Skocz do zawartości

To nie żart! XCM LO 26 100mm

MartaXc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Taki mam amorkopodobny widelec. Chce go zmienić na coś sztywnego. W budżecie do 900 zł 

Sama nie wiem ale myślę że na sztywnym będzie mi lepiej A szkoda mi roweru odrzucać bo bardzo go lubię. Odchudzenie go doda mi większej zabawy i prawie -2kg. 

Jestem amatorką górskich podjazdów. Doradzicie co kupić by dobrze wyglądało i pasowało i dużo mniej ważyło? 😂

Rower przedpotopowy Romet Rambler 7.0 wymieniam jeszcze inne rzeczy na koniec wrzucę foty przed i po.

WściekłyDzik
Opublikowano

tylko że ten rambler na 95% nie jest taperowany to tego widelca nie wsadzi koleżanka 

Opublikowano

Który to rocznik i kakie koło? Góry i sztywny widelec to nienajlepsze połaczenie. Nie szedłbym w te strone. Szukałbym lepszego i lżejszego amortyzatora.

Opublikowano

http://mossopolska.pl

Mosso od polskiego dystrybutora.

37 minut temu, PrzeLuka napisał:

Który to rocznik i kakie koło? Góry i sztywny widelec to nienajlepsze połaczenie. Nie szedłbym w te strone. Szukałbym lepszego i lżejszego amortyzatora.

Z drugiej strony kiedyś amortyzacji nie było ,a ludzie dawali radę. Pierwsze dh odbywały się na sztywniakach .

Opublikowano

Jeśli chcesz sztywny wideł to tylko i wyłącznie karbon, zwłaszcza że na pewno nie ważysz za wiele i masz ładny budżet to tym bardziej warto karbonowy wideł kupić.

Jednak jeśli jednak amortyzacja to możesz szukać SR Raidona w tej cenie.

Opublikowano (edytowane)

Karbonowych widelców na ali tez jest zatrzęsienie. Od około 50 dolarów w górę. ( 50-70-100 ) z dostawą.

Edytowane przez Piotr78
Opublikowano

Nooo a alli wideł... taaa...Nie mniej Koleżanka pewnie waży nie wiele i może by to wideł wytrzymał, nie mniej ja bym wolał normalny jakiś formowy, jak się coś by stało to masz gwarancje.

Opublikowano