rayneven13 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Witam:D Mam zamiar kupic rower z amortyzatorem SR SANTOUR XCR AIR LOR Jest to tani powietrzny amortyzator , czy uwazacie ze jest godnym polecenia amortyzatorem?
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Na początek nie będzie zły ale spodziewać się po nim nie można zbyt wiele
Fenthin Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Owszem, jest. To najtańsze powietrze na rynku. Dostajesz regulację ciśnienia i co ważne, także powrotu. Dodatkowo, ślizgi w tym widelcu są już teflonowe. Biorąc pod uwagę klasę widelca i fakt, że ma to być nowy rower, w tej cenie od konkurencji raczej ciężko będzie oczekiwać czegoś lepszego. Edytowane 10 Czerwca 2017 przez Fenthin
Anton Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 4 godziny temu, Fenthin napisał: Owszem, jest. To najtańsze powietrze na rynku. Dostajesz regulację ciśnienia i co ważne, także powrotu. Dodatkowo, ślizgi w tym widelcu są już teflonowe. Biorąc pod uwagę klasę widelca i fakt, że ma to być nowy rower, w tej cenie od konkurencji raczej ciężko będzie oczekiwać czegoś lepszego. Czy amortyzator sr suntour xcr jest godny polecenia? Lepszy czy gorszy od rock shox xc?
Fenthin Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Pytanie, który z serii XC. XC28 nie ma startu do XCR Air. To jest zupełnie inna półka. XC30 ma sprężynę stalową i cieńsze golenie, więc nieco gorszy wybór.
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Każdy powietrzny amor nawet tani będzie pracować lepiej niż sprężyna stalowa. Może pochwal się co za rowerek planujesz zakupić i wtedy ocenimy całość czy warto
Anton Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 3 godziny temu, PrzeLuka napisał: Każdy powietrzny amor nawet tani będzie pracować lepiej niż sprężyna stalowa. Może pochwal się co za rowerek planujesz zakupić i wtedy ocenimy całość czy warto Unibike flite 29 lub evo 29 3 godziny temu, Fenthin napisał: Pytanie, który z serii XC. XC28 nie ma startu do XCR Air. To jest zupełnie inna półka. XC30 ma sprężynę stalową i cieńsze golenie, więc nieco gorszy wybór Precyzuje: suntour xcr czy rock shox 30?
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 9 godzin temu, Anton napisał: Unibike flite 29 lub evo 29 Wybrałbym model flite 9 godzin temu, Anton napisał: Precyzuje: suntour xcr czy rock shox 30? XCR. Jak wspomniałem wcześniej. Sprężynę powietrzną łatwiej wyregulujesz pod siebie niżeli stalową. Powietrzny amor jednak wymaga nieco więcej uwagi.
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 44 minuty temu, PrzeLuka napisał: Wybrałbym model flite XCR. Jak wspomniałem wcześniej. Sprężynę powietrzną łatwiej wyregulujesz pod siebie niżeli stalową. Powietrzny amor jednak wymaga nieco więcej uwagi. A na jaki zakres wagi rowerzysty jest fabrycznie ustawiana sprezyna?
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Waga niska lub średnia. Poczytaj o ustawianiu SAG. Będziesz miał już rower to sprawdź ile ów SAG wynosi w Twojej maszynie i albo dopompuj albo upuść ciśnienia. Właśnie, potrzebna będzie Ci do tego specjalna pompka. Jak szkoda Ci kasy a masz w okolicy dobry serwis to pewnie użyczą Ci pompki.
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) 57 minut temu, PrzeLuka napisał: Wybrałbym model flite XCR. Jak wspomniałem wcześniej. Sprężynę powietrzną łatwiej wyregulujesz pod siebie niżeli stalową. Powietrzny amor jednak wymaga nieco więcej uwagi. Czy amortyzator sr suntour xcr (sprezynowy) jest godny polecenia? Lepszy czy gorszy od rock shox xc 30 (sprezynowy)? Chodzi mi o porownanie sprezyn pomiedzy tymi dwoma markami.☺ Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Anton
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Tanie amory na sprężynach stalowych różnią się głównie logiem i wagą Miałem XCRa na stalowej. Rewelacji nie ma i swoje waży ale to zależy kto czego oczekuje. Jak raz na tydzień przejedziesz się parę km po lesie to miedzy XCR a RS XC nie poczujesz różnicy. RS będzie droższy niż XCR a czy lepszy... Dlatego jeśli masz wybierać między sprężyna stalową a powietrzną wybierz powietrze. A jeśli chcesz stalucha a nie wiesz czy SR S czy RS to kieruj się ekonmią Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 3 minuty temu, PrzeLuka napisał: Tanie amory na sprężynach stalowych różnią się głównie logiem i wagą Miałem XCRa na stalowej. Rewelacji nie ma i swoje waży ale to zależy kto czego oczekuje. Jak raz na tydzień przejedziesz się parę km po lesie to miedzy XCR a RS XC nie poczujesz różnicy. 4 minuty temu, PrzeLuka napisał: Tanie amory na sprężynach stalowych różnią się głównie logiem i wagą Miałem XCRa na stalowej. Rewelacji nie ma i swoje waży ale to zależy kto czego oczekuje. Jak raz na tydzień przejedziesz się parę km po lesie to miedzy XCR a RS XC nie poczujesz różnicy. A do jazdy sportowo-rekreacyjnej z mozliwoscia startow w maratonach mtb jaki polecasx amortyzator? 12 minut temu, PrzeLuka napisał: Waga niska lub średnia. Poczytaj o ustawianiu SAG. Będziesz miał już rower to sprawdź ile ów SAG wynosi w Twojej maszynie i albo dopompuj albo upuść ciśnienia. Właśnie, potrzebna będzie Ci do tego specjalna pompka. Jak szkoda Ci kasy a masz w okolicy dobry serwis to pewnie użyczą Ci pompki. Za dopompowanie amortyzatora serwisy pobieraja oplaty?
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) 15 minut temu, Anton napisał: Za dopompowanie amortyzatora serwisy pobieraja oplaty? Powietrze nie kosztuje nic wiec "dziękuje" powinno wystarczyć jak ludzie przyzwoici 15 minut temu, Anton napisał: A do jazdy sportowo-rekreacyjnej z mozliwoscia startow w maratonach mtb jaki polecasx amortyzator? Hmmm... trudne pytanie, bo rynek amorów jest naprawdę ogromny i upodobania każdy ma inne. Do czego byś nie używał amora wybierz powietrzny i nie będziesz żałować o ile odpowiedni go ustawisz i będziesz użytkować. Np. XCR Air i rekreacyjnie będzie dobry i na zawodach da radę. RS XC też da radę ale będzie cięższy ze względu na stalową sprężynę. A tak na marginesie... Podejrzewam, że zadajesz tyle pytań o XC 30 bo to RS przecież i "będzie lepszy" niż jakiś tam XCR Air. Nie ma co sugerować się wyłącznie logiem. W zeszłym roku kupiłem SR S Raidona za 700 zł za RS podobnej klasy zapłacił bym 2-3 razy więcej. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) 5 minut temu, PrzeLuka napisał: Powietrze nie kosztuje nic wiec "dziękuje" powinno wystarczyć jak ludzie przyzwoici Hmmm... trudne pytanie, bo rynek amorów jest naprawdę ogromny i upodobania każdy ma inne. Do czego byś nie używał amora wybierz powietrzny i nie będziesz żałować o ile odpowiedni go ustawisz i będziesz użytkować. Np. XCR Air i rekreacyjnie będzie dobry i na zawodach da radę. A tak na marginesie... Podejrzewam, że zadajesz tyle pytań o XC 30 bo to RS przecież i "będzie lepszy" niż jakiś tam XCR Air. Nie ma co sugerować się wyłącznie logiem. Racja. Ludzie glownie polecaja RS bo to wiekszy prestiz zwl. na zawodach niz SR. A ja z glowa nie mam zeby cos kupowac bo ma w nazwie rock shox. Takze Twoje spostrzezenie bardzo dobre. Nawet zalecaja RS XC niz SR XCR AIR. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Anton
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Czaiłem się długo na RS ale ekonomia wzięła górę SR S robi amory od mega tanich po bardzo zaawansowane. Taki za 200 zł na pewno nie będzie miał jakości jak ten za 2000 zł i odwrotnie. Ofertę SR S mam na myśli. Wybrany przez Ciebie rower to naprawdę dobry wybór i przez długi czas nie musiał byś nic modyfikować. Dobry napęd, korba ze sztywną osią, dobre hamulce, amor niezły. Z czasem gdy nabierzesz doświadczenia to może wymienisz coś na coś bardziej zaawansowanego jeśli takową potrzebę odczujesz a ów rower Ci to umożliwi. P.S. Logiem się zawodów nie wygrywa Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 12 minut temu, PrzeLuka napisał: Czaiłem się długo na RS ale ekonomia wzięła górę SR S robi amory od mega tanich po bardzo zaawansowane. Taki za 200 zł na pewno nie będzie miał jakości jak ten za 2000 zł i odwrotnie. Ofertę SR S mam na myśli. Wybrany przez Ciebie rower to naprawdę dobry wybór i przez długi czas nie musiał byś nic modyfikować. Dobry napęd, korba ze sztywną osią, dobre hamulce, amor niezły. Z czasem gdy nabierzesz doświadczenia to może wymienisz coś na coś bardziej zaawansowanego jeśli takową potrzebę odczujesz a ów rower Ci to umożliwi. P.S. Logiem się zawodów nie wygrywa Zastanawiam sie tez czy unibike evo by mi nie starczyl?, pomimo ze jest na sprezynie.
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Powinien to zależy jakimi finansami dysponujesz. Jeśli szkoda Ci dołożyć te 500 zł to evo będzie dobrym wyborem. Jeśli jednak jesteś w stanie dołożyć to za te 500 zł dostajesz sporo lepszy rower. Amor (XCR staluch - 250 zł, XCR Air - 500 zł), korba (octaling - 150 zł, zintegrowana oś - 300 zł), napęd, hamulce. Policz ile musiał byś wydać aby z evo zrobić flite. Po jakimś czasie na pewno byś chciał coś modyfikować, bo zaczynasz zauważać, że coś jest oka ale mogłoby być lepsze.
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 4 minuty temu, PrzeLuka napisał: Powinien to zależy jakimi finansami dysponujesz. Jeśli szkoda Ci dołożyć te 500 zł to evo będzie dobrym wyborem. Jeśli jednak jesteś w stanie dołożyć to za te 500 zł dostajesz sporo lepszy rower. Amor (XCR staluch - 250 zł, XCR Air - 500 zł), korba (octaling - 150 zł, zintegrowana oś - 300 zł), napęd, hamulce. Policz ile musiał byś wydać aby z evo zrobić flite. Po jakimś czasie na pewno byś chciał coś modyfikować, bo zaczynasz zauważać, że coś jest oka ale mogłoby być lepsze. Odpowiem tak:stac mnie na flite, a z drugiej strony szkoda mi tyle dokladac kasy w stosunku do evo. I jeszcze jedno:raczej nie planuje modyfikowac roweru , taki jaki kupie taki raczej pozostanie.
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Zerknij: https://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_29_1,10,707,710,14527,2017.html Osprzęt nieco "słabszy" ale tez masz amor powietrzny i wymiany wymagała by jedynie korba. Serio zintegrowana oś bije na głowę wielowpusty i różnicę czuć. W to warto zainwestować. No i cena dobra. Nawet gdybyś wymienił korbę to w cenie evo masz sporo lepszy rower. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 4 minuty temu, PrzeLuka napisał: Zerknij: https://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_29_1,10,707,710,14527,2017.html Znam ten model.ostatnio trudno do kupienia.raczej pod zamowienie. Ale ten ma octalink. I nie podoba mnie sie logo pt. Romet
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Logo nic więcej. Są problemy z zakupem wiem ale na dzień dzisiejszy w tych cenach ciężko o lepszy rower. Evo też jest na octalingu. Wiem, że dodatkowy wydatek "boli". Kupiłem rower za 2000 zł i włożyłem w niego kolejne 3000 zł wiec znam temat od podszewki Jednak 4 lata temu takich rowerów jak dziś na takim osprzęcie i w takich cenach po prostu nie było. Dorzucasz 500 zł i absolutnie nic nie robisz przy rowerze po za wymianą zużytych podzespołów. Twoje pieniądze Twoja decyzja Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) 6 minut temu, PrzeLuka napisał: Logo nic więcej. Są problemy z zakupem wiem ale na dzień dzisiejszy w tych cenach ciężko o lepszy rower. Evo też jest na octalingu. Wiem, że dodatkowy wydatek "boli". Kupiłem rower za 2000 zł i włożyłem w niego kolejne 3000 zł wiec znam temat od podszewki No dobra.ustaw mi na podium od miejsca 1 do 3:flite, evo,mustang. Jaka jest wg Ciebie kolejnosc ? Jeszcze rozwazam merida big nine 300. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Anton
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) To zależy w jakie kategorii. Cena: mustang, evo, flite. Osprzęt: flite, mustang, evo. Ilość przyszłych opcjonalnych modyfikacji: flite, mustang, evo. Jeśli masz kase bierz flite. Szkoda Ci kasy bierz evo, jeśli Romet Ci nie leży. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez Gość
Anton Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 10 minut temu, PrzeLuka napisał: To zależy w jakie kategorii. Cena: mustang, evo, flite. Osprzęt: flite, mustang, evo. Ilość przyszłych opcjonalnych modyfikacji: flite, mustang, evo. Jeśli masz kase bierz flite. Szkoda Ci kasy bierz evo, jeśli Romet Ci nie leży. Nie mam porownania ale jaka jest odczuwalna roznica podczas jazdy pomiedzy octalinkiem a zintegrowana osia? 2 minuty temu, Anton napisał: Nie mam porownania ale jaka jest odczuwalna roznica podczas jazdy pomiedzy octalinkiem a zintegrowana osia? A moze to taki chwyt marketingowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się