Mateuszig Opublikowano 15 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 6 godzin temu, vdcmike napisał: Konsteukcja tej blokady jest truwialna. Jesli nie wraca a korpus jest cały, bez pęknięć ro kwestia źle założonej spreżyny. tylko że ja dobrze założyłem tą sprężyne ( jest miejsce na początek sprężyny i tak dałem a nawet tak była już ) Odnośnik do komentarza
medyk81 Opublikowano 6 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 W dniu 8.05.2022 o 16:12, vdcmike napisał: Generalnie zasada jest taka, że do tłumika należy nalać tyle by powierzchnia oleju sięgalą dolnego oringu tłumika kompresji (można sobie pomóc suwmiarką lub patykiem). Tam się leje 5w. Do goleni można lać 15W lub coś bardziej lepkiego 20 czy nawet 30w. Spokojnie można nalać po 7-8ml. Ale serwis to nie tylko smarowanie. Serwis co 200h to też wymiana uszczelek zarówno wewnętrznych jak i kurzowych. Witam. Mam xc30 koło 29, wg manuala po numerze seryjnym powinno wejść 143ml oleju czyli 80-85mm mierzone do lustra. Weszło ok 120ml dla wymaganego poziomu. Problem w tym że tłumik kompresji wchodzi w goleń na głębokości 108mm (mierzone do oringa) czyli pardziej pasuje poziom z manuala dla XC28 - tam jest podany poziom (105-110mm). Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Rower Giant xCaliber 7. Odnośnik do komentarza
vdcmike Opublikowano 6 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 Trzeba chwilę poruszać tłokiem góra-dół i zostawić go w dolej pozycji i wtedy dolać tak żeby lustro było te 108mm. No i objętosci w manualu są czasami przekłamane. 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się