Michał Kojda Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 Cześć😀 Na początek zaznaczę, że mimo jakotakiego podglądania blogów na YT to na rowerze w praktyce jestem lekko zielony. A na trenażerze- to już w ogóle. Skrót: do tej pory na rowerze szosowym przejechałem raptem z 700km i to właściwie trasy praca-dom-praca po 15km w jedną strone (kupiłem właściwie w połowie wakacji i jakoś tak...). Formy nie mam żadnej. Nie umiem za wiele. Nigdy wcześniej na rowerze nie jeździłem. Kupiłem trenażer dwa dni temu i poza pierwszym sprawdzeniem (5km) to jest moja pierwsza krótka trasa. Pytanie: co poprawić, na co zwrócić uwagę żeby trening był jak najbardziej efektywny? Nie mam czasu niestety na długie jazdy zbyt regularnie a chciałbym po zimie w sezonie dojeżdżać do pracy szybciej niż w 45 minut i bez dużego pocenia się 😁 a jak zrzucę z 5 kilo to też dobrze. A jest z czego😉 Będę wdzięczny na prawdę za wszelkie porady, pamiętajcie jestem totalnie zielony w temacie jeśli chodzi o praktykę więc prostymi słowami proszę i jak najmniej żargonu 😀
Gość Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 A masz trenażer smart czy taki na ręcznie zmieniany opór? Jeśli ręcznie i nie korzystasz np. z programu Zwift, to te filmy są bardzo fajne do treningu: https://www.youtube.com/results?search_query=%23ctxcvideos
Michał Kojda Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Opublikowano 12 Listopada 2019 Trenażer typu Smart. Tacx Smart flow. na tym treningu tego nie widać bo bylo płasko, ale zmienia obciążenie sam w zależności od kształtu trasy, nawet mam wrażenie że za mocno daje opór na podjazdach ale może to moje wrażenie. Jakiś komentarz doświadczonej zawodniczki? 😀 Dziś poleciałem bardziej zróżnicowana trasę ale niestety zapisała się na konto mojej żony (trenujemy na zmianę) bo się nie wylogowalem na kompie. Co do filmów to tak, ta aplikacja tacxa ma filmy i fajnie się z tym jedzie. I jest darmowa. A ja na Zwifcie nie muszę się z nikim (na razie?) Scigac. 😉