Grzeszaldo

VAN RYSEL - nowa marka Decathlona

Rekomendowane odpowiedzi

tadzikpl

Wszystkie rowery w dowolnych sklepach są dla amatorów..

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gacek89

Jestem ciekaw ceny za tego na dura ace i zippach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sentio

Ten pierwszy 3600 euro, ten drugi 3800 euro (ceny z włoskiego Deca).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gacek89

czyli pewnie będzie za ok 15999 zł . To nawet się opłaca 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sentio
W dniu 16.02.2019 o 10:24, Gacek89 napisał:

czyli pewnie będzie za ok 15999 zł . To nawet się opłaca 

Dura Ace jest już w sprzedaży. Cena: 15 969 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR
19 godzin temu, sentio napisał:

Dura Ace jest już w sprzedaży. Cena: 15 969  ;)

Cena fajna a z drugiej strony vento 9.0 na kołach DT za 15999 wyjściowo a zawsze coś wynegocjujesz, pozbędziesz się kół i wystarczy na jakieś karbonowe stozki. Chyba wolałbym taką opcję bo w ogromnej większości rowerów z deca design sprawia, że nie chciałbym na tym jeździć mimo świetnej relacji jakość/cena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bartosh
12 minut temu, SzpiceR napisał:

Cena fajna a z drugiej strony vento 9.0 na kołach DT za 15999 wyjściowo a zawsze coś wynegocjujesz, pozbędziesz się kół i wystarczy na jakieś karbonowe stozki. Chyba wolałbym taką opcję bo w ogromnej większości rowerów z deca design sprawia, że nie chciałbym na tym jeździć mimo świetnej relacji jakość/cena

Nom, do mnie też ten design średnio przemawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gacek89
W dniu 21.02.2019 o 10:11, SzpiceR napisał:

Cena fajna a z drugiej strony vento 9.0 na kołach DT za 15999 wyjściowo a zawsze coś wynegocjujesz, pozbędziesz się kół i wystarczy na jakieś karbonowe stozki. Chyba wolałbym taką opcję bo w ogromnej większości rowerów z deca design sprawia, że nie chciałbym na tym jeździć mimo świetnej relacji jakość/cena

W sumie racja. Kross a van Rysel podobna półka. W Krossie ok 15% jest do ogarnięcia . Mi akurat design się podoba ale i tak jednak stwierdzam że jakby zrobili wersje na tarczach i w takiej cenie to mógłby być hit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Zestawiłem sobie razem zdjęcia kross'a i rysela (rysla?).  Vento wygląda jak "normalny" rower a rysel jakby ktoś to najtańszej ramy wpakował duracza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gacek89
18 godzin temu, SzpiceR napisał:

Zestawiłem sobie razem zdjęcia kross'a i rysela (rysla?).  Vento wygląda jak "normalny" rower a rysel jakby ktoś to najtańszej ramy wpakował duracza.

Kto co lubi. Wygląd to akurat indywidualna sprawa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Oczywiście, że tak ale ten napis "van rysel" wygląda jakby go ktoś w wordzie projektował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
yacek _b
3 godziny temu, Gacek89 napisał:

Kto co lubi. Wygląd to akurat indywidualna sprawa

 

2 godziny temu, SzpiceR napisał:

Oczywiście, że tak ale ten napis "van rysel" wygląda jakby go ktoś w wordzie projektował.

tak jak kolega Gacek89  powiedział , to bardzo osobista sprawa . Ja odbieram " Van Rysel "-a dobrze , spokojny stonowany wygląd , za to u Krossa " coś się dzieje " chyba za sprawą malowania , loga na ramie i widelcu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gacek89
1 godzinę temu, yacek _b napisał:

 

tak jak kolega Gacek89  powiedział , to bardzo osobista sprawa . Ja odbieram " Van Rysel "-a dobrze , spokojny stonowany wygląd , za to u Krossa " coś się dzieje " chyba za sprawą malowania , loga na ramie i widelcu .

Mi się podoba kształt ramy i teraz kolorystyka. Tak jak pisałem wcześniej gdyby była wersja na tarczach brałbym w ciemno a tak wezmę chyba kross vento

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzeszaldo

Widzial moze ktos z was te nowe rowerki na zywo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SzpiceR

Ta, nawet trochę lepiej to wygląda niż na zdjęciach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzeszaldo

ktos z was moze nabyl nowego Van Rysela i napisze kilka zdan opini o nim ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sentio
Napisano (edytowane)

Ja kupiłem 105 AF. Niestety to moja pierwsza szosowka i nie mam porównania z innymi modelami szosowymi. Mogę porównać go tylko ze swoim 15-kilowym rowerem trekkingowo-fitnesowo-miejskim z piastą Nexus 8. Cóż w porównaniu do niego to rakieta. Zupełnie inna jakość jazdy. Przerzutki działają błyskawicznie. Trymowanie - rewelacyjna sprawa (porównuję to do najtańszych grup spotykanych w rowerach trekkingowych). Oczywiście wymagały regulacji. Hamulce mimo, że szczękowe to działają znakomicie, jak na moje tempo jazdy - zwyczajnie amatorskie. Opony Yksion trochę marne w sensie przyczepności, ale planuję zmianę na inne. Komfort jazdy po nierównościach śmiem twierdzić, że lepszy na tych 25C (karbonowy widelec) w porównaniu do 32C założonych na moim rowerze trekkingowym (aluminiowy widelec bez amortyzatora).

Edytowane przez sentio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzeszaldo
1 godzinę temu, sentio napisał:

Ja kupiłem 105 AF. Niestety to moja pierwsza szosowka i nie mam porównania z innymi modelami szosowymi. Mogę porównać go tylko ze swoim 15-kilowym rowerem trekkingowo-fitnesowo-miejskim z piastą Nexus 8. Cóż w porównaniu do niego to rakieta. Zupełnie inne jakość jazdy. Przerzutki błyskawicznie działają. Oczywiście wymagały regulacji. Hamulce mimo, że szczękowe to działają znakomicie. Opony Yksion trochę marne w sensie przyczepności, ale planuję zmianę na inne. Komfort jazdy po nierównościach śmiem twierdzić, że lepszy na tych 28C (karbonowy widelec) w porównaniu do 32C założonym na moim rowerze trekkingowym (aluminiowy widelec bez amortyzatora).

mogl bys wstawic realne fotki roweru ?? nie mam gdzie go obejrzeć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sentio
Napisano (edytowane)

Coś konkretnie chciałbyś, żebym sfotografował? Bo na stronie Decathlon są bardzo dobrej jakości zdjęcia prezentujące rzeczywisty wygląd tego roweru. Niczym mnie nie zaskoczył wizualnie, a na żywo go nie widziałem i kupowałem przez internet.

Realna waga roweru w rozmiarze L bez pedałów to dokładnie 9 kg. 

Edytowane przez sentio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
de Villars
W dniu 26.04.2019 o 15:43, sentio napisał:

Bo na stronie Decathlon są bardzo dobrej jakości zdjęcia prezentujące rzeczywisty wygląd tego roweru.

Ja bym powiedział, że dec ma tak dobrych fotografów, że rowery na ich zdjęciach wyglądają nawet lepiej niż w rzeczywistości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jasiek21

Ja oglądałem 105 AF w Decathlonie w Żorach. Naprawdę nie wygląda źle. Wg. mnie lepiej niż na zdjęciach. Trochę nie rozumiem za to podejścia Decathlonu do rezygnacji z marki Btwin - robi nowe Tribany i Van Rysele, a na ramie Van Rysela nad hakiem w miejscu gdzie wychodzi linka wielki napis BTWIN został. A z nowych rowerów mieli jednego Van Rysela i 5 RC120. Czyli pomierzyć się nie ma do czego tak naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek SRC
Napisano (edytowane)

Jak już pisałem w wątku o Tribanie RC520 to widziałem Van Rysela 105 AF na żywo a nawet się nim przejechałem na trenażerze - niestety, ale tylko był w rozmiarze L a dla mnie to o numer za mało. 

Mnie się ten rower bardzo podoba - jest do tego "skromny" i nie będzie zbytnio rozbudzał wyobraźni u złodziei czy też zawiści u sąsiadów ;)

Rozmiar XL i geometria również powinna być dobra - a mam 190 cm i 88 kg. 

Cena też jest dość atrakcyjna - w tych widełkach obecnie u konkurencji to jedynie "pełna" Tiagra i to też przy jakiś tam rabatach o które też nie jest tak łatwo w środku sezonu. 

Na chwilę obecną udało mi się wytargować podobną cenę za Krossa Vento 5, ale niestety już prawie od miesiąca nie potrafią tego roweru wyprodukować a do tego sprzedawca cały czas zwodzi mnie za nos nie dając jasnej odpowiedzi, kiedy w końcu ten rower będzie do odbioru. Zaczyna mnie ta sytuacja irytować i źle świadczy o marce Kross, która w środku sezonu nie potrafi wyprodukować swojego topowego modelu opartego na aluminiowej ramie. A co dopiero, gdy w razie czego trzeba będzie wyegzekwować gwarancję. Po prostu nie ufam już tej firmie i raczej zamówię Van Rysela, gdzie przynajmniej nastawienie do klienta w Decathlonie jest bardziej poważne. 

 

Van Rysel zamówiony :)

Edytowane przez Grzesiek SRC
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lepkareka

Widziałem te rowery w sklepie i trochę nie pasuje mi kanciastość ram. Może jest i taki trend, ale mnie się to kojarzy z pospawanymi profilami. 

Ale rowery nie prezentują się całkowicie źle. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.