Niedobór magnezu Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 Siema, próbowałem dzisiaj odkrecic korbe "na kwadrat", niestety uszkodziłem gwint w korbie. Macie jakiś sposób jak wykręcić korbe? Pozdrawiam
Gość Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 https://allegro.pl/oferta/sciagacz-lozysk-kol-pasowych-3-ramienny-200-mm-6031575047?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla_akcesoria_narzedzia_i_sprzet_warsztatowy&ev_adgr=Narzędzia+i+sprzęt+warsztatowy&gclid=Cj0KCQjwufn8BRCwARIsAKzP694ZkpFBWlPTycTXvvYXi9RPWM8K4VIFm4hhowTQntnqWOburmYFYxoaAmHdEALw_wcB
Niedobór magnezu Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Opublikowano 1 Listopada 2020 9 minut temu, PrzeLuka napisał: https://allegro.pl/oferta/sciagacz-lozysk-kol-pasowych-3-ramienny-200-mm-6031575047?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla_akcesoria_narzedzia_i_sprzet_warsztatowy&ev_adgr=Narzędzia+i+sprzęt+warsztatowy&gclid=Cj0KCQjwufn8BRCwARIsAKzP694ZkpFBWlPTycTXvvYXi9RPWM8K4VIFm4hhowTQntnqWOburmYFYxoaAmHdEALw_wcB Chodzi mi tylko o zdjęcie korby i wymiane blatów.
elmapeto Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 Który gwint uszkodziłeś? Użyłeś ściągacza tak jak należy? Na zdjęciu jest lewe ramię, a piszesz o zmianie blatu.
Niedobór magnezu Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Opublikowano 1 Listopada 2020 23 minuty temu, elmapeto napisał: Który gwint uszkodziłeś? Użyłeś ściągacza tak jak należy? Na zdjęciu jest lewe ramię, a piszesz o zmianie blatu. Uszkodziłem gwint z lewej strony, ściągacz użyłem tak jak powinienem. Żeby zdjąć wszystkie blaty musze przecież wyjąć korbe, tak?
Gość Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 24 minuty temu, Niedobór magnezu napisał: Żeby zdjąć wszystkie blaty musze przecież wyjąć korbe, tak? Masz korbę na kwadrat czyli z jednej i drugiej strony masz ściągane ramie korby ,by zmienić blat nie musisz demontować dwóch stron ,wystarczy ta od strony napędowej
Accent_Szaj Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 1 godzinę temu, Niedobór magnezu napisał: Macie jakiś sposób WD40 i klej do gwintów/lakier do paznokci. Psiknij obficie na kwadrat WD40 i zostaw na noc. Rower połóż na boku przeciwnym,tak żeby WD wszystko spenetrował. Wkręcasz ściągacz na lakierze lub kleju i próbujesz 1
Yan Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 Nie wlewaj tam WD40 bo jak sobie zalejesz łożyska to wypłuczesz cały smar i wtedy będziesz miał do wymiany/serwisu cały suport. Wkręć śrubę tak żeby miał odrobinę luzu i jeździj w koło komina tak długo aż puści. Rób to z rozwagą, nie skacz po pedałach nie siłuj się i kręć z rozwagą. Jak nie będziesz szaleć to pewnie po 10-20 min puści bez strat.
Accent_Szaj Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 20 minut temu, Yan napisał: jak sobie zalejesz łożyska O widzisz,zapomniałem napisać żeby dać od drugiej strony ręcznik,ale twój patent też niezły.
Niedobór magnezu Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Opublikowano 1 Listopada 2020 29 minut temu, Yan napisał: Nie wlewaj tam WD40 bo jak sobie zalejesz łożyska to wypłuczesz cały smar i wtedy będziesz miał do wymiany/serwisu cały suport. Wkręć śrubę tak żeby miał odrobinę luzu i jeździj w koło komina tak długo aż puści. Rób to z rozwagą, nie skacz po pedałach nie siłuj się i kręć z rozwagą. Jak nie będziesz szaleć to pewnie po 10-20 min puści bez strat. Jak wkręcić śrubę jak gwint rozwalony? Z klejem?
elmapeto Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 Skoro piszesz , że uszkodziłeś lewy to żaden problem. Zębatki są z prawej. Użyj ściągacza. Wymień żeby i już. Prawą stronę zostaw i już.
Niedobór magnezu Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Opublikowano 1 Listopada 2020 2 godziny temu, elmapeto napisał: Skoro piszesz , że uszkodziłeś lewy to żaden problem. Zębatki są z prawej. Użyj ściągacza. Wymień żeby i już. Prawą stronę zostaw i już. Prawa też skopana 😧
elmapeto Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Możesz spróbować wybić je gumowym młotkiem. P przyszłości znowu będziesz miał ten sam problem ,więc pomysł lepiej o nowych częściach. Tak poza tym to jesteś pewien ,że masz rozkładaną korbę. Jeśli jest nitowana to nici z wymiany blatu.
Niedobór magnezu Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Opublikowano 2 Listopada 2020 3 godziny temu, elmapeto napisał: Możesz spróbować wybić je gumowym młotkiem. P przyszłości znowu będziesz miał ten sam problem ,więc pomysł lepiej o nowych częściach. Tak poza tym to jesteś pewien ,że masz rozkładaną korbę. Jeśli jest nitowana to nici z wymiany blatu. Wydaje mi się, że jest ona rozkładana, jakby była nitowana to jak ją wyjąć?
Yan Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 W okolicy montażu zębatek do ramion korby będą nity a nie śruby. Jak są nity to korba w całości do wymiany. Jak nie chcesz mieć takich problemów to musisz nasmarować miejsca styku smarem przeciw zapiekaniu. Jak dojdzie do wymiany tej korby to warto się zainteresować dwuczęściowymi korbami od Deore ale to wydatek rzędu 300zł.
Accent_Szaj Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 12 godzin temu, Niedobór magnezu napisał: jak ją wyjąć? Co znaczy rozwalalony gwint? Śruba luźno chodzi,czy nie drgnie i wyrobiłeś łeb? W najgorszym scenariuszu trzeba ją rozwiercić.
elmapeto Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Myślałem , że mówimy o gwincie tym szerokim. Od ściągacza.
Accent_Szaj Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 1 minutę temu, elmapeto napisał: gwincie tym szerokim Ja też,ale ta śruba mnie zastanawia
elmapeto Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 Chyba kolega sam nie bardzo wie co ma zrobić. Ta korba to szmelc najprawdopodobniej i trzeba ja po prostu zmienić. Przy okazji pewnie łańcuch i kasetę znając życie.
Niedobór magnezu Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Opublikowano 2 Listopada 2020 2 godziny temu, Accent_Szaj napisał: Co znaczy rozwalalony gwint? Śruba luźno chodzi,czy nie drgnie i wyrobiłeś łeb? W najgorszym scenariuszu trzeba ją rozwiercić. Ta, gwint ten rozwalony, klucza nie da sie wkrecic.
zenobek Opublikowano 2 Listopada 2020 Opublikowano 2 Listopada 2020 2 minuty temu, Niedobór magnezu napisał: Ta, gwint ten rozwalony, klucza nie da sie wkrecic. Mam taką propozycję: weź kątówkę i utnij tą korbę i oś suportu..... Tylko, że wyniknie pewnie inny problem: jeśli jęczysz przy zdejmowaniu korby, to wykręcenie suportu będzie graniczyć z niemożliwością..... Rower na złom?
Niedobór magnezu Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Opublikowano 3 Listopada 2020 11 godzin temu, elmapeto napisał: Chyba kolega sam nie bardzo wie co ma zrobić. Ta korba to szmelc najprawdopodobniej i trzeba ja po prostu zmienić. Przy okazji pewnie łańcuch i kasetę znając życie. Rower dostałem za frajer i chce go troche odświeżyć i sprzedać. Sam jeżdżę na czym innym
Accent_Szaj Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 3 godziny temu, Niedobór magnezu napisał: chce go troche Zostaw to tak jak jest. Możesz wpakować się w niepotrzebne koszta. Z tego co widzę najlepszą radę dał Yan. W dniu 1.11.2020 o 15:31, Yan napisał: Wkręć śrubę tak żeby miał odrobinę luzu i jeździj w koło komina tak długo aż puści. Rób to z rozwagą, nie skacz po pedałach nie siłuj się i kręć z rozwagą. Jak nie będziesz szaleć to pewnie po 10-20 min puści bez strat. I tak zrób. Jak nie puści po 20min,to sobie daruj. No ewentualnie zrób tak jak radzi @zenobek Nie chce Cię straszyć,ale jak w tym momencie sobie nie radzisz,to co będzie jak dojdziesz do wykrecania supportu i też będzie zapiczony? 1 1
zenobek Opublikowano 3 Listopada 2020 Opublikowano 3 Listopada 2020 5 godzin temu, Accent_Szaj napisał: ewentualnie zrób tak jak radzi @zenobek Nie rób tak! Najsensowniejsza była podpowiedź @Yan W dniu 1.11.2020 o 15:31, Yan napisał: Wkręć śrubę tak żeby miał odrobinę luzu i jeździj w koło komina tak długo aż puści
Niedobór magnezu Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Opublikowano 3 Listopada 2020 W dniu 1.11.2020 o 15:31, Yan napisał: Nie wlewaj tam WD40 bo jak sobie zalejesz łożyska to wypłuczesz cały smar i wtedy będziesz miał do wymiany/serwisu cały suport. Wkręć śrubę tak żeby miał odrobinę luzu i jeździj w koło komina tak długo aż puści. Rób to z rozwagą, nie skacz po pedałach nie siłuj się i kręć z rozwagą. Jak nie będziesz szaleć to pewnie po 10-20 min puści bez strat. Co ma mieć odrobine luzu? Jak jest klucz wkrecony(teraz juz jest to trudne bo gwint jest skopany) to się nie trzyma gwintu i kręcę samym kluczem. Jak był klucz wkrecony to nie dało sie nim kręcić. Co masz na myśli piszac krecic w kolo komina? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się