Maniek2681 Opublikowano 7 Maja 2021 Opublikowano 7 Maja 2021 Witam. Jestem tu nowy ale jeżdżę od 3lat glownie MTB ale od zeszlego roku doszedl rower wyscigowy. Pytanie dotyczy gotowego treningu na garmin conect przejazd 100km. Problem zaczol sie w 10 tyg treningu a wyglada to tak ze mam strefy tetna I ostatnia strefa 5 przestala byc osiagalna dla mnie wynosi 172 gdzie moj moje maksymalne tętno to 182. Nie mam pojecia co robic bo nie ukrywam troche to demotywuje. Zalaczam zrzuty ekranu wynik z treningu i osobno jak liczył trenazer. Pozdrawiam rowerowe świry 😍 Slawek. Dodam ze trenuje na trenażerze i rowerze na zmianę zależy od pogody.
Krystiano Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 Czyli nie jesteś w stanie dojść podczas jazdy do 172 uderzeń serca na min?
Grzegorz_Macko Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 Jak masz coraz większy problem z osiągnięciem stref w okolicy max, to jesteś przetrenowany. Odpoczywaj, ale nie 3,4 dni, tylko 2 tyg.
Maniek2681 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 Nie czuje sie zmeczony tylko moze na to wplyw ze pracuje popoludnia I nocki, a moze ma na to wplyw ze czasami jeżdżę aeroby na mtb I to zakloca realne wyniki. Sorry za brak skladu w zdaniu. 😉
Maniek2681 Opublikowano 10 Maja 2021 Autor Opublikowano 10 Maja 2021 W dniu 9.05.2021 o 19:02, Krystiano napisał: Czyli nie jesteś w stanie dojść podczas jazdy do 172 uderzeń serca na min? Tak choćbym nie wiem co ale jak jeżdżę mtb to już jest inaczej łatwiej osiągnąć cel, aczkolwiek dlaczego jest podnoszone tetno w treningach