Sabi Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Witam Czy może wiecie cos na temat szosôwek od tej firmy? Jakies opinie? Jestem amatorem jesli chodzi o szose takze na razie szukam firmy dla siebie. Bede wdzieczny za kazda porade Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Ja mam taką: I jestem baaaardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza
de Villars Napisano 8 Październik 2017 Udostępnij Napisano 8 Październik 2017 Osobiście nie jeździłem, ale ogólnie chyba uchodzą za dobre, zawodowcy na nich jeżdżą, więc firma raczej renomowana. Odnośnik do komentarza
tri_kajtek Napisano 8 Październik 2017 Udostępnij Napisano 8 Październik 2017 Również słyszałem o nich same dobre rzeczy, jednak jako że sprzęt dobry to raczej do tanich nie należy ta marka Odnośnik do komentarza
niet Napisano 14 Październik 2017 Udostępnij Napisano 14 Październik 2017 drużyna Rafała Majki na Specach jeździ, jedna z najlepszych firm. Odnośnik do komentarza
Nath_147 Napisano 15 Październik 2017 Udostępnij Napisano 15 Październik 2017 (edytowane) Tylko że spec Majki, a ten który kupi Sabi, to pewnie będzie niebo a ziemia :), firma renomowana, będzie szacunek na dzieli, sam bym chciał takiego mieć ale rower mniej renomowanej firmy z tego samego przedziału cenowego, zapewne będzie miał lepsze komponenty, Edytowane 15 Październik 2017 przez Nath_147 Odnośnik do komentarza
niet Napisano 15 Październik 2017 Udostępnij Napisano 15 Październik 2017 poki co nie mamy ceny:) ja prawie nówkę speca tarmaca sport 2015 kupiłem za 4tys, więc można za rozsądne pieniądze kupić fajny rower. Fakt nowy 8tysi, i tyle chyba bym nie dał za rower:) Może kolega zanim wybierze firmę powie co potrzebuje i jaki ma budżet, wtedy pomożemy? Najlepszy w danym budżecie nie będzie wskazywał zawsze tej samej firmy;) Odnośnik do komentarza