m-peter Napisano 17 Luty 2019 Udostępnij Napisano 17 Luty 2019 Jako, że już po pierwszej dłuższej trasie to postanowiłem, że i ja pochwalę się nowym zakupem. Jest to mój pierwszy gravel, zakupiony w grudniu 2018 r. Z racji jak dotąd niewielkiego przebiegu na tym rowerze, jak również mojego wciąż niewielkiego doświadczenia z rowerami, to ograniczę się do krótkiej specyfikacji oraz wrażeń na gorąco. Postaram się też opisać moje odczucia co do niektórych dodatków bo nie zawsze udawało mi się coś znaleźć w tym zakresie na forum, może komuś się przyda. Pierwsze wrażenia - bardzo pozytywne. Rower szybki, zrywny. Jazda na baranku dla kogoś kto wcześniej nie miał z tym nic wspólnego jest ciekawa, trzeba przywyknąć. Na pewno na dłuższe trasy przydadzą się rękawiczki z wkładkami silikonowymi. Rower wymaga jeszcze drobnych korekt w zakresie ustawienia pozycji ale jak na razie jest dobrze. Chociaż jeszcze dogadujemy się z siodełkiem, jest szansa, że jednak nie dojdziemy do consensusu i trzeba będzie się rozstać Specyfikacja: Rama - Series 3 6061 Aluminium Widelec - 6061 Aluminium Koła - fabryczne, piasty z bardzo fajnymi łożyskami, zobaczymy jak będzie dalej Opony - farbrycznie Schwalbe G-one Performance 700Cx30 - pomimo niskiego bieżnika bardzo dobrze trzymają na szutrowych drogach Opony zamienne - Schwalb G-one Allround 700Cx40 - Marin w specyfikacji podaje możliwość stosowania opon o szerokości do 35mm jednak za namową jednego ze sprzedawców zamontowałem 40mm. Prześwit na bokach widelców oraz do rury podsiodłowej jest wystarczający jednak prześwit pomiędzy oponą a obejmą przedniej przerzutki już minimalny, co widać na zdjęciu. Jak na razie, moim zdaniem spisują się bardzo dobrze. Nie mają za dużego oporu na asfalcie a w terenie spisują się świetnie, nawet w bardzo gęstym błocie. Dzisiaj nie wiem czy jednak nie wziąłbym ich w rozmiarze 35mm ponieważ ze względu na małe prześwity przy ekstremalnym błocie zapychają się widelce. Przerzutki - Shimano Sora 2x9 Korba - Shimano Sora Octalink 50x34T- korba najprawdopodobniej zostanie zmieniona na wersję nowszą z Hollowtech. Przy przyciśnięciu na pedał z prawej strony słychać jak łańcuch zaczyna ocierać o przerzutkę. Kaseta - Sunrace 11-32T. Przydałoby się jednak trochę więcej zębów... Według specyfikacji Shimano, Sora obsługuje kasety do 34T jednak widziałem, że niektórzy montują nawet 36T co już byłoby fajnym rozwiązaniem. Może ktoś z Forumowiczów ma doświadczenia w tej kwestii? Łańcuch - KMC X9 Hamulce - Tektro Spyre-C Road. Jak na pierwszą styczność z tarczówkami są bardzo wygodne w regulacji i zapewniają wystarczającą siłę hamowania. Klamkomanetki - Shimano Sora. Nigdy wcześniej nie miałem klamkomanetek więc nie mam z czym porównywać. Wciąż się ich uczę ale rozmiarowo są odpowiednie. Mostek, kierownica, sztyca siodła - fabryczne. Siodło - fabryczne, w trakcie dogadywania się z nim. Zobaczymy jak pójdzie. Owijka - fabryczna zastąpiona owijką Fizik Performance Soft Touch. Bardzo dobrze trzyma, fajna, miękka w dotyku faktura. W sklepie ostrzegano, że ciężko się ją zakłada jeśli ktoś nie ma wprawy jednak jakoś poszło bez większych problemów. Na gładkie drogi jest świetna jednak przy większych wybojach przydałoby się coś jeszcze miększego lub rękawiczki z wkładkami. Pedały - na razie fabryczne platformy. SPD czekają aż się przyzwyczaję do nowego roweru. Dodatki: Oświetlenie przód - Knog Blinder Road 400 - do jazdy po ścieżkach i mieście wydaje się zadowalająca. Plusem jest tryb, w którym jedna z diod świeci światłem stałym i oświetla drogę a druga pulsuje. Oświetlenie tył - prosta lampka Lezyne Femto, możliwe, że na dalsze wyjazdy poza miasto trzeba będzie zamontować coś mocniejszego. Dzwonek - (tak dzwonek, nie lubię drzeć się co chwile na pieszych na ścieżkach rowerowych ;) ) Knog Oi. Rewelacja. Praktycznie jakby go nie było na kierownicy a całkiem głośny. Uchwyt na telefon - Quad Lock. Etui na telefon bardzo wysokiej jakości z wyściółką, do tego ponczo na deszcz. Fajnie, że mając jedną obudowę mogę montować bez żadnych zmian telefon na dwóch rowerach i w samochodzie. Co do samego montażu w rowerze to jednak typ Out Front byłby lepszy, nie trzeba by było tak mocno schylać głowy w trakcie jazdy Licznik/obrotomierz - zdecydowałem się na czujnik Topeak Panobike. Licznik łączy się z telefonem i podaje zarówno prędkość jak i kadencję. Plusem jest to, że jest to obudowa 2 w 1. Na razie mieszane uczucia. Samo podawanie danych bez zarzutów. Aplikacja Topeak'a bardzo fajna, można ustawić 5 danych, które są stałe pokazywane na ekranie, jest opcja automatycznego przyciemniania tak by nie zjadało baterii w telefonie. Jednak jeśli chce się mieć równocześnie nawigację, trzeba przełączać się pomiędzy aplikacjami lub korzystać z nawigacji wbudowanej w aplikację Topeak. Tak czy inaczej musimy jest to, że trzeba wybierać pomiędzy danymi jazdy albo nawigacją. Możliwe, że skończę jednak ze zwykłym licznikiem z kadencją + telefon jako nawigacja. Torebka podsiodłowa - Topeak Mondopack. Wybrałem najmniejszą wersję (jeszcze dostępna wersja XL oraz Hydro,) i chyba mogłaby być większa. Do torebki wchodzi: dętka, pudełko z łatkami i łyżkami, multitool Crankbrothers M19, pompka co2 z 2 nabojami, 2 batony, klucze do domu i paczka chusteczek. Dzisiaj rozważałbym wersję XL, która jest o kilka cm większa i ma możliwość powiększenia po otwarciu suwaka. A może wożę po prostu za dużo? Koszyki na bidon - Tacx Tao w wersji aluminiowej. Bardzo fajne, mocno trzymają bidony, raczej przy jeździe na tym rowerze nie ma szans by wypadły. Bidony - Camelbak Podium 710ml - bardzo dobrze tryskają wodą Plany na przyszłość - jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć. Na tę chwilę raczej zostaje jak jest, chyba, że z siodełkiem się rozstaniemy ;). Do poważniejszego rozważenia pozostaje drugi komplet kół tak by jedne wyposażyć w opony szosowe lub fabryczne Schwalbe G-one Performance z fabryczną kasetą a drugi komplet kratkować jako bardziej terenowy z oponami Schwalbe G-one Allround i kasetą może 11-36T. Jeśli ktoś ma pytania na temat roweru lub jego komponentów czy dodatków to chętnie odpowiem. Poniżej kilka fotek z wczorajszego wypadu. 3 Odnośnik do komentarza
Fimala Napisano 17 Luty 2019 Udostępnij Napisano 17 Luty 2019 Sporo wozisz w tej torebce. U mnie tylko dętka, trytytki, CB m19, łyżki i rękawiczki nitrylowe Sam gestalt fajny rower. Oby dobrze służył Kolega skąd jest jesli można zapytać? Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 17 Luty 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Luty 2019 1 minutę temu, Fimala napisał: Sporo wozisz w tej torebce. U mnie tylko dętka, trytytki, CB m19, łyżki i rękawiczki nitrylowe Sam gestalt fajny rower. Oby dobrze służył Kolega skąd jest jesli można zapytać? O widzisz, zapomniałem wrzucić jeszcze trytytki Wrocław Odnośnik do komentarza
StrzeLuk Napisano 25 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 25 Marzec 2019 Witam, kolega szuka jakiegoś rower z budżetem do 3k i mocno się zastanawia na tym modelem. Czy możesz wrzucić więcej zdjęć jak wygląda prześwit na widelcach przy tych oponach 40 ale w wersji bez błota? Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 26 Marzec 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Marzec 2019 W dniu 25.03.2019 o 10:59, StrzeLuk napisał: Witam, kolega szuka jakiegoś rower z budżetem do 3k i mocno się zastanawia na tym modelem. Czy możesz wrzucić więcej zdjęć jak wygląda prześwit na widelcach przy tych oponach 40 ale w wersji bez błota? Najmniejszy prześwit jest przy obejmie przedniej przerzutki. Jeśli jeszcze czegoś potrzebujesz, daj znać. Odnośnik do komentarza
Fimala Napisano 27 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 27 Marzec 2019 12 godzin temu, m-peter napisał: Najmniejszy prześwit jest przy obejmie przedniej przerzutki. Jeśli jeszcze czegoś potrzebujesz, daj znać. Mega ciasno. Nie boisz sie ze wypiaskujesz sobie rure podsiodłowa piachem i kamyczkami? Odnośnik do komentarza
zuczek222 Napisano 27 Marzec 2019 Udostępnij Napisano 27 Marzec 2019 Dlatego producent zaleca max 35mm Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 27 Marzec 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Marzec 2019 10 godzin temu, Fimala napisał: Mega ciasno. Nie boisz sie ze wypiaskujesz sobie rure podsiodłowa piachem i kamyczkami? Jak na razie jeszcze za dużo na rowerze nie przejechałem. Jak na razie, nawet po błotnej wyprawie, śladów na ramie nie zidentyfikowano. Jeśli rzeczywiście coś zacznie się dziać, trzeba będzie zejść do czegoś węższego. Jeśli coś się zmieni to dam znać. 10 godzin temu, zuczek222 napisał: Dlatego producent zaleca max 35mm Zgadza się. Tak jak napisałem, poszedłem za namową jednego sprzedawcy, który poinformował mnie, że często dostarczają klientom te rowery właśnie z oponą, którą założyłem. Sama opona sprawdza się bardzo fajnie, przynajmniej jak dotąd. Odnośnik do komentarza
pavello Napisano 15 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 15 Kwiecień 2019 W dniu 27.03.2019 o 18:47, m-peter napisał: Jak na razie jeszcze za dużo na rowerze nie przejechałem. Jak na razie, nawet po błotnej wyprawie, śladów na ramie nie zidentyfikowano. Jeśli rzeczywiście coś zacznie się dziać, trzeba będzie zejść do czegoś węższego. Jeśli coś się zmieni to dam znać. Newralgiczne fragmenty można obkleić przeźroczystą folią 1 Odnośnik do komentarza
waldi_8027 Napisano 24 Kwiecień 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwiecień 2019 Fajny ten Gestalt. Szkoda ze nie ma karbonowego widelca ale na alu też da radę, sam coś o tym wiem bo też mam w swoim rowerze. Najważniejsze dużo jeździć i czerpać przyjemność z jazdy. Odnośnik do komentarza
polluks Napisano 24 Maj 2019 Udostępnij Napisano 24 Maj 2019 W dniu 27.03.2019 o 18:47, m-peter napisał: Zgadza się. Tak jak napisałem, poszedłem za namową jednego sprzedawcy, który poinformował mnie, że często dostarczają klientom te rowery właśnie z oponą, którą założyłem. Sama opona sprawdza się bardzo fajnie, przynajmniej jak dotąd. Jeśli możesz podać namiary na tego sprzedawce to poproszę. Tam gdzie ja pytałem otrzymałem odpowiedź, że nie ma opcji na zmianę opony. Muszę kupić z taką jak z katalogu. Odnośnik do komentarza
polluks Napisano 27 Maj 2019 Udostępnij Napisano 27 Maj 2019 W dniu 24.04.2019 o 13:41, waldi_8027 napisał: Fajny ten Gestalt. Szkoda ze nie ma karbonowego widelca ale na alu też da radę, sam coś o tym wiem bo też mam w swoim rowerze. Najważniejsze dużo jeździć i czerpać przyjemność z jazdy. Z widelcem Marin Full Carbon jest rocznik 2019. Szukam kogoś kto ma 1 lub 2. Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 27 Maj 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Maj 2019 6 godzin temu, polluks napisał: Z widelcem Marin Full Carbon jest rocznik 2019. Szukam kogoś kto ma 1 lub 2. Widelec carbonowy był również w zeszłorocznym modelu Gestalt 2 (srebrne malowanie). W tym roku lineup Gestaltów trochę się zmienił w stosunku do zeszłego roku. Zrobili lekkie pomieszanie ram z osprzętem. Ja posiadam Gestalta 1 2018 czyli tłumacząc to na modele tegoroczne - rama, widelec jak w Gestalt (0), osprzęt jak w Gestalt 1 z tym, że mam hamulce Tektro Spyre-C Road zamiast Tektro MD-C500. Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 22 Październik 2019 Udostępnij Napisano 22 Październik 2019 Witam, temat trochę stary ale... Jeśli chodzi o kasetę 11-36, to działa bez problemu. Osobiście jeżdżę na zestawie 46-34 i 11-36, myślę że nawet dało by radę z 11-40 wkręcając dłuższą śrubę B, wyżej niż 40 potrzebny jest RoadLink lub przerzutka np. Deore RD M592(to tylko teoretyczna opcją którą gdzieś wyczytałem). Co do opon, obecnie mam 700x35C i raczej nie szedł bym w 40C, jeśli będę je zmieniał to maksymalnie wstawię 38C np. Schwalbe CX Comp. Pamiętaj, że prześwit który widzisz może się zmniejszać z powodu większego nacisku podczas siedzenia, i może się zdarzyć że opona przytrze o obejmę przerzutki najeżdżając na korzeń itp. Pozdrawiam Właściciel identycznego modelu Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 22 Październik 2019 Udostępnij Napisano 22 Październik 2019 Widelec carbonowy był również w zeszłorocznym modelu Gestalt 2 (srebrne malowanie). W tym roku lineup Gestaltów trochę się zmienił w stosunku do zeszłego roku. Zrobili lekkie pomieszanie ram z osprzętem. Ja posiadam Gestalta 1 2018 czyli tłumacząc to na modele tegoroczne - rama, widelec jak w Gestalt (0), osprzęt jak w Gestalt 1 z tym, że mam hamulce Tektro Spyre-C Road zamiast Tektro MD-C500.Czy mi się zdaje, czy rama w Gestalt jest identyczna jak w Argenta? Z różnicą taką, że ja w Argenta nie mam mocowania pod zaciski hamulców tarczowych.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 26 Październik 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Październik 2019 W dniu 22.10.2019 o 11:37, lukszyk napisał: Jeśli chodzi o kasetę 11-36, to działa bez problemu. Osobiście jeżdżę na zestawie 46-34 i 11-36, myślę że nawet dało by radę z 11-40 wkręcając dłuższą śrubę B, wyżej niż 40 potrzebny jest RoadLink lub przerzutka np. Deore RD M592(to tylko teoretyczna opcją którą gdzieś wyczytałem). Co do opon, obecnie mam 700x35C i raczej nie szedł bym w 40C, jeśli będę je zmieniał to maksymalnie wstawię 38C np. Schwalbe CX Comp. Pamiętaj, że prześwit który widzisz może się zmniejszać z powodu większego nacisku podczas siedzenia, i może się zdarzyć że opona przytrze o obejmę przerzutki najeżdżając na korzeń itp. Od mojego ostatniego wpisuj trochę w rowerze pozmieniałem. Główna zmiana to napęd. Ostatecznie z przodu zamontowałem korbę 46/30 a z tyłu kasetę 11-40. Przednią przerzutkę wymieniłem na Shimano 105 z 2 powodów - oryginalna Sora ma bardzo długie ramię i przy moich oponach dosyć mocno się do nich zbliżało a dwa, że Sora przy zakurzeniu lubiła nie zrzucić czasem łańcucha z blatu. Z tyłu została Sora jednak zamontowana za pomocą RoadLink. Taki zestaw bardzo mi odpowiada przy moich aktualnych możliwościach fizycznych ;-). Druga zmiana to większe tarcze. Przy mojej masie, hamulce mechaniczne z tarczami 160mm nie dawały mi pewności na długich zjazdach w górach. W dniu 22.10.2019 o 20:15, SpiderMAN napisał: Czy mi się zdaje, czy rama w Gestalt jest identyczna jak w Argenta? Z różnicą taką, że ja w Argenta nie mam mocowania pod zaciski hamulców tarczowych. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Niestety nie mam wiedzy w tym zakresie. Rzeczywiście na zdjęciach i w specyfikacji producenta wyglądają bardzo podobnie. Teraz ja mam pytanie do obu Panów Jak u Was ze sterami? Wszystko ok? Ja od kilku miesięcy nie mogę znaleźć świerszcza (chyba) z przodu. Sprawdzałem, przesmarowywałem już chyba wszystko co się dało. Moje podejrzenia padły na stery bo po rozkręceniu, przesmarowaniu przez chwilę jest spokój a potem znowu zaczynam słyszeć lekkie stukanie/trzaski. Wyeliminowałem raczej siodło/sztycę bo trzaski wyraźnie słychać jak stanę na pedałach i jadąc przechylam rower na boki. Czy wymienialiście może stery u siebie czy jeździcie na oryginałach cały czas? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 26 Październik 2019 Udostępnij Napisano 26 Październik 2019 4 godziny temu, m-peter napisał: Od mojego ostatniego wpisuj trochę w rowerze pozmieniałem. Główna zmiana to napęd. Ostatecznie z przodu zamontowałem korbę 46/30 a z tyłu kasetę 11-40. Przednią przerzutkę wymieniłem na Shimano 105 z 2 powodów - oryginalna Sora ma bardzo długie ramię i przy moich oponach dosyć mocno się do nich zbliżało a dwa, że Sora przy zakurzeniu lubiła nie zrzucić czasem łańcucha z blatu. Z tyłu została Sora jednak zamontowana za pomocą RoadLink. Taki zestaw bardzo mi odpowiada przy moich aktualnych możliwościach fizycznych ;-). Druga zmiana to większe tarcze. Przy mojej masie, hamulce mechaniczne z tarczami 160mm nie dawały mi pewności na długich zjazdach w górach. Niestety nie mam wiedzy w tym zakresie. Rzeczywiście na zdjęciach i w specyfikacji producenta wyglądają bardzo podobnie. Teraz ja mam pytanie do obu Panów Jak u Was ze sterami? Wszystko ok? Ja od kilku miesięcy nie mogę znaleźć świerszcza (chyba) z przodu. Sprawdzałem, przesmarowywałem już chyba wszystko co się dało. Moje podejrzenia padły na stery bo po rozkręceniu, przesmarowaniu przez chwilę jest spokój a potem znowu zaczynam słyszeć lekkie stukanie/trzaski. Wyeliminowałem raczej siodło/sztycę bo trzaski wyraźnie słychać jak stanę na pedałach i jadąc przechylam rower na boki. Czy wymienialiście może stery u siebie czy jeździcie na oryginałach cały czas? U mnie cisza, prawie 1300km, woda, piasek, trochę lasu no i oczywiście szosa. Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 27 Październik 2019 Udostępnij Napisano 27 Październik 2019 (edytowane) W dniu 26.10.2019 o 11:33, m-peter napisał: Od mojego ostatniego wpisuj trochę w rowerze pozmieniałem. Główna zmiana to napęd. Ostatecznie z przodu zamontowałem korbę 46/30 a z tyłu kasetę 11-40. Przednią przerzutkę wymieniłem na Shimano 105 z 2 powodów - oryginalna Sora ma bardzo długie ramię i przy moich oponach dosyć mocno się do nich zbliżało a dwa, że Sora przy zakurzeniu lubiła nie zrzucić czasem łańcucha z blatu. Z tyłu została Sora jednak zamontowana za pomocą RoadLink. Taki zestaw bardzo mi odpowiada przy moich aktualnych możliwościach fizycznych ;-). Druga zmiana to większe tarcze. Przy mojej masie, hamulce mechaniczne z tarczami 160mm nie dawały mi pewności na długich zjazdach w górach. Niestety nie mam wiedzy w tym zakresie. Rzeczywiście na zdjęciach i w specyfikacji producenta wyglądają bardzo podobnie. Teraz ja mam pytanie do obu Panów Jak u Was ze sterami? Wszystko ok? Ja od kilku miesięcy nie mogę znaleźć świerszcza (chyba) z przodu. Sprawdzałem, przesmarowywałem już chyba wszystko co się dało. Moje podejrzenia padły na stery bo po rozkręceniu, przesmarowaniu przez chwilę jest spokój a potem znowu zaczynam słyszeć lekkie stukanie/trzaski. Wyeliminowałem raczej siodło/sztycę bo trzaski wyraźnie słychać jak stanę na pedałach i jadąc przechylam rower na boki. Czy wymienialiście może stery u siebie czy jeździcie na oryginałach cały czas? Czy sora bez roadlink da rade z 11-40? Próbowałeś tak? jak możesz to wstaw jakieś foto z tym roadlinkiem Jaka korbę 46/30 wystawiłeś? Opony dalej te same? zauważyłeś jakieś otarcia na ramie z powodu za dużej grubości(więcej niż zaleca producent)? Co do sterow to mialem problem ze stukaniem od samego początku. Tyle razy je rozkręcałem, czyściłem, smarowałem, że jestem juz w tym mistrzem. Ale ostatecznie udalo sie, wystarczyło je mocniej skręcić, tak żeby był lekki opór,(ale nie tak że kierownica bardzo ciężko chodzi, po prostu skręcone mocniej niż do wyeliminowania luzów) wiem ze tak nie powinno sie robic, ale mam już przejechane ponad 3000km i jest cisza. Niestety kiedy je luzowalem żeby zmniejszyc ten opór, to stukający dźwięk wracał. Sprawdź, moze u ciebie też to pomoże. Edytowane 28 Październik 2019 przez lukszyk Odnośnik do komentarza
m-peter Napisano 28 Październik 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Październik 2019 20 godzin temu, lukszyk napisał: Czy sora bez roadlink da rade z 11-40? Próbowałeś tak? jak możesz to wstaw jakieś foto z tym roadlinkiem Jaka korbę 46/30 wystawiłeś? Opony dalej te same? zauważyłeś jakieś otarcia na ramie z powodu za dużej grubości(więcej niż zaleca producent)? Co do sterow to mialem problem ze stukaniem od samego początku. Tyle razy je rozkręcałem, czyściłem, smarowałem, że jestem juz w tym mistrzem. Ale ostatecznie udalo sie, wystarczyło je mocniej skręcić, tak żeby był lekki opór,(ale nie tak że kierownica bardzo ciężko chodzi, po prostu skręcone mocniej niż do wyeliminowania luzów) wiem ze tak nie powinno sie robic, ale mam już przejechane ponad 3000km i jest cisza. Niestety kiedy je luzowalem żeby zmniejszyc ten opór, to stukający dźwięk wracał. Sprawdź, moze u ciebie też to pomoże. Nie próbowałem montować bez RoadLinka ale wydaje mi się, że może być ciasno. Zdecydowałem się ostatecznie na korbę Shimano Alivio FC-MT210-2. Nie jest to korba najwyższych lotów ale wystarcza jak na moje potrzeby. A co do sterów spróbuję. Jeszcze muszę przetestować czy to przypadkiem nie gwiazdka w rurze sterowej. Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 20 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 20 Listopad 2019 (edytowane) Witam Wrzucam zdjęcia działającej kasety 11-40 bez Roadlinka z fabryczną przerzutką Sora. Przejechałem już z 50km i wszystko działa bez problemu Jednak da się myślę też, że dało by rade z 11-42 Zdjęcie z napiętą przerzutką pokazuje jednocześnie duży blat i największą zębatkę Edytowane 20 Listopad 2019 przez lukszyk 1 Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 17 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 17 Styczeń 2020 W dniu 20.11.2019 o 13:47, lukszyk napisał: Witam Wrzucam zdjęcia działającej kasety 11-40 bez Roadlinka z fabryczną przerzutką Sora. Przejechałem już z 50km i wszystko działa bez problemu Jednak da się myślę też, że dało by rade z 11-42 Zdjęcie z napiętą przerzutką pokazuje jednocześnie duży blat i największą zębatkę Rozumiem, że zrobiłeś jednoblat? Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 19 Styczeń 2020 Udostępnij Napisano 19 Styczeń 2020 Nie, zostawiłem dwie z przodu 46/34 Może w przyszłości pomyślę nad 1x Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 23 Sierpień 2021 Udostępnij Napisano 23 Sierpień 2021 Odświeżę trochę temat Zmieniłem dwublat na jeden narrow wide 40t, kupiłem na ali za jakieś 60zł https://pl.aliexpress.com/item/4001048087842.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.23215c0f4YrNn1 do korby rc-r345 pasuje i działa bardzo dobrze z kasetą 11-40 sunrace csm980, klamko manetka została ta sama, schowałem tylko linkę do ramy ;) Czy zastanawiał się ktoś nad kołami 650b do tego marina? albo ktoś już tak zrobił i pochwali się wrażeniami? Znalazłem w sieci trochę informacji o tym jak niektórzy wstawiają takie koła z oponami nawet 47mm lub nawet 52mm i jakoś to działa Odnośnik do komentarza
Rebeliant86 Napisano 24 Sierpień 2021 Udostępnij Napisano 24 Sierpień 2021 52mm to już dwu calowe opony, to robi się z tego roweru sztywny MTB 🤔 Pod tak szerokie opony to już bym wolał właśnie normalnego MTB-ka z jakimś amorem z przodu bo domyślam się, że potrzebujesz ich w mocniejszy teren? Czy jedynie dla wyglądu? Odnośnik do komentarza
lukszyk Napisano 24 Sierpień 2021 Udostępnij Napisano 24 Sierpień 2021 bardziej mi chodzi o wygodę, grubsze gumy mają lepszą amortyzację, można zejść z ciśnieniem co przy moich obecnych 700x35 jest ograniczone Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się