cichy300

Brak siły - trenażer

Rekomendowane odpowiedzi

cichy300

Cześć wszystkim. 

Od listopada 3x w tygodniu jeżdżę na trenażerze z aplikacja TrainerRoad wykonując po kolei plany treningowe. Waty cały czas ładnie rosły ale od jakiegoś miesiąca mam kompletny brak siły. Nie jestem w stanie przetrwać nawet 30min treningu gdy wcześniej 1.5h nie było problemem. Myślałem że to z przetrenowania więc zrobiłem półtora tygodniową przerwę z nadzieją, że to pomoże ale nic się nie zmieniło. Mam ciężko wytrzymać rozgrzewkę, a co dopiero właściwy trening. Jakieś pomysły? Dodam że w moim życiu nic się nie zmieniło w diecie również bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-Marcin-

Co to znaczy, że "Nie jestem w stanie przetrwać nawet 30min treningu"? Kondycyjnie niedomagasz, czy brak chęci a może cię coś boli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300

Po prostu nie mam sily dalej krecic. Bolu brak. A checi mam duze. Tak jakby cos mnie odcinalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IOO

Wygląda jak przetrenowanie. Zrób tydzień przerwy, dobrze jedz i się w wysypiaj. Jak będziesz miał szczęście to się organizm zregeneruje, jak masz pecha to nawet miesiąc może trwać. 

Druga opcja to że masz jakieś choróbsko bez objawowo lub np anemie. Badania krwi są tu pomocne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300

Właśnie poczekam az bede mial 2zmiany w pracy to zrobie pelna morfologie. Dzieki za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jhartman

Ja też dymam na Trainer Road i tam po każdym bloku (4-6 tygodni) jest tydzień lżejszych treningów, tak na 40 TSS. Osobiście czekam na ten tydzień bo faktycznie jest ciężko.

Nie wiem, jaki plan treningowy masz ale przy Medium i High volume naprawdę jest co robić. Mi zdawało się, że mogę ciąć wagę i cisnąć - nic z tego. Jak się trenuje to trzeba się odżywiać. Pomiędzy treningami, w trakcie dłuższych jazd też. No i cukry (których unikałem). Bo inaczej odcięcie - miałem to samo.

Badania to dobry pomysł ale ja stawiałbym na odżywianie.

Pozdrawiam,
Jarek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300

Ja jade low volume i tak ledwo daje rade wysuplac tyle czasu. W moim jedzeniu nic sie nie zmieniło. Jem to co zawsze. Tak jak mowisz czasem podczas treningu tez.

Zrobie badania i zobaczymy co wykaza. Jak bedzie wszystko dobrze to moze sie przejde do dietetyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lukaszko

A sprawdzałeś kalibrację trenażera? Może się rozjechała i kręcisz np 20w więcej niż zwykle. Nie wiem gdzie jeździsz ale ja w garażu i duże różnice temperatur mają spory wpływ na opór.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300

Tak sprawdzalem. Kalibrowalem jeszcze raz. Jezdze w mieszkaniu. Moim zdaniem to nie sprzet jest winny bo czuje po sobie ze cos mnie odcina...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lukaszko

Kontrolujesz tętno, czy rośnie ono bardzo kiedy Cię odcina?
Nie da się stracić formy z dnia na dzień. Albo jesteś przetrenowany i potrzebujesz dłuższej przerwy, albo chory i zrób badania albo za mało/ źle jesz i nie masz energii.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300

Mam wieksze tetno niz zwykle przy porownywalnej intensywności. Szybko wchodzi na 180/190 gdze niby 194 to max. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz_P

U mnie przy przemęczeniu jest trudniej uzyskać wyższe tętno. Generalnie też obstawiam za mało paliwa lub anemię. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-Marcin-

Spróbuj trening zrobić na wytrzymałość. Tak około 60% HR czyli pewnie by puls się utrzymywał około 120-130. Czy wtedy bez problemu godzinę wytrzymasz?
Twój puls 180-190 to już jak gdybyś na VO2 max robił a taki treningi robi się praktycznie w sezonie. Mamy środek marca dopiero. No chyba, że na początku kwietnia masz jakieś zawody?

Przy okazji: Ja zrobiłem mój osobisty rekord w sobotę. 3 godziny na trenażerze siedziałem. Dwa filmy obejrzałem, ale puls chyba 130 nie przekroczył :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cichy300
Napisano (edytowane)

Jutro sprobuje. Zawody mam ostatniego marca.

 

To gratuluje. Ja max 2h wytrzymalem 

 

Zrobiona godzina miedzy 60-70% bez problemu. Bylo tak nudno ze musialem zrobic kilka interwalow zeby nie zasnac 😀

Edytowane przez cichy300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.