Skocz do zawartości

Plan treningowy od trenera, wiedza o planowaniu treningów

czerwo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć chciałbym dobrze przepracować zimę i zastanawiam się czy powinienem współpracować z trenerem, mam jednak obawę że zapłacę dużo (według mojego rozeznania ok 250zł) a tak naprawdę dostanę tylko przeklejony gotowy plan których jest pełno w necie tylko zapłacę miliony monet. Jaka jest wasza opinia ? czy warto ? Wydaję mi się że taka opcja byłaby sensowna gdybym miał całą opiekę trenerską wtedy trener cały czas sprawdza wyniki i wiem że on cały czas się angażuje.

Druga sprawa to nie wydaje mi się że powinienem płacić za plan za każdy miesiąc kiedy tak naprawdę przez jakieś 2-3 miesiące będę wykonywał bardzo podobny zanim zmieni się okres przygotowawczy na inny.

W internecie jest dużo materiałów na temat treningów ale mało na temat przygotowywania całego planu, macie jakieś strony / filmy na youtube omawiające ten temat ?

Opublikowano

Nie znam się jakoś super na treningu, i szczerze mówiąc nie za bardzo jest mi to potrzebne, bo jeżdżę dla przyjemności kiedy chcę i jak chcę, ale musiałem się przygotować w tym roku do Swiss Epic, więc skorzystałem z usług wirtualnego trenera przez 8 miesięcy.  Mój kosztował trochę ponad 300PLN, ale faktycznie komentował każdy trening i krytykował to co robiłem nie tak. Treningi nie były jakoś super wyszukane, generalnie to co się zawsze robi, czasem siła, czasem kadencja, interwały, regeneracja itp. Więc pewnie jakby ściągnąć jakiś plan z internetu było by pewnie podobnie. Ale - to co w moim przypadku bardzo mi pomogło to to, że trener ustawiał mi treningi idealnie pod moje możliwości czasowe, jak któregoś dnia nie miałem czasu na trening to zmieniał plan tak żeby wszystko dalej miało sens. Bardzo też zwracał uwagę na regenerację, prawie nigdy nie miałem poczucia, że jestem przemęczony. Fakt, że trener patrzy na trening oczywiście też mobilizuje, żeby wykonać trening jak najlepiej. Trener był też dostępny