GrzesiekNowak Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Witam dzisiaj wkręciłem tokeny do komory powietrznej i po tym zabiegu dziwnie się zachowuje. Mianowicie po na pompowaniu jest mur, beton, zerowy sag i przy stukanie przy pełnym rozprostowaniu się amortyzatora. Tak jak by komora negatywna była pusta dobrze myślę?
Gość Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 (edytowane) @GrzesiekNowak Podaj numer swoje amora na koronie podaj też swoją wagę Edytowane 20 Listopada 2020 przez Gość
Gość Opublikowano 20 Listopada 2020 Opublikowano 20 Listopada 2020 Ustaw go tak 41 psi rebound -12 kliknięć (zakręcasz na max i odkręcasz licząc kliknięcia)
GrzesiekNowak Opublikowano 20 Listopada 2020 Autor Opublikowano 20 Listopada 2020 (edytowane) Ale coś jest nie tak bo nie ma żadnego sagi nawet jak mało napompuje to amor jest maksymalnie wysunięty do oporu. Jak by w komorze negatywnej nie było w ogóle powietrza. Edytowane 20 Listopada 2020 przez GrzesiekNowak
vdcmike Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Ile w sumie jest tam tokenów? Odkręcałeś tylko korek z góry czy było grzebane głębiej?
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Ile w sumie jest tam tokenów? Odkręcałeś tylko korek z góry czy było grzebane głębiej?Może kolega wsadził za dużo tych tokenów i dlatego jest beton Jestem jeszcze ciekaw czy kolega je przykręcił do korka czy tylko wrzucił do środka? Z tego co pamiętam to max 4
GrzesiekNowak Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) 2 tokeny. Dzisiaj je wyciągnołem i jest to samo twardy mur, beton , zero sagu i przy pełnym rozciągnięciu słychać stuk. Edytowane 21 Listopada 2020 przez GrzesiekNowak
GrzesiekNowak Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Opublikowano 21 Listopada 2020 Blokada jest otwarta.
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Grzesiek nie pamiętam z innego wątku ten amortyzator jest nowy? Zawsze możesz wyjąć charger(z tegco pamiętam to w RCT jest charger)3 i zobaczyć jak wygląda Wiesz jak ?
GrzesiekNowak Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Opublikowano 21 Listopada 2020 Już się wyjaśniało rozebrałem go i okazało się , że wywaliło segera z komory powietrznej. Czym nasmarować komorę powietrzną?
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Smar SRAM Butter Potem od góry do komory na tłoczek kilka kropli oleju tego co do dolnych lag ,ja tak zawsze robię amortyzator pracuje dużo lepiej
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Może ktoś znajomy ma Jak dasz zwykły ŁT to go uśmiercisz , nie szybko ale na pewno .Dodatkowo będzie pracował zamulony jeszcze bardziej Może być ten https://www.cyklomania.pl/rock-shox-smar-do-amortyzatorow-pm600-military-grease-396g,id13186.html
GrzesiekNowak Opublikowano 21 Listopada 2020 Autor Opublikowano 21 Listopada 2020 To będzie na samym oleju i tyle.
Gość Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Słabo nie popieram Ale to twój sprzęt 😎
Raptor Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Nie ogarniam tego. Zabierasz się za amora nie mając podstawowych materiałów. A potem płacz, że coś nie działa.
vdcmike Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) Pike/Lyrik do sprężyny potrzebuję rs dynamic seal i 3ml oleju 30W. PM600 od kilku lat się już nie stosuje do 35milimetrowców. Właściwie cały ten DebonAir się ma tym opiera. Edytowane 21 Listopada 2020 przez vdcmike
vdcmike Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Jak ktoś chce może dać margarynę a do goleni olej rzepakowy i też jakoś będzie działać
Accent_Szaj Opublikowano 21 Listopada 2020 Opublikowano 21 Listopada 2020 Chryste,nie piszcie takich rzeczy,bo ktoś nie załapie żartu i faktycznie potraktuje amor jak Magda Gessler potrawy a Ty @GrzesiekNowakJuż zaoszczędziłeś na serwisie,wiec przestań żydzić i kup to co należy(Sram butter).
PiotrekGT Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Można butter a można dynamic seal, zobacz co vdcmike napisał kilka postów wyżej, sam teraz przywale dynamic seala zamiast buttera z kolejnym serwisem.
Gość Opublikowano 23 Listopada 2020 Opublikowano 23 Listopada 2020 Ja przyznam że używam od długiego czasu smar Nils Atomic RhPolecił mi go znajomy z serwisu oraz poleca go Wichu Workshop do amortyzatorówJest dość odporny na wodę i nie znika z pod uszczelki tak szybko jak inne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się