Damios Napisano 29 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopad 2019 Cześć, Jutro powinienem dostać swój pierwszy trenażer więc przyszedł czas na rozpoczęcie trenowania. Z związku z tym, że na szosie jeżdżę od początku Listopada dopiero to jestem dużym laikiem w tej dziedzinie sportu. Od czego byście mi polecili zacząć treningi? Z jakiej aplikacji korzystać (Zwift, Trainer Road etc.)? Co najbardziej ułatwi/pomoże mi wejść i zacząć przygodę ze zwiększaniem swojej efektywności jazdy w terenie? Dzięki. Odnośnik do komentarza
korea83 Napisano 29 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopad 2019 Jeśli nie przeraża Cię miesięczny abonament to skorzystaj ze Zwift. Ta aplikacja ma taką niezaprzeczalną zaletę, że chroni przed nudą podczas kręcenia. Opcji do wyboru jest cała masa, można po prostu spokojnie pokręcić albo też wybrać któryś z gotowych programów treningowych lub też wystartować w regularnym wyścigu... Pokręcisz trochę na zwift i będziesz mógł sam zdecydować co jest dla ciebie najlepsze Odnośnik do komentarza
Medzamir Napisano 29 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopad 2019 Oprócz Zwifta sprawdź Rouvy, VirtuGo, Bkool, BigRingVR, Kinomap i pewnie jeszcze coś się znajdzie. Oprogramowanie od Elite i Tacx... Każda z nich oferuje wirtualne kręcenie. Jak nie masz problemu by patrzeć w cyferki to cokolwiek też może być. Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Red Napisano 30 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 30 Listopad 2019 (edytowane) Indoor Cycling Workout. Lekka i prosta apka z dobrymi planami treningowymi. Treningi oczywiście są płatne ale w porównaniu z np Zwift czy RoadTraining kosztują grosze (płacisz tylko raz). Plany zawierają treningi na siłę, wytrzymałość i kadencję. Są tez treningi VO2max więc idzie zrobić spoko formę. Sam korzystam od trzech lat. Nie narzekam. Edytowane 30 Listopad 2019 przez Red 1 Odnośnik do komentarza