Skocz do zawartości

Poszukuje kierownicy turystycznej. Pomoc.


Puncu

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 1.10.2017 o 23:00, Puncu napisał:

Cześć.

 

Rozglądam się za kierownicą turystyczną. W oko wpadła mi taka jak na zdjęciach. Czy ktoś potrafi mi powiedzieć czy dostane taką w Polsce?

 

b051bcbd497e3a1c5f86636ed928fa30.jpg 20f5b8422c7021d344ab92facf3a894b.jpg

To wygląda jak wyrób rzemieślniczy, ale jest podobna i niedroga: https://rowertak.pl/product-pol-5170-Kierownica-turystyczna-aluminiowa-czarna-mat-dlugosc-590-mm-mocowanie-25-4-mm.html lub https://sportown.pl/kierownice-kierownica-turystyczna-25-4mm-610x26,c57,p20354,pl.html:)

Odnośnik do komentarza

Mały odkop, może jeszcze ktoś, coś... Ta kiera to oczywiście stalowa "rewelacja" od Surly. Jak najbardziej do kupienia w PL, tyle że w raczej zaporowej cenie ok. 5 do 6 stówek. Trzeba szukać dilujących rowery tej /rzekomo/ kultowej firmy. Mają podobne dziwolągi, moloko czy jakoś tak. Moim zdaniem stosunek cena/zysk jest w tym przypadku wyjątkowo niekorzystny.

Odnośnik do komentarza

Teraz widzę, że już ktoś szukał takiej kiery😄

W Polsce nie do kupienia. E Bay lub strona producenta. Chyba ,że gdzieś od kogoś się uda. Była oferta na olx ,ale siec spóźniłem.  

 

$_1.jpeg

https://www.jonesbikes.com/search.php?search_query=H bar&authenticity_token=73a086dcfc74ab27aa173017b90b50e6bf51513367a60ee3c6d543e1ef12159f&section=product

Strona producenta.  

Takie kierownice to np.

Titec j bar

Geoff on- one

Jones loop bar

Te kierownice można kupić za ok 80 usd. Surly ma mega cenę. 

https://m.bikester.pl/red-cycling-products-loop-handlebar-oe318-1049654.html

Coś takiego w polskim sklepie. 

Kolega @Motke polecił sklep.  

Odnośnik do komentarza

Geoff kosztuje 25 funtów (~124 zł). Gdyby nie wysyłka kosztująca 15 funtów, pewnie bym ją kupił. A tak czekam, aż będę potrzebował kupić kilka rzeczy, by koszt przesyłki nie stanowił 40% kosztów zamówienia :). Jest jeszcze Cinelli Double Trouble, czyli kolejny klon Jones Bara - 229 zł - http://cech.bike/pl/kierownice/825-kierownica-jaskolka-cinelli-double-trouble-.html

Swoją drogą Planet X nie dość, że zrobiło klona to specjalnie nazwali go tak, by dać do zrozumienia od kogo kopiowali - Geoff brzmi bardzo podobnie do Jeff - Jeff Jones :).

Odnośnik do komentarza

Wyślą trzy kierownicę w jednej przesyłce np za jedną kwotę? Jak by tak było to ty bierzesz jedna ja jedna może ktoś jedna przesyłka by się rozłożyła na 3ech 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, revolta1 napisał:

Wyślą trzy kierownicę w jednej przesyłce np za jedną kwotę? Jak by tak było to ty bierzesz jedna ja jedna może ktoś jedna przesyłka by się rozłożyła na 3ech 

A dlaczego nie? Później dolicz do tego koszty przesyłki w Polsce, bo towarem trzeba się podzielić. Jak na ironię ... wyprzedano 😂

Screenshot_20200302_200602.jpeg
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, elmapeto napisał:

Teraz widzę, że już ktoś szukał takiej kiery😄

Jak dla mnie całkowicie zbędny bajer.

Korzystałem kiedyś z kierownicy czasowej, ale i z tej po chwili przestałem.

Wystarczy mi klasyczny baranek ( compact, ergo, czy stary 38 o profilu torowym) i jazda na przedramionach.

Zamiast kombinować jak koń pod górkę polecam sprawdzić i poćwiczyć.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, kaido2 napisał:

Jak dla mnie całkowicie zbędny bajer.

Ja lubię bajery 😋

Mam prosta kiere w mtb nie chce barana. Powtarzam nie chce barana. I dlatego kombinuje z czymś innym i tyle 

 

Kiera Mike to tylko przyspawany pałąk do prostej kiery 

Mam nadzieję że kolega drazel się nie zdenerwuje ze wykorzystuje jego zdjęcia. Kiera Mikey na rowerku wygląda tak 

 

 

resized (3).jpg resized (2).jpg resized (1).jpg
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, kaido2 napisał:

Jak dla mnie całkowicie zbędny bajer.

Korzystałem kiedyś z kierownicy czasowej, ale i z tej po chwili przestałem.

Wystarczy mi klasyczny baranek ( compact, ergo, czy stary 38 o profilu torowym) i jazda na przedramionach.

Zamiast kombinować jak koń pod górkę polecam sprawdzić i poćwiczyć.

 

To jest kierownica do rowerów nieubarankowionych fabrycznie. Jak ktoś ma szosę to jeździ na baranku, jak ktoś ma prostą kierownicę, to kupuje takie coś, bo koszt dodania szpeju szosowego przeczy zasadom logiki i domowej ekonomii. Tak, robiłem takie wyliczenia na własne potrzeby jakieś 1-1,5 roku temu, wałkowaliśmy wtedy ten temat na forum i stwierdziłem, że to nie ma sensu. Ja nie mam nic do baranka, bo nigdy nawet go nie używałem, gravela nie kupię, bo te sensowne są poza moim budżetem, więc turystyczna kierownica to jest to, co spełni moje potrzeby. Zresztą podobne dywagacje prowadzimy już w 3 innych wątkach od kilku tygodni, więc i te posty zaraz stąd polecą.

Edit: @leejoonidas - ten link uczestnicy dyskusji znają z innego wątku :)

@revolta1 - właśnie ten przyspawany pałąk to najważniejsza rzecz dla mnie w tej kierownicy, a nie 45-stopniowe rozgięcie

Edytowane przez karolg
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, karolg napisał:

revolta1 - właśnie ten przyspawany pałąk to najważniejsza rzecz dla mnie w tej kierownicy, a nie 45-stopniowe rozgięcie

No to widzisz jak to wygląda. Jak się podoba to trzeba brać zwróć uwagę za ona ma 780mm tu już żartów nie ma 

2f59ca784dbbcc1bab8b1765ffbd546afb24a10e.jpg
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, karolg napisał:

to kupuje takie coś, bo koszt dodania szpeju szosowego przeczy zasadom logiki i domowej ekonomii.

Nie pisze o dodaniu szpeju szosowego, bo w podobny sposób jężdżę Uralem, czy trekkingiem, z prosta kierą, a na tym drugim nie mam nawet owijki.

Zamiast wydawać hajs na zbędne bajery, czasem lepiej poćwiczyć pewne techniczne elementy.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, revolta1 napisał:

No to widzisz jak to wygląda. Jak się podoba to trzeba brać zwróć uwagę za ona ma 780mm tu już żartów nie ma 

Duży ten łuk, i ja bym zmniejszył kąt mocowania. 720 mm Geoff'a to już dużo, Jones w wersji małej ma 660, a ja teraz mam prostą kierownicę 680 mm.

Edit: @Bujak przecież my rozmawiamy o kierach z Planet X, bo to ja o nią pytałem w wątku o gravelach :)

 

Edytowane przez karolg
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, karolg napisał:

Geoff kosztuje 25 funtów (~124 zł). Gdyby nie wysyłka kosztująca 15 funtów, pewnie bym ją kupił. A tak czekam, aż będę potrzebował kupić kilka rzeczy, by koszt przesyłki nie stanowił 40% kosztów zamówienia :). Jest jeszcze Cinelli Double Trouble, czyli kolejny klon Jones Bara - 229 zł - http://cech.bike/pl/kierownice/825-kierownica-jaskolka-cinelli-double-trouble-.html

Swoją drogą Planet X nie dość, że zrobiło klona to specjalnie nazwali go tak, by dać do zrozumienia od kogo kopiowali - Geoff brzmi bardzo podobnie do Jeff - Jeff Jones :).

No i super. To jest to. Dziękuję. 

24 minuty temu, kaido2 napisał:

Jak dla mnie całkowicie zbędny bajer.

Korzystałem kiedyś z kierownicy czasowej, ale i z tej po chwili przestałem.

Wystarczy mi klasyczny baranek ( compact, ergo, czy stary 38 o profilu torowym) i jazda na przedramionach.

Zamiast kombinować jak koń pod górkę polecam sprawdzić i poćwiczyć.

Klasyczny baranek w moim przypadku wiąże się ze zmianą klamek,  hamulcy i kierownicy. Wszystko po to aby zyskać inne chwyty na dłuższe jeżdżenie. A tu starczyłaby kierownica i git. Koszty wiele mniejsze ,więc chyba spróbuje.  

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, kaido2 napisał:

Na prostej kierze działa to tak samo.

Do jazdy na przedramionach używasz prostej części kierownicy, pozycja taka sama jak na kierownicy czasowej.

aero_gains_03.jpg

A gdzie trzymasz dłonie?

Dla mnie nie do zaakceptowania ze względów bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, elmapeto napisał:

 

Klasyczny baranek w moim przypadku wiąże się ze zmianą klamek,  hamulcy i kierownicy. Wszystko po to aby zyskać inne chwyty na dłuższe jeżdżenie. A tu starczyłaby kierownica i git. Koszty wiele mniejsze ,więc chyba spróbuje.  

 

13 minut temu, kaido2 napisał:

Nie pisze o dodaniu szpeju szosowego, bo w podobny sposób jężdżę Uralem, czy trekkingiem, z prosta kierą, a na tym drugim nie mam nawet owijki.

Zamiast wydawać hajs na zbędne bajery, czasem lepiej poćwiczyć pewne techniczne elementy.

 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, marvelo napisał:

A gdzie trzymasz dłonie?

Dla mnie nie do zaakceptowania ze względów bezpieczeństwa.

Jadę na przedramionach, dłonie sobie odpoczywają w pozycji najbardziej optymalnej aero . :)

Dla Ciebie nie, dla mnie kiedyś też nie, kwestia wprawy.

A uwierz , że jeżdżę też tak po dziurach, czy w lesie.

 

Edytowane przez kaido2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...