Skocz do zawartości

Kamera na kasku

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

zastanawiam się nad kupnem kamery i chyba najwygodniej byłoby mocować ją na kasku. Zastanawia mnie jednak kwestia bezpieczeństwa. Czy kask z zamontowaną kamerą jest nadal bezpieczny dla głowy? Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?

specialized34

Ja jeżdżę z kamerka na kasku od 4 miesięcy miałem już dwie wywrotki nawet jedna do rzeki i nic się nie stało wiadomo że podczas wywrotki kamerka może ucierpiec i zależy jakie mocowanie i jaka kamerka ale głowa wytrzymała myślę że nie będzie żadnych problemów

Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka

Przed chwilą, Sziva napisał:

Hej,

zastanawiam się nad kupnem kamery i chyba najwygodniej byłoby mocować ją na kasku. Zastanawia mnie jednak kwestia bezpieczeństwa. Czy kask z zamontowaną kamerą jest nadal bezpieczny dla głowy? Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Mam mocowanie na kasku, szelki na klatkę piersiową, a na rowerze na kierownicy oraz pod siodłem.

Miałem dość sporą glebę w górach z kamerą na kasku i wielkich szkód kamera nie wyrządziła. kask został tam gdzie miał zostać, czyli na głowie.

Najlepsze ujęcia są z klatki piersiowej i to mocowanie lubię najbardziej.

Edytowane przez Gość
Przed chwilą, Sziva napisał:

Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Jak mi coś z pensji zostanie na koniec miesiąca, to kupię kamerę i podzielę się spostrzeżeniami :)

Polecam SJCAMa produkty. Tanie i dobre ;)

podobno- robi dużą różnice

Wiadomo ile osób tyle opinii, jednak polecam bardziej szczegółowo poszukać recenzji,testów by nie wbić się na minę.
Ja zbieram na kamerkę ze stajni Garmin.

ps. jak zauważyłaś używając kamerkę na klacie,głowie sami amortyzujemy

Edytowane przez Gość