Rekomendowane odpowiedzi

Chino

Zapowiada się fajny projekt, widać pasję w opisie, pozytywne zakręcenie i konkretną wizję maszyny🙂 

Trochę dziwne, bo nie widzę nigdzie dostępnego framesetu Bogana, niby jest na paru stronach, ale bez ceny, albo z ceną 1270$ i niedostępny. Ale fajna ta paczka z mostkiem pod kolor i sztycą - waga rzeczywiście spoko. Piszesz, że rower za 5tke to max, a kupujesz frameset pewnie za tyle i drugie tyle w resztę gratów, bo np. XTR i pedały Race Face trochę kosztują?😉 Jakie planujesz stopniowanie kasety i zęby w korbie? Intrygujące gumy, to tylko takie zapatrzenie w wagę, czy ma to jakiś głębszy sens, bo to średnia guma na asfalt i spokojne poruszanie się po lasach, raczej wyścigowe przepychanie? Wydaje się, że to objętość daje komfort i stabilność na luźnym - dość istotne sprawy w wyprawach. 

Będę obserwował postępy z zaciekawieniem, powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fimala

Bogdan bardzo fajny. Tez mi się widzi. Zdradz prosze gdzie i za ile wyrwales frameset.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, Chino napisał:

Zapowiada się fajny projekt, widać pasję w opisie, pozytywne zakręcenie i konkretną wizję maszyny🙂 

Trochę dziwne, bo nie widzę nigdzie dostępnego framesetu Bogana, niby jest na paru stronach, ale bez ceny, albo z ceną 1270$ i niedostępny. Ale fajna ta paczka z mostkiem pod kolor i sztycą - waga rzeczywiście spoko. Piszesz, że rower za 5tke to max, a kupujesz frameset pewnie za tyle i drugie tyle w resztę gratów, bo np. XTR i pedały Race Face trochę kosztują?😉 Jakie planujesz stopniowanie kasety i zęby w korbie? Intrygujące gumy, to tylko takie zapatrzenie w wagę, czy ma to jakiś głębszy sens, bo to średnia guma na asfalt i spokojne poruszanie się po lasach, raczej wyścigowe przepychanie? Wydaje się, że to objętość daje komfort i stabilność na luźnym - dość istotne sprawy w wyprawach. 

Będę obserwował postępy z zaciekawieniem, powodzenia.

Chico dzięki,
ja myślę że sprzedawca zrobił ukłon w moją stronę :) frameset przyszedł w opakowaniu z ruta i brakowało kapsla od mostka, który został błyskawicznie dosłany. Wiec raczej nie jest to rama przygotowywana przez Rondo na Sprzedaż.
Miałem takie podejście że za 5  to max... na początku poszukiwań gravelo-wyprawówki. Co tu dużo mówić Bogana kupiłem sercem nie rozumem :)  
Za często oglądałem go w necie ...gdyby to był katalog to by miał wyblakłe strony od podcierania :) 

Wytłumaczyłem sobie.... i dziewczynie ... że kupię Ramę i po mału złoże potwora i tak będzie najlepiej ...dla naszego związku :) 

Mam gdzie składać rower, nie spieszy mi się, mam też na czym jeździć, szykuje się fajna zabawa, trochę jak z lego technics. Studiuje aktualnie smary naturalne żeby odpokutować stal i karbon. Szukam fajnego suport zamówiłem już górny ritchey ....natomiast odkryłem ze creek są meeega i jestem „rozdarty jak sosna” temacie supportów  ;)  
Wiec kiedy już odrzuciłem poczucie winy związane z kwota jaką chce na to wszystko wypaskudzić... a moja połówka już prawie zrozumiała po co i dlaczego mi trzeci rower ...to tak czuje się teraz lepiej  ...z czystym sumieniem,  jak 7 latek w cukierni z znalezionym portfelem 😜 I oficjalnie składam swoj bezkompromisowy rower za 5 z górka. Jest 5 i obok stoi górka.

Shimano podaje ze 812 jest pod max przełożenie w kasecie 40-42t.
Kaseta XTR 11s ma właśnie 40T. Ale XTRa nie ma na stronie Shimano w grupie Rekomendowanych kaset dla GRXa , muszę się dowiedzieć dlaczego?
Ponieważ  jest ona najlżejsza (320g), poza oczywiście Ultegra i DA, które mają trochę za małe koła - max 32T. 

Korbę biorę 42T, 170 mm i ze względu na 1blat, szukam czegoś bliżej 42T. XTR jest najbliżej kompromisu między waga a wielością dużego koła
(11-13-15-17-19-21-24-27-31-35-40)
chyba ze coś mi umknęło, co jest na rynku?

Opony ...no to tak ...trochę zapatrzenie w wagę, dzisiaj odkryłem że urwę jeszcze 20g na tarczy tylnej policzyłem 2x 180mm ;|

Kusi mnie coś pod 29” lecz te opony ciężkie i szerokie (45mm+) A ja w mieście lubię zapier****.  Ponoć na 29” da się lecz tu anegdotka... dzisiaj jechałem do pracy na szosie, dobrym tempem i Ziomek na 29” mtb, mnie wyprzedził... wszystko fajnie tylko łyda mu płonęła, nadając się na egzamin z anatomii ;) 

Cienkie opony w lesie... No ... da się :) jeżdżę z ziomkami z #meskiepedalowanie gdzie miałem od zawsze continentale contacty 28 mm, jeździłem z kompletem sakw, mając mocne kilku-komorowe, wzmacniane obręcze w lesie było generalnie ok. Na błocie, piachu czy jesienią na liściach, bywało specyficznie ale da się...to stan umysłu ...trzeba się tylko dobrze rozpędzić żeby pójść ślizgiem ;)

Potem kupiłem namiot rodzinny (12 Kilo) i przesiadłem się na vitorie 37 mm. 9mm
To różnica spora w szybkości bez sakw, wiec na 50mm to ja „Jeszcze” siebie nie widzę...zastanawiam się ile Kilo dartmoory wytrzymają na 29”, długich szprychach i cienkich oponach, chce żeby rower był lekki i szybki ale do podróżowania, wiec opony to jeszcze temat do zadumy. 

Poniżej mój obecny transformers wyprawkowy z namiotem 12 kilowym ;) wybitnie dobrze dobrane i spójne pod względem dizajnu i koloru sakwy oraz rama oklejona przez moje dzieciaki piankowymi literkami, jak mi to wytłumaczyli, bo taki czarny smutny był ;) 
z Rondo będziemy musieli przejść w tej kwestii szkolenia w stylu bhp
6B43E421-9165-4FAD-8F04-519A8BF19B87.jpeg

————————————————————————————————————

 

 

 

2 godziny temu, Fimala napisał:

Bogdan bardzo fajny. Tez mi się widzi. Zdradz prosze gdzie i za ile wyrwales frameset.

 

roadbiku, natomiast nie polecam, fajnie i szacun że młodzi panowie załatwili Bogana, widać ze zdrowo zajarani rowerami, niestety podejście do klienta trochę jak w 85 roku, zapłaciłeś ale jeszcze musisz poprosić. Nie wiem czy to kwestia różnicy pokoleń czy wierzymy w innego Boga. Podczas czekania i odbioru przestałem istnieć, opakowanie było otwarte, niby że coś tam.
Stylówa my jesteśmy ci zajbieści a ty, to ta druga grupa ludzi. 
Dla porównania wybrałem się do bikesalonu przy ostobramskiej, człowiek zainteresował się, podszedł, pogadał, poświęcił czas, pomógł wybrać, części, doradził, rozmawiając sprawiał wrażenie ze mówi do mnie, obiecał  że odpisze w sprawie i był słowny.
Nie wiem, nie znam się, może teraz tak ma być, dawno roweru/ramy nie kupowałem bezpośrednio w sklepie, im człowiek starszy tym mniej wie a więcej mu się wydaje. Mi się wydaje, w moim świecie, że w sprzedaży, kultura, obycie i szczypta empatiI nie powinny wychodzi z mody, przy zakupach za konkretna kasę, ale to moje subiektywne zdanie, mogę się nie znać, krzywdy ludziom staram się nie robić, wiec wybaczcie. 
Nie chce jadu wylewać, hejtować. Wszyscy mamy tą sama zajawkę to powinno być najważniejsze.
Załatwili, no i fajnie, no i kropka. 
cena: 4k  

Edytowane przez pchemski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chino
Napisano (edytowane)

Ok, to ja napiszę swoje przemyślenia, a Ty zrób z tym co chcesz😉

Chcesz kupić za absurdalne pieniądze kasetę XTR, a ładujesz strasznie ciężkie obręcze, które zdecydowanie bardziej wpływają na odczucia z jazdy niż nawet 100g lżejsza kaseta (moja XT 11-42 waży jeśli dobrze pamiętam 430g, 11-40 będzie już chyba poniżej 100g różnicy). O kompatybilność raczej bym się nie martwił, Shimano dziwnie zestawia części, do GRX600 rekomendują bardzo słaby suport RS500, a na spoko można wrzucić 25zl droższy i dużo lepszy BBR60. Przełożenia dobieraj do możliwości opony, bo co z tego, że będziesz miał supermiękko, jak opona w lesie Cię wcześniej zatrzyma.

Takie ostre bicie się o gramy przy stalowej ramie jest trochę dziwne (moja opinia), mój frameset alu za 1.4k zł jest lżejszy o jakieś 650-700g - spora różnica, z kołami z szosy (1580g) z oponą 32C byłbym blisko 8kg bez pedałów.

Masz ciekawe doświadczenia z oponami, łysymi 28C po lesie, jakiś kulturalny ten las w obchodzeniu się z rowerzystami. Ja bym nie robił takiego hardcoru, właśnie jestem po lekturze Tour 3/2020 i jestem w szoku, jak w teście opon wypadła Conti Terra Speed 40mm, najlżejsza w teście 400g, najlepsza jeśli chodzi o opory na ulicy (24.8W przy 3 bar) i szutrze (35W przy 2bar) - tylko g-one allround fika, ale ma mniejszy balon i jest 90g cięższa.

Edytowane przez Chino
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski
Napisano (edytowane)
6 godzin temu, Chino napisał:

Ok, to ja napiszę swoje przemyślenia, a Ty zrób z tym co chcesz😉

Chcesz kupić za absurdalne pieniądze kasetę XTR, a ładujesz strasznie ciężkie obręcze, które zdecydowanie bardziej wpływają na odczucia z jazdy niż nawet 100g lżejsza kaseta (moja XT 11-42 waży jeśli dobrze pamiętam 430g, 11-40 będzie już chyba poniżej 100g różnicy). O kompatybilność raczej bym się nie martwił, Shimano dziwnie zestawia części, do GRX600 rekomendują bardzo słaby suport RS500, a na spoko można wrzucić 25zl droższy i dużo lepszy BBR60. Przełożenia dobieraj do możliwości opony, bo co z tego, że będziesz miał supermiękko, jak opona w lesie Cię wcześniej zatrzyma.

Takie ostre bicie się o gramy przy stalowej ramie jest trochę dziwne (moja opinia), mój frameset alu za 1.4k zł jest lżejszy o jakieś 650-700g - spora różnica, z kołami z szosy (1580g) z oponą 32C byłbym blisko 8kg bez pedałów.

Masz ciekawe doświadczenia z oponami, łysymi 28C po lesie, jakiś kulturalny ten las w obchodzeniu się z rowerzystami. Ja bym nie robił takiego hardcoru, właśnie jestem po lekturze Tour 3/2020 i jestem w szoku, jak w teście opon wypadła Conti Terra Speed 40mm, najlżejsza w teście 400g, najlepsza jeśli chodzi o opory na ulicy (24.8W przy 3 bar) i szutrze (35W przy 2bar) - tylko g-one allround fika, ale ma mniejszy balon i jest 90g cięższa.


No zgadzam sie że moje myślenie o xtr jest bardziej obsesyjne ;) Poczytam o oponach, które zaproponowałeś. Dartmory to jedyne obręcze fioletowe na rynku, rozważałem Dt i anodowanie ale to już chyba duża partyzantka. :) Suport waśnie taki biorę.
Jeśli chodzi o aluminium to jasne że lżejsze,  natomiast dla mnie stal rządzi :) Pierwszy raz składam rower od zera zbliżenie sie do 9 kilo w stali, kręci mnie to naprawdę dobry wynik w tej grupie rowerów stalowych, wiec Teoche jestem zachłyśnięty tym chwlangem z wagą ;) wydumałem sobie graty które mi odpowiadają od koloru, wyglądu po jakość, wrzuciłem tutaj również po to żeby o tym podyskutować i podjąć najlepszą decyzje

Także Dzięki Chino za mega konkretne wskazówki :) 

Edytowane przez pchemski
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski

Przyszły stery z ricziego, na tą chwilę wygląda to tak. 
Kolejny krok: suport, przerzutka tył, korba, kiera.
Chino ...zacząłem szukać obręczy z dt swiss i albo odpuszczę fiolet albo Zrobię malowanie 50/50 w stylu Rondo :) 

CF3DB99F-314A-404A-806C-A0C3799FE933.jpeg CB3DB5AF-E832-4464-8F3F-C026504F947C.jpeg AD995544-3D93-4CBB-8EAE-70EEB1311E3E.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fimala
23 godziny temu, pchemski napisał:

Chino ...zacząłem szukać obręczy z dt swiss i albo odpuszczę fiolet albo Zrobię malowanie 50/50 w stylu Rondo

Szukaj piast Chris Kinga albo Hope w fiolecie a obręcze zostaw całe czarne. Będzie mniej odpustowo niż całe obręcze fioletowe.

 

 

stw-2019-07-01-p6pb17087329-1.jpg
  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chino
W dniu 2.08.2020 o 13:44, pchemski napisał:

Przyszły stery z ricziego, na tą chwilę wygląda to tak. 
Kolejny krok: suport, przerzutka tył, korba, kiera.
Chino ...zacząłem szukać obręczy z dt swiss i albo odpuszczę fiolet albo Zrobię malowanie 50/50 w stylu Rondo :)   

👍, a pomysł Fimali lepszy, niż malowanie kół, tylko że często tak bywa, że kolor kolorowi nierówny i różnica w odcieniu, tutaj fioletu, może całkiem drażnić oko.

Czekam, aż w następnym poście napiszesz, że rezygnujesz z XTR😉 może Sunrace MX8, czarny (podobno trochę schodzi, ale całkiem lekki), działaj, pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski

Piasty to ja już znalazłem tyko czekam na dostępność zajarałem się RS4 na central locku, zastanawiałem się jeszcze nad pro 4 ale cięższe i na śruby, bardzo mi się tez podobają tarcze pod CL Shimano mt900, jeśli chodzi o koła to jednak chyba rozsądek wygra bo widzę np wagę i właściwości dt z serii 500. Jeżeli  chodzi o kicz z malowaniem to stalówka takia jak poniżej mnie interesuje.  Rondo się wycofuje z takiego malowania jednak mi się ten pomysł mega zawsze podobał.

 

2DE9590D-B1E1-4324-A77E-B39CC39784A6.jpeg F799A96A-F68D-4653-9D6C-3CBEFA15DB12.jpeg 667C4E1E-C91D-43E5-9C0C-3EB3D4CAD671.jpeg

Edytowane przez pchemski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski
12 godzin temu, Fimala napisał:

Szukaj piast Chris Kinga albo Hope w fiolecie a obręcze zostaw całe czarne. Będzie mniej odpustowo niż całe obręcze fioletowe.

 

 

stw-2019-07-01-p6pb17087329-1.jpg


 

Piasty to ja już znalazłem tyko czekam na dostępność zajarałem się RS4 na central locku, zastanawiałem się jeszcze nad pro 4 ale cięższe i na śruby, bardzo mi się tez podobają tarcze pod CL Shimano mt900, jeśli chodzi o koła to jednak chyba rozsądek wygra bo widzę np wagę i właściwości dt z serii 500. Kicz z malowaniem to stylówka takia jak poniżej (w rondo st) mnie interesuje.  Rondo się wycofuje z takiego malowania obręczy  jednak mi się ten pomysł mega zawsze podobał.

 

2DE9590D-B1E1-4324-A77E-B39CC39784A6.jpeg F799A96A-F68D-4653-9D6C-3CBEFA15DB12.jpeg 667C4E1E-C91D-43E5-9C0C-3EB3D4CAD671.jpeg

9 godzin temu, Chino napisał:

👍, a pomysł Fimali lepszy, niż malowanie kół, tylko że często tak bywa, że kolor kolorowi nierówny i różnica w odcieniu, tutaj fioletu, może całkiem drażnić oko.

Czekam, aż w następnym poście napiszesz, że rezygnujesz z XTR😉 może Sunrace MX8, czarny (podobno trochę schodzi, ale całkiem lekki), działaj, pozdro.


Z napędem cały czas szukam ale to raczej będzie xt albo slx chociaż tego xtr da się dostać za 500 zeta....

Dzisiaj zacząłem czytać o napędzie i Korbie, doczytałem ze grx powinien łyknąć tarcze 44 i 46 to by mi dało trochę oddechu na podjazdach z załadowanym rowerem ;) w sytuacji kiedy z przodu chce mieć 42T ponieważ głównie cały rok jeżdżę do pracy ok 20/30km dziennie i lubię szybko, min co drugi weekend wypad za miasta w stylu Jeziorak, Ostruda, parki narodowe itd. Jeżeli chodzi o oponę o szerokości 28 to jechałem na takiej rok temu z Tychów przez Oświęcim do Krakowa i da się był epizod że prawie się zsunolem do rzeki na błocie ale da się 😛

 jeździłem na Continentalach contactach bardzo fajna uniwersalna I cicha opona. Twoje  propo rozważę wizualnie to oczywiście g-one ładniejszy ale jest jeszcze coś takiego jak:

Wtb Byway Road TCS (dodaje zdjęcie)

czy miał ktoś doświadczenia z ta opona? 

No i jeszcze pytanie o korbę, czy duża różnica jest między 170 mm a 172? 170 ponoć jest pod mój wzrost (173 cm) Natomiast ciężko ją dostać w dobrej cenie, wiec tak o.

I tak dzisiaj skręciłem stery do końca bo czekałem na korek, najlżejszy i najbardziej solidny jaki zalazłem to z FSA (zdjęcie poniżej). 
Mam 3 podkładki przy sterach, ale myśle ze docelowo jak trochę pojeżdżę będą 2 albo coś z połówkami. 

I jestem bogatszy o nowe doświadczenie mianowicie cięcie karbonu,  zaskakująca łatwo się go tnie i szlifuje, odczucie trochę jak bym cioł szkło ;) 

A42EE8DF-76D3-4375-9B21-6B30730AE26E.jpeg 3CF6D967-E9E1-472E-B260-80C6165C1863.jpeg

Edytowane przez pchemski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chino

Zerknąłem jeszcze raz w test opon, o którym pisałem, i który pozamiatała Conti Terra Speed. Byway wypadł blado, z podobnej konstrukcji lepiej chyba wziąć Vittoria Terreno Zero, deczko cięższa i słabsza ścianka boczna, ale opory na każdej nawierzchnia niższe, przyczepność, przebicie profilu lepsze. No albo jakiegoś g one Allround/Bite, dobrze się toczą i dają radę w terenie, bardzo uniwersalne. Jest jeszcze Maxxis Rambler, który w najwyższej wersji jest lżejszy niż 400g i dzielny w terenie, aczkolwiek trochę niewymiarowy, ale Ty raczej w objętość nie idziesz.

Co do korby to raczej 170, chyba że masz doświadczenia z inną długością ramienia. Czasami dluższa korba może się zemścić przy dłuższych dystansach jakimś bólem w kolanie.

Jeśli planujesz taki bardziej szosowy setup, to może 42t ma sens, ale rozważyłbym standard 40t +11-42t (zawsze coś lżej na wadze 😉), mam coś takiego, wprawdzie na dość szerokiej oponie 43C z bieżnikiem, ale 10 i 11 zębatki kasety praktycznie nie używam. 40-15 już mi daje powyżej 30kmh.

Edytowane przez Chino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski

I znalazłem właśnie rower na fioletowych rimsach z dartmoora wyglada to dla mnie Ok

 

ABA1B3C5-A9C8-4624-9363-A9879584CB70.jpeg 75455274-A471-4CC5-AE3D-E5ED0BC6E4A9.jpeg

Edytowane przez pchemski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krys007
18 godzin temu, pchemski napisał:

I znalazłem właśnie rower na fioletowych rimsach z dartmoora wyglada to dla mnie Ok

Co kto lubi jak to mówią ;)

Natomiast dziwi mnie coś innego: z jednej strony kierujesz się wagą, aby zejść poniżej magicznej bariery 9 kg (pomijam to, że w stalowym, wyprawowym gravelu waga jest kwestią drugo, jak nie trzeciorzędną ;) - ale jak mówiłem, co kto lubi), ale z drugiej strony wybierasz ciężkie i lekko toporne obręcze Dartmoora bo wygląd.... no to waga czy wygląd? 

Nie chcę krytykować, po prostu nie rozumiem ślepego patrzenia na cyferki 😜   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski
3 minuty temu, Krys007 napisał:

Co kto lubi jak to mówią ;)

Natomiast dziwi mnie coś innego: z jednej strony kierujesz się wagą, aby zejść poniżej magicznej bariery 9 kg (pomijam to, że w stalowym, wyprawowym gravelu waga jest kwestią drugo, jak nie trzeciorzędną ;) - ale jak mówiłem, co kto lubi), ale z drugiej strony wybierasz ciężkie i lekko toporne obręcze Dartmoora bo wygląd.... no to waga czy wygląd? 

Nie chcę krytykować, po prostu nie rozumiem ślepego patrzenia na cyferki 😜   

No rozdarty jestem jak Judym :), a  krytyka konstruktywna jest zawsze mile widziana :) dlatego tutaj się uzewnętrzniam chce dobrać fajne rzeczy, i znaleźć kompromis między jakością i fajnym wyglądem, podpytując ludzi którzy domniemam zjedli w temacie customów zęby lub tych którzy mają doświadczenie z którymś z komponentów, które wymieniłem.
Po raz pierwszy mogę ....albo chce "zaszaleć" w tej materii. Może za dużo cisnę z tym żeby mieć i zjeść i refleksja jeszcze przyjdzie. No ale o to chyba chodzi na forum, żeby zderzyć się z opinią innych lub obudzić głos rozsądku :)

Czy schodzenie z wagą w stalówce to dziwne no słuchaj stalówki na rurach Colubusa lub Raynoldsa ścigały się naście lat, Niektórzy producenci ...bodajże Genesis czy Kona... o ile czegoś nie pomyliłem,  dają dożywotnią gwarancje na ramy na rurkach Raynoldsa co w Aluminium czy Carbonie raczej nie ma miejsce :P

....czy schodzenie z wagą w stalówce ma sens? Myślę ze ma, zejście poniżej 9 kilo... raczej się nie uda, będzie realnie w okolicach 9,5. Po co mi w wyprawówce niska waga? Z jednej strony  challange, a z drugiej...  prosty przykład w naszej Polandi przynajmniej 50% dworcy PKP to mierzenie się z bilionem schodów, o ile możesz mieć sakwy które odpinasz w ciągu kilku sekund to jest różnica w rzucaniu, noszeniu, przerzucaniu, stawianiu do pionu roweru który waży 9,5 a 13 lub obecny 15 kilo,  to może błachy argument jednak te 2-3...6 kilo robią różnice.

Co do Dartmoora czy one są toporne... zależy co znaczy toporne ...czy chodzi o kształt, kolor, czy przeznaczenie? ...są fioletowe w moim świecie  pasują do wstawek fioletowych i będą wyglądały dobrze z szarą ramą... ale tak jak mówisz  kwestia gustu...są kilkukomorowe wiec będą raczej wytrzymałe szczególnie przy wrzuceniu kilku kilo na bagażnik... smutne jest to że na tą chwile Dartmoory są niedostępne i nie wiadomo czy będą do końca roku, więc siłą rzeczy zacząłem rozważać opcje "B" DT swissy...czytam, kalkuluje, dumam. W planie B na samych obręczach można zejść prawie pół kilo rezygnując z Dartmoorów ale są ....czarne ..... co.to też jest ok.... jeżeli nie mają czerwonych wstawek.... ale czarny kolor w macie lub błysku jest moim zdaniem strasznie strasznie nudny i rzekłbym pospolity i nadużywany w wzornictwie przemysłowym....jest praktyczny.... ale wszyscy mają czarne felgi... wiec kombinuje.....może oklejenie DT folią 3M, może pomaluje, nie wiem... cały czas myślę na ile ma to sens :) 

Po interwencji Chino opony wybiorę głosem rozsądku, będą ważyły nie 300 a z 450... poczytałem o continentalach o  G-ona i nie ma co,  opona najważniejsza część styku, między rowerem a planetą :) 

....Odpowiadając na pytanie po co to wszystko? Ślepe patrzenie w cyferki? Wyścig z wagą .... fiksacja na temat wyglądu?

No na tym chyba polega składanie customa :)...chce mieć oryginalny nietuzinkowy rower nie taki jak z taśmy montażowej :) z dużym prawdopodobieństwem że drugi taki się nie znajdzie. Po co wyścig z waga ...głównie dla fanu, dla "czelendzu" bo nie zamierzam robić kariery w sporcie :)  Po co zapatrzenie w cyferki ? Dziewczyna twierdzi żę rozmiar ma znaczenie choć nie doprecyzowaliśmy jeszcze ....czy jest to pozytywne czy negatywne powiedzenie w naszym związku ;)  

kończąc chce mieć satysfakcje z składania i dobrania lekkich, dobrych jakościowo komponentów, które będą pasowały również kolorystycznie, które sprawdzą się podczas szybkich przelotów przez miasto i wypraw donikąd i takich na jakie pozwoli mi budżet :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pchemski

I proszę panie kolego w dniu dzisiejszym,  godzina 8:30 dworzec PKP ;)

86EFA308-661A-4ED3-B157-AAE208445A92.jpeg Edytowane przez pchemski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.