Tomasz1978 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. Kupiłem w Anglii rower z hydraulicznymi hamulcami. Problem tylko w tym, że prawa klamka hamulca powinna być od tylnego koła a jest od przedniego. I po lewej stronie odwrotnie. Czy gdybym chciał teraz odwrócić kolejność hamulców to czy muszę wymienić klamki i całe przewody. Czy da się to jakoś inaczej załatwić? I czy jeśli wymienię klamki to czy muszę też wymienić cały komplet hamulców, tzn. tarcze, zaciski itd. jestem w tym zielony więc bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję Cytat Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez Tomasz1978
grzegorz75jan Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie podałeś modelu, rocznika roweru i jego specyfikacji więc to tak trochę w ciemno. Znalazłem twój inny temat gdzie model jest podany ale w zależności od roku produkcji wyposażenie mogło się różnić. Wystarczy zmienić albo przełożyć przewody jeżeli ich długość będzie wystarczająca. Jeżeli to ten rower to masz takie hamulce albo podobne bo ta specyfikacja jest jakaś nie do końca dla mnie jasna. Pytanie czy warto to robić. Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez grzegorz75jan 1