Skocz do zawartości

Triban 100 - commuter, "gravel", pierwszy baranek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz trochę za długi pancerz tylnego hamulca ;)

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, FalconHeavy napisał:

Masz trochę za długi pancerz tylnego hamulca ;)

Tylny jest bardzo długi,ale w MTb całościowy. Rama nie pozwolila inaczej. Chyba że macie pomysł jak zrobić to inaczej. Ale blokuje mocno na stojaku..  Mówisz dać krótszy w tribanie? 

Edytowane przez KiLLeXX
Opublikowano (edytowane)

Skrócić 2cm pancerz pod siodłem. Jest jakoś tak nienaturalnie wygięty. Moje foto masz post wyżej.

Natomiast ja zaczynam lubić carbonek. Świetnie wibruje jak podrzucam rower by go z błota wytelepotać. Oby tylko nowy hamulec pasował do niego lepiej niż tectro. Teraz mam wrażenie że tył jest zbyt ciężki 😁

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano
8 minut temu, FalconHeavy napisał:

 Teraz mam wrażenie że tył jest zbyt ciężki 😁

Mówiłem że to błotnik :)

Opublikowano

U mnie dzisiaj ostatnia wizyta w Castoramie (po długi imbus 8 i WD-40) i po godzinie dłubania mogę powiedzieć, że pacjent przeżył, a przeszczep się przyjął. Pierwsza przejażdżka na dotarcie była, wrażenia z 2x7 rewelacyjne.

Jutro dam więcej zdjęć i wyliczenia, bo ja jestem przykładem ultrabudżetowej przemiany T100, więc może kogoś zainteresuje.

89f3f7ae85d6568efce5d2690ab228a3.jpg

76d9fe698302d9721177561ca30d1e70.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, FalconHeavy napisał:

Skrócić 2cm pancerz pod siodłem. Jest jakoś tak nienaturalnie wygięty. 

Natomiast ja zaczynam lubić carbonek. Świetnie wibruje jak podrzucam rower by go z błota wytelepotać. Oby tylko nowy hamulec pasował do niego lepiej niż tectro. Teraz mam wrażenie że tył jest zbyt ciężki 😁

Też myślę o tym widelcu ostatnio. Natomiast moje siodło z carbonu rewelacja. Pośladki pracowały tak fajnie XD 

Screenshot_20190518_172222_com.brytonsport.active.jpg Edytowane przez KiLLeXX
Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, KiLLeXX napisał:

Pośladki pracowały tak fajnie XD 

Na moje chińskie, które jest kopią jakiegoś tam speca też nie narzekam. Jest lekkie i wygodne. Na tyle wygodne, że bez pieluchy śmigam. 

No i a propo pampersa. Wujek Szaj mówił, że tak trzeba. No więc dzisiaj miałem pierwsze 50 km w papmersie i szczerze, wygodniej jest mi bez. Do tego obciera ta gąbka. 

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano

Do pampasa trzeba się przyzwyczaić. Oryginalne siodełko w T100 jak dla mnie średnio wygodne z pieluchą, pampers lepiej (IMO) sprawdza się z twardym. Ale generalnie tak czy siak parę godzin w siodle czuję i w siedzeniu i w nadgarstkach ale najbardziej w plecach. Myślę, że na to ostatnie trzeba jakąś gimnastykę wdrożyć. Człek siedzi jak nie w robocie to w aucie, kark spięty.... Potem kilka godzin na baranie z zawartą głową i plecy bolą :(

Opublikowano (edytowane)

Ja mam siłke 3, 4 razy w tygodniu. Dzisiaj z rana siłka, jeść, odpoczynek, rower. No ale warto się porozciagać. Są specjalne ćwiczenia na nadgarstki, np dla perkusistów - YouTube. Poza tym, czasem wystarczy podnieść nachylenie manetek. 

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano

Ćwiczenia zawsze warto. Z nadgarstkami to po prostu efekt kilkugodzinnego obciążenia, mimo zmiany chwytów. Mysz, klawiatura przez parę godzin, kierownica auta i czuję czasami ból bez wsiadania na rower...

Po prostu SKS ;)

Opublikowano

No ja też ćwicze na siłowni, z nadgarstkami, nie mam problemu. Co do siodełka, ja nie jestem wymagajacy, znajomy za nowe zaproponował mi świetna cenę to kupiłem. 

Opublikowano

Piękny i młody to ja też kiedyś byłem :)

Dlatego wymieniam siodełko i wrzucam żel po owijkę :)

Opublikowano

Wczoraj jak jechałem tribanem to myślałem że skicham się ze śmiechu, nowa inwestycja koło decathlonu w Poznaniu 

IMG_20190518_163424_1.jpg IMG_20190518_163436.jpg
Opublikowano (edytowane)

Droga dla rowerów GÓRSKICH! Masakra. Marnowanie pieniędzy podatnika. To nie powinno zostać odebrane. Potem bedzie, że kolarze wolą ulicą. 

Kolega mi powiedział jak to wygląda w Norwegii, ech szkoda gadać. Ktoś ten bubel odbierze, a inny dostanie niesłusznie pieniądze za bubel. 

Jaki kraj tacy architekci. 

 

Edytowane przez FalconHeavy
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, FalconHeavy napisał:

Droga dla rowerów GÓRSKICH! Masakra. Marnowanie pieniędzy podatnika. To nie powinno zostać odebrane. Potem bedzie, że kolarze wolą ulicą. 

Kolega mi powiedział jak to wygląda w Norwegii, ech szkoda gadać. Ktoś ten bubel odbierze, a inny dostanie niesłusznie pieniądze za bubel. 

Jaki kraj tacy architekci. 

 

Pod taki krawężnik nawet mega wolno Mtb bym wjeżdżal. A triban to nawet nie próbuje. Tam jest też przejscie dla pieszych. Niepełnosprawny lub ktoś na wózku już ma problem. Są ściśle określone normy tylko kilka cm. 

 

Panowie znacie jakiś patent na brak możliwości zaczepienia pancerza, żeby puścić linkę po prawej dalej samą bez pancerza? 

IMG_20190519_134401.jpg Edytowane przez KiLLeXX
Opublikowano
43 minuty temu, spidelli napisał:

@KiLLeXX

a jak tam hamulce? udało się coś wymodzić?

Nie miałem kiedy poprawić. 

Widze że ori to było tak rozwiązane? Jak się nazywa taka końcówka. Wiedział ktoś w necie to? 

IMG_20190519_184549.jpg IMG_20190519_184554.jpg
Opublikowano
W dniu 17.05.2019 o 23:52, KiLLeXX napisał:

Panowie pomocy bo złożyłem calutki rower Mtb a utknalem na banalnej rzeczy. Masakra wszystko ustawiłem a z v brake tektro, nie mogę sobie poradzić. Niby hamuje ostro na stojaku i  blokuje mocno koło, a na chodniku ledwo hamuje. Już sam się zastanawiam czy to klocki i koło musi się dotrzeć.

A jakie klamki hamulcowe masz w tym rowerze? Są nowe, dedykowane po v-brake-i czy używasz starych. Jakie były tam wcześniej hamulce - v-brake-i czy cantilevery? Klamki nie są kompatybilne. Jeżeli masz klamki pod cantilevery, to nie będą one współpracować z v-brake-kami. Powodem jest inny ciąg obu klamek. Do v-brake-ów potrzebny jest dłuższy ciąg niż do canteleverów.

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, Tribanator napisał:

A jakie klamki hamulcowe masz w tym rowerze? Są nowe, dedykowane po v-brake-i czy używasz starych. Jakie były tam wcześniej hamulce - v-brake-i czy cantilevery? Klamki nie są kompatybilne. Jeżeli masz klamki pod cantilevery, to nie będą one współpracować z v-brake-kami. Powodem jest inny ciąg obu klamek. Do v-brake-ów potrzebny jest dłuższy ciąg niż do canteleverów.

Mam pod vbrake klamko manetki te https://allegro.pl/oferta/klamkomane-klm01-shimano-st-ef500-3x7-pancerzem-cz-8089058000?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare.  Seryjnie były tarcze, ale tam nic nie było robię od golej ramy. 

Edytowane przez KiLLeXX
Opublikowano

W Deklu? Ja dostałem w pierwszym rowerowym ale kosztowało mnie to 16 PLN. 

Opublikowano

Pamiętaj, że te baryłki są przeznaczone tylko do linki przerzutki, a nie linki hamulcowej.

  • Pomógł 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, FalconHeavy napisał:

Końcówka to pewnie baryłka do linek. 

https://szosa.org/topic/19902-regulatory-naciągu-linki/

To chyba nie są baryłki. Z obu stron na wejściu i wyjściu by nie były. To jest linka hamulcowa. Zrszta troszkę się różnią. To co to Jest w takim razie? 

Edytowane przez KiLLeXX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...