stworzonabyjezdzic Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Cześć! Jestem tu nowa. Rowerem regularnie jeżdżę od dziecka, od kilku lat min. 2 tys. w sezonie. Ostatniej zimy byłam ambitna, od grudnia codziennie szybki spacer przez godzinę, poza tym normalna aktywność (pracę mam częściowo siedzącą) , chociaż 2 razy w tygodniu po godzinie rowerem na siłowni - stała prędkość, niskie przełożenie, żadnych interwałów etc. Bardzo chciałabym zacząć sezon w sposób mądry. Mój cel treningowy? Przede wszystkim aktywność fizyczna + turystyka (moim marzeniem jest pokonanie min. 100 km i więcej, mój rekord z ubiegłego roku to ok. 80 km i spokojnie zrobiłabym więcej, gdyby nie prędkość, jaką mogłam osiągnąć na moim rowerze - taka trasa to 4 godziny samej jazdy). Policzyłam, że mogę mieć ok. 20 weekendów rowerowych w tym sezonie (jazda przy temperaturze poniżej 10 stopni u mnie odpada, chociaż kto wie, bardzo chciałabym jeździć cały rok, bo to uwielbiam). We wrześniu planuję wyjazd na Pomorze na festiwal, częściowo albo całościowo rowerem, celem jest też zwiedzenie rowerowe wybrzeża, w miarę możliwości. Tak poza to w grę wchodzą jakieś wyjazdy w okolicy miejsca zamieszkania, no chyba, że uda mi się wygospodarować więcej rowerowych treningów (dużo podróżuję poza rowerem, a pracę mam niestety 40 godzin w tygodniu ;/). Ale do czego zmierzam? Przede wszystkim chciałabym zrzucić trochę kg (moja waga 86 kg przy wzroście 176, co jest sporo za dużo ;/ mam 27 lat), poprawić swoje samopoczucie (jest naprawdę super, od powrotu do aktywności, którą porzuciłam w październiku, ale wiem, że jak schudnę, to będzie turbo-ekstra!), stan psychiczny (mam depresję i podwyższony poziom kortyzolu, co trochę utrudnia sytuację, ale stan w trakcie jazdy i po jeździe to jest coś, co daje mi bardzo dużo siły i pozytywnej energii), zdrowie (niedoczynność tarczycy, ale bez objawów typowych dla Hashimoto, nie wiem, ile wygrałam :D). Od grudnia udało mi się trochę schudnąć, ale zasadniczo waga stoi od l