prinksa Napisano 29 Marzec 2017 Udostępnij Napisano 29 Marzec 2017 cześć forumowicze zwracam sie do was z pytanie jak u was wyglada sprawa z pulsem. Jeżdżę na rowerze od 7 lat ok 3000 tyś km rocznie o od 2 lat na rowerze mtb, podczas każdego treningu mój średni puls z trasy to ok 160-170. Abym swój puls utrzymał w strefie tlenowej musze na rowerku śmigać nie wiecej jak ok 15 km/h a dla mnie to zdecydowanie za wolno. czy to normalne? Czy tez tak ktoś ma? Mam 34 lata, waga 103, wzrost 182 Odnośnik do komentarza
Wojtek_S Napisano 29 Marzec 2017 Udostępnij Napisano 29 Marzec 2017 (edytowane) Po pierwsze zastanów się jaki masz cel treningu? Zawody? Kondycja ogólna? Zrzucenie wagi? Turystyka? Jak już to przemyślisz zacznij trenować z planem treningowym prowadzącym do danego celu. Inny plan będzie dla kondycji ogólnej, a inny dla zawodów. Zrzucenie wagi to też jest inna bajka. Jeśli mogę zasugerować, to tętno - jeśli to jest zwykła jazda, którą nazywasz "trasą", a nie jakiś ułożony trening, jest trochę za wysokie. Zobacz na filmy z interwałami Daniela, zobacz na jego (i moją) Stravę - przykładowy mój jeden z ostatnich dość ciężkich (tak na 85%) treningów https://www.strava.com/activities/911767748/analysis Średnie tętno z mocnych interwałów w okolicach progu FTP jest u nas około 140bpm. Nic się nie przejmuj, wszystko jest do wytrenowania. Trzeba tylko litry potu wylać i przede wszystkim BYĆ KONSEKWENTNYM. Edytowane 29 Marzec 2017 przez Wojtek_S 1 Odnośnik do komentarza