to? Szukam jakiś gum na przyszły sezon.

bez szału... ;)

Opublikowano

Będę szukał alternatywy w takim razie, mam na to całą zimę :)

Warto zainwestować w opony zwijane? Są bardziej narażone na przebicie jak drutowe?

Opublikowano
Będę szukał alternatywy w takim razie, mam na to całą zimę
Warto zainwestować w opony zwijane? Są bardziej narażone na przebicie jak drutowe?
Warto, niższa waga, łatwiej przerobić na ghetto tubeless.

Wysłane z mojego Neffos X1 Max przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Mały przedzimowy update xD

- na tył wskakuje zwijana Continental Race King 29x2.2; miałem brać 2.0, ale Conti ma zaniżoną szerokość (2.2 odpowiada szerokości fabrycznej opony Fast Track Control 2.0 od Speca)

- zmiana zacisków na DT Swiss RWS

 

IMG_20171027_143045.jpg IMG_20171027_135127.jpg

Edytowane przez cieq
Opublikowano

Ja polecam opony maxxis crossmark II. Ale widzę, że już za późno

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Za późno i nie za późno, po ostatniej przygodzie (z najechaniem na szkło) oberwało się również przedniej oponie i też leci do wymiany...

Edytowane przez cieq
Opublikowano

Ja u siebie po przejsciu na maxxisy  zapomnialem co to przebicie. Znosza bardzo duzo. Wczesniej mialem schwalbe dwa modele i to byla tragedia jakas.

Opublikowano

Piękne są te zaciski. Mała rzecz, a cieszy. Ktoś niedawno pisał na forum, że po zastosowaniu tych zacisków podniosła się sztywność koła :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...