Skocz do zawartości

On-One Inbred 29er, 2016 - Żelaźniak :)

homzal

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli myślisz w ogóle o Unicie (niekoniecznie w kolorze raw steel) to moim zdaniem ostatni dzwonek. Kona zaczęła produkować Unita jako mini fat bike na 27,5 calowych kołach.... :(:(

A sam SS - jeżdżę w ten sposób od 11 lat. Tereny Wielkopolski. Nie mam problemu. Jest nieco inna technika jazdy, ale często podjeżdżam szybciej niż ludzie na typowych MTB. Rower z takim napędem paradoksalnie mniej męczy, jednocześnie jest bezawaryjny i tani w eksploatacji. Na przełożeniu 2:1 łatwo się startuje i jeździ bardzo przyjemnie ;) Na asfalcie chciałoby się pojechać szybciej, ale 22 km/h śmiało można utrzymywać nie dostając kręćka w kolanach ;) 

Amortyzacja - duże koło, 2.2 opona, chwyty ESI extra grube, ugięte łokcie... jak na razie nie myślę o amortyzatorze. 

ps. w Konie jak wiesz są BB7, co prawda nie miałem nigdy 5, ale jestem z nich zadowolony. Czytałem porównania między Twoimi i wszyscy widzą różnicę na korzyść BB7. 

Witam, dawno nie widziałem takiego "chucherka" (w sensie fi rurek) a wygląda zacnie

Przy zabezpieczaniu antykorozyjnym wewnątrz użyj środków na bazie wosku np Cavity WAX z Troton'a lub Novol'a - są w spraju i na pistolet

Do podkładu i  lakierowania rama powinna być zmatowiona - szkiełkowanie lub śrutowanie da odpowiednie przygotowanie aby trzymał się lakier

Przed malowaniem - dobry podkład epoksydowy (z racji grubości warstwy będzie dobra ochrona antykorozyjna), potem lakier jaki wybierzesz - możesz jedno warstwowo akrylami (w połysku, półmacie, macie) ale wybieraj akryle takie dla ciężarówek, albo dwu lub trzy warstwowo z finiszem lakierem bezbarwnym (też wybierzesz sobie czy będzie to połysk czy mat) 

Nie wiem czy znajdziesz zakład od malowania proszkowego - takie wykończenia są bardzo trwałe.

PS nie maluj sprajami - takie lakiery nie mają utwardzaczy i nie są chemicznie związane - są niestety dość miękkie i łatwo poddają się zmyciu przez nitro

Pzdr