Skocz do zawartości

Jakie koła 29er do 800 +/- zł MTB

Wojtek - Cube

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Czas na kolejne trudne dla mnie pytanie mianowicie czas na kupno kół do roweru ( mojego projektu ) co dla mnie jest trudne, bo nie znam się kompletnie na tym temacie.
Moja waga oko 85 kg przeznaczenie docelowe kół i do lasu i do normalnej jazdy po ścieżkach i tp. budżet oko. 800 zł ale trochę więcej jak bd trzeba to tez da rade zależy mi na mocowaniu tarcz na śruby tylna oś 12/142 przód 15/100 rozmiar 29” kaseta Shimano Xt 11r docelowe opony Schwalbe Rocket Ron i Schwalbe Racing Ralph lub inne dobre może ktoś doradzi w późniejszym czasie zależy mi tez na wadze poniżej 1900 gram oczywiście nim mniej tym lepiej. Znalazłem takie koła DT Swiss X1900 SPLINE 29” nowe do kupienia za 800zł, ale może zjadę z ceny do 700 zł czy to są dobre koła warte tej ceny, czy może polecicie lepsze koła w cenie do oko 800 zł +/- ?? A może tez jest ktoś na forum co robi koła na zamówienie i tez zrobi coś lepszego w tej cenie ? Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Te co znalazłem DT Swiss X1900 SPLINE 29 to komplet za 800 zł. A ja tez szukam do 800 zł +/- za komplet.

Opublikowano

Ja też nie znalazłem Spline 1900 mniej niż ~700 złotych za koło nie za komplet O_O 

Opublikowano

nie nie ma takiej oferty, na BikeStacji jest dużo ofert 'widm" :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Kruk napisał:

na BikeStacji jest dużo ofert 'widm"

A to gnojki :D 

To pewnie prywatna oferta,jak tak to bierz w ciemno.Mam takie koła i są świetne !!!

Opublikowano

Ja miałem 2 pary kół. Pierwsze na 

-Piasty novatec D771SB i D772SB moim zdaniem najlepsze piasty w swojej cenie

-Szprychy Sapim Laser, nyple Sapim

-Obręcze Mavic EN521 

I takie koła są bardzo dobre nawet przy wadze 110 kg.

Ja bym się skłaniał ku złożeniu ale budżet trochę się nagnie

-Piasty Novatec D771sb/D772sb lub pokrewne D791sb/D792SB ( koszt koło 150-170 przód i 260-290 tył)