ahaja Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Tak sobie szperam po obręczach. Znalazłem kilka i tu pytanie: Czy te 2 i 3 (Rigida) będą bardziej nadawać się pod tubeless od tej 1 (Accent) z racji bardziej zawiniętej krawędzi? Czy tu chodzi o coś jeszcze innego?
ahaja Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 Ostatnimi czasy do szału doprowadzało mnie zasyfienie napędu po jeździe błotnej. Nie, żeby coś przestało działać czy przerzucać ale ilość piachu, błota była zbyt duża jak dla mnie ... stąd ... Podjechałem do Decathlonu i kupiłem te namiastki błotników za 11,90 czy coś. Wróciłem, przyciąłem by nie kolidowało z pracą łańcucha i przerzutki i założyłem na opaskach. Wczoraj runda z Juniorem po laskach, błockach etc ... i efekt na zdjęciach - napęd czysty. Polecam.
Puncu Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Nie jest czysty Ja za to miałem odmienne odczucia. Po zamontowaniu błotnika napęd brudził się szybciej. Cały piach odbijał się albo spadał prosto na napęd. 1
ahaja Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 W wartościach bezwzględnych nie. :-) Jednak w porównaniu do tego co miałem to tak - wtedy jak wracałem nie widać było przedniej przerzutki, jakby nie istniała ... Łańcuch teraz mam również czystszy. Tego pierdolnika nie muszę demontować jak się zrobi ciepło i sucho a Zefala z tyłu zdejmę w 30 sekund. W sumie to się dziwię, że żaden producent czegoś takiego nie wykoncypował ... Na 'przodek' poszperam również za Zefalem coby na korbkę nie leciało. 1
Puncu Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 W sumie patent mi znany ale w troche innym wydaniu. Spróbuje to zaadaptować do drugiego roweru. Dzięki za pomysł
ahaja Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 To jeszcze ładniej i bez przycinania. U Ciebie łatwiej bo masz wahacz, rury lecą niżej. Najważniejsze, że działa dobrze. Jeśli zmienię opony na grubsze to trza będzie przerobić lekko, bo miejsca będzie mniej.
ahaja Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Jako, że wicher duje to trza było coś porobić ... - szybkozamykacze poszły do pudełka a zastąpiły je ośki na imbus. Nie wiem dlaczego, ale po tej zmianie musiałem dość mocno przeregulować tylną przerzutkę bo mi łańcuch zlatywał na szprychy ... ciekawe. - zmieniłem sobie średni i mały blat na 36 i 26. Stary pozostał 44. Niby miało wszystko hulać, ale nie. Okazało się, ze wózek trzeba było zacnie podnieśc o prawie 2cm do góry - dopiero wtedy wrzucała na duży blat. Przestanie wiać to potestuję.
ahaja Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) No to drogą kupna 'zanabyłem' Race Kingi 29x2.2 z nadzieją, że wejdą. Z przodem nie było kłopotów ... ale z tyłem i owszem. Nieco musiałem 'pocienkować' łącznik i zeszlifować nitonakrętki. Weszło. :-) Brzydki się teraz ten sprzęt zrobił jak ... BMW'e Sahara ... ;-) Jak jutro aura pozwoli to kulnę się na jakieś igliwie ... ----------------------------------------------------------------------------------------- Ano i po teście małym, rodzinnym. Wszystko pracuje bardzo dobrze, nic nie obciera. Te Race Kingi toczą się zadziwiająco lekko, łatwo się przyspiesza mimo, że to tylko wersja drut. Za godzinkę jadę w las ... Edytowane 30 Marca 2018 przez ahaja
rysib Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Odważna decyzja z inwazyjnym ingerowaniem w ramę. A swoją drogą, czemy nie Race King 28'?
ahaja Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Onegdaj, kiedy to ważyłem 82kg to bym się zastanawiał ... ale teraz, niecałe 20kg mniej nie za bardzo się martwię. W sumie usunąłem wystający nit i lekko przeszlifowałem - nie wycinałem rurki. 28 czyli 700x47 mam już Schwalbe Smart Samy. Po założeniu szerszych jeździ mi się o wiele lepiej, wygodniej, pewniej w terenie.
rysib Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Czyli de facto okrężną drogą jeździsz na "góralu".
Andrzej Sawicki Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Zniszczysz ramę. Z opon lecą ciągle kamyki, które mogą skutecznie szlifować materiał.
Puncu Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Wystarczy że klocki opony będą systematycznie tarły o rame i ją zeszlifują.
ahaja Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Ano na początku miał to być zgrabny 'sportster' ... ale wpadłem w terenową jazdę, stąd zmiany. Postaram się to jakoś zabezpieczyć. Może jakiś lakier, naklejka... Nie no, teraz klocki nie obcierają.
gustob Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 (edytowane) edit Edytowane 2 Stycznia 2019 przez gustob
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się