Bujak

KROSWAVE MAINO KV-3 / 2007 / tricolor

Rekomendowane odpowiedzi

Bujak

KROSWAVE MAINO KV-3 (cena zakupu 699 zł)

 

Waga roweru 13,4 kg (bez pedałów i dodatków)

 

Rama : Aluminiowa 21", z wymiennym hakiem

Widelec : RST CT-COM-II z elastomerem

Hamulce: ALHONGA V-breake aluminiowe

Przerzutka przód : Shimano Altus

Przerzutka tył : Shimano Alivio

Kaseta : Kaseta 7rz Ventura

Klamkomanetki : Shimano ST-EF 50

Kierownica : Aluminiowa Promax mod Sektor, profilowana

Siodełko : Gipiemme, wyszywane

Wspornik siodła : Aluminiowy Kalloy

Mostek : Aluminiowy Kalloy

Suport : VP cartdridge

Stery : VP cartdridge mod. A-71

Korby : Aluminiowe

Koła : Gipiemme Tecno 924 na łożyskach maszynowych

Liczba przełożeń : 21

 

W oryginale był koloru bordowego (metalic), ale był za ładny (szczegolnie jak na tamte czasy), więc go przemalowałem antykradzieżowo:

 

Z lewej:

5ac03cfaed02169e3e7146b29dbcacc8.jpg&key=47a4928ad2ed4e7e9f165038701f576af60e2762f688122ce82a47fb1a68508f

 

z prawej:

f5f0d907c6f259351d63b2a31df9ad1a.jpg&key=e36f113ee22b1a416a5b4577e3a16a5181be0225c059ff6cfa87f32bc2ee5cc0

 

Front:

574a4c73661f09fd9c7ac4ad31aad3bb.jpg&key=1cff590de0f039d290186cc61e21a704fcb5f4d5cf33afc24bcfc8bf0fcb6aeb

 

 

 

Od nowosci poza regularną zmianą łańcucha, zmianą opon, sztycy, chwytów, dodaniem błotników, bagażnika i skróceniem kierownicy (na korki w mieście) nic z nim na razie nie robiłem.

 

Teraz przeskakuje mi już łańcuch na 3 z tyłu, więc będzie pierwsza zmiana napędu.

Może na 1x10 jak to zrobiłem w MTB? Jeszcze pomyślę, ale na razie jestem spłukany:)

A tak go reklamował sprzedawca na allegro w 2007:

 

Rower Maino model KV-3

     Rewelacyjny rower szosowo-terenowy na kołach 28 cali, wyróżniający się bardzo ładną ramą oraz dobrym markowym osprzętem opartym na pełnym Shimano, oraz przednim widelcu renomowanej marki RST, w bardzo przystępnej cenie.

Dodatkowym atutem jest rama z możliwością wymiany haka przerzutki. Dodatkowo koła na łożyskach maszynowych pozwolą na pokonanie długich kilometrów bez najmniejszych problemów.

 

Teraz brzmi to trochę śmiesznie, ale wtedy to był dla mnie WYPAS, bo poprzednio mialem Wheelera 500 na sztywnym widelcu z ramą hi-ten.

Myslalem o kupnie kolarki, ale chyba go jeszcze zostawię i dam mu drugie życie

 

 

Rower pierwotnie był na kołach crossowych z bieżnikiem, ale zmieniłem je na cieńsze slicki, więc zrobiła się hybryda.

 

Fitness to też nie jest, bo ma amortyzator.

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się