Antyszprycha Napisano 24 Styczeń 2019 Udostępnij Napisano 24 Styczeń 2019 (edytowane) Godzinę temu, Łabędź napisał: Jak jest z gwarancją? Mam do kupienia Garmina 820 bundle, trochę taniej niż w sklepie. Garmin nie otwierany, kupiony w listopadzie na Amazonie. Sprzedający twierdzi, że dwuletnia gwarancja leci od zakupu na Amazon, ale oprócz tego też jest jakaś od Garmina, która się zacznie liczyć od zarejestrowania produktu. Prawda to, czy jakiś farmazon? Ogólnie nie obawiałbym się zakupu produkty z Amazona, sprawdziłbym jedynie - najlepiej na infolini Garmina 2 rzeczy: 1. Czy produkt wyprodukowany na rynek inny niż PL posiada Polski język (bo nap wiele zegarków Garmina z Niemiec nie posiada Polskiego języka) 2. Jaki jest okres gwarancji - do tego sprzedający może podać Tobie nr seryjny z pudełka. Ogólnie gwarancja Garmina wygląda tak, że nie musisz mieć nawet dokumentu zakupu i jest ona przyjmowana na podstawie nr seryjnego danego urządzenia ! Nie mniej jednak ja bym tak zrobił i dowiedział się od Garmina jak jest z gwarancją tzn z jej okresem bo: Jakiś czas temu nosiłem się z zakupem wagi Garmina i sprzedający twierdził, że urządzenie posiada 1 rok ale ma jeszcze 12 miesięcy gwarancji (przywiozł urządzenie z angli) - po uzyskaniu informacji opartych o nr seryjny urządzenia okazało się, że gwarancja (tu chodzi akurat o wage ale nie wiem jak o inne ich produkty, dlatego bym dopytał) oczywiście jest 24 miesięczna ale w kraju, w którym urządznie zostało zakupione natomiast skorzystanie z gwarancji producenta w tym wypadku w PL ogranicza się do okres 12 miesięcznego. Także dopytaj i będziesz psokojny ! Tu masz kontakt 00 800 441 24 54 Edytowane 24 Styczeń 2019 przez Antyszprycha Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 24 Styczeń 2019 Udostępnij Napisano 24 Styczeń 2019 Dziękuję bardzo, @Antyszprycha, dobrze mówisz. Tak zrobię. Odnośnik do komentarza
Yacko Napisano 12 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 12 Marzec 2019 Czy w Waszych 820 da się zauważyć odświeżanie ekranu? W 520 tego nie zauważyłem a tutaj na dużych szarych przestrzeniach minimalnie da się zauważyć. Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 12 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 12 Marzec 2019 Co masz na myśli dokładnie? Ja na nic takiego nie zwróciłem uwagi. Odnośnik do komentarza
Yacko Napisano 12 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 12 Marzec 2019 7 godzin temu, Łukasz_P napisał: Co masz na myśli dokładnie? Ja na nic takiego nie zwróciłem uwagi. Schemat kolorów NOC i np. Moje statystyki>opcje (Synchronizacja TrueUp) - tam jest spora część szarego ekranu i przy dokładnym przypatrzeniu się widać delikatne mruganie/odświeżanie - ciężko określić. Odnośnik do komentarza
radarrr Napisano 12 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 12 Wrzesień 2019 (edytowane) Witam, mam pytanie odnośnie wyświetlacza garmina 820,czy takie dziwne obramowanie na wyświetlaczu jest normalne? Widać to tylko pod kątem, przy patrzeniu na wprost jest obraz idealny. Edytowane 12 Wrzesień 2019 przez radarrr Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 12 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 12 Wrzesień 2019 Nie jest normalne. Podlega reklamacji i wymianie urządzenia. Do mnie przyszło nowe w tym tygodniu. Reklamację zgłaszasz poprzez support na stronie Garmina. Odnośnik do komentarza
eathan Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 10 godzin temu, radarrr napisał: Witam, mam pytanie odnośnie wyświetlacza garmina 820,czy takie dziwne obramowanie na wyświetlaczu jest normalne? Widać to tylko pod kątem, przy patrzeniu na wprost jest obraz idealny. Nie jest to normalne. Zgłoś na infolinii. Numer znajdziesz na stronie Garmina. Dalej procedura wygląda tak: Dostaniesz na maila zgłoszenia i numer reklamacji, Pakujesz samo urządzenie i wysyłasz na adres Garmina w Warszawie, Czekasz do 10 dni na reakcję serwisu. Garmin nie naprawia urządzeń i robią wymianę na nowe (dostaniesz nową gwarancję liczoną od dnia nadania przez nich paczki), Nie trzeba dowodu zakupu - tylko numer urządzenia. W praktyce u mnie reklamacja słabo trzymającej baterii (po ponad roku użytkowania) wyglądała tak, że w poniedziałek wysłałem paczkę DPD. Garmin otrzymał ją we wtorek. W piątek nadali do mnie paczkę zwrotną UPS. Doszła w poniedziałek. Wymiana na nowe urządzenie. W dniu 29.07.2018 o 08:39, Antyszprycha napisał: Cały czas myśle czy nie przerzucić się na tysiączka przez wzgląd na większy ekran i dłuższe działanie na bateria bo w moim przypadku pełna bateria edge 820 z sparowanym radarem, pilotem oraz czujnikiem mocy a także telefonem i włączonym gps pozwala na czas jazdy w okolicach 120 km (4,5-5,5h) a nie jak deklaruje producent do 15h. No i tu również szkoda ze bateria zewnętrzna dedykowana jest jedynie do flagowca 1030. Poniżej kilka pytań i problemów z którymi nie mogę sobie poradzić. - podczas uruchomienia aktywności i przejechaniu zaledwie kilkunastu metrów za każdym razem wyskakuje mi info błąd live track - garmin connect mobile po włączeniu aplikacji prosi mnie o dostęp garmina do kontaktów. W zakładce ustawień i w zasadzie w żadnej innej opcji nie mogę włączyć udostępnienia kontaktów do garmina w związku z czym nie mogę korzystać z funkcji powiadomień o wypadku która ten model posiadaIMG_1516.PNG - dodając zdjęcia do garmin connect czy to z pozycji komputera czy tez telefonu dodają mi się ona do góry nogami (dopiero jak wyedytujesz i położenie i wrócę spowrotem do prawidłowego to jest jak być powinno przy dodaniu zdjęć) - udostępnienie np na facebook’u aktywności (uwaga tylko w opcji łącza internetowego ze zdjęciami) nie jest w ogóle możliwe bo garmin pokazuje mi ze zajęło mu to za dużo czasu i zrywa zadana operacje. Pewnie już po czasie, ale: 1. Ostatnio wymienili mi 820 na nową. Powodem bateria padająca w tempie ~20% na godzinę. Bez problemu poszła wymiana. O patencie z power bankiem już pisałem. Taki mały ciut większy od baterii 18650. Sprawdza się idealnie. Ta bateria garminowa jest fajna, ale cena powala. Poza tym 820 nie ma pinów a więc i tak będziesz musiał ją połączyć kablem z licznikiem. 2. Kontakty alarmowe. W Garmin Connect zakładka Bezpieczeństwo i śledzenia => Wykrywanie zdarzeń. Na dole masz Edytuj kontakty alarmowe i dalej 3 kropki i Dodaj kontakty z telefonu. 3. Sprawdź ustawienia aparatu na telefonie. Może tam masz funkcję automatycznego obracania. Włącz i po sprawie. Odnośnik do komentarza
Antyszprycha Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 12 godzin temu, radarrr napisał: Witam, mam pytanie odnośnie wyświetlacza garmina 820,czy takie dziwne obramowanie na wyświetlaczu jest normalne? Widać to tylko pod kątem, przy patrzeniu na wprost jest obraz idealny. TZW efekt HALO - wymiane bezproblemowa na nowe Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 Z tym, że przy każdej reklamacji jestem proszony o wysłanie dowodu zakupu, więc sam nr seryjny, to nie wszystko. Odnośnik do komentarza
eathan Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 41 minut temu, Łukasz_P napisał: Z tym, że przy każdej reklamacji jestem proszony o wysłanie dowodu zakupu, więc sam nr seryjny, to nie wszystko. Ciekawe. U mnie dwa raz miałem styczność z infolinią. Za każdym razem kończyło się na numerze urządzenia. Nigdy nie chcieli dowodu zakupu. Odnośnik do komentarza
Antyszprycha Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 1 godzinę temu, Łukasz_P napisał: Z tym, że przy każdej reklamacji jestem proszony o wysłanie dowodu zakupu, więc sam nr seryjny, to nie wszystko. Pierwsze słysze, 3 razy korzystałem już z procesu gwarancyjnego Garmina i przy każdym ze zgłoszeń wystarczył jedynie nr seryjny urządzenia. Z tego właśnie słynie Garmin ! Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 I ta 3 godziny temu, eathan napisał: Ciekawe. U mnie dwa raz miałem styczność z infolinią. Za każdym razem kończyło się na numerze urządzenia. Nigdy nie chcieli dowodu zakupu. 2 godziny temu, Antyszprycha napisał: Pierwsze słysze, 3 razy korzystałem już z procesu gwarancyjnego Garmina i przy każdym ze zgłoszeń wystarczył jedynie nr seryjny urządzenia. Z tego właśnie słynie Garmin ! Tak miałem za każdym z 4 razy. Odnośnik do komentarza
Antyszprycha Napisano 13 Wrzesień 2019 Udostępnij Napisano 13 Wrzesień 2019 Jestem w szoku. Nie dalej jak 2 miesiące temu wymieniałem swoje urządzenia w ramach gwarancji i nie był potrzebny żaden dok zakupu a zaznacze, że nawet takiego nie posiadam ponieważ edge 1030 zakupiłem z początkiem tego roku jako sprzęt używany i nie otrzymałem dowodu zakupu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się