Skocz do zawartości

Przeróbka na sztywną oś TYŁ proszę o poradę!


kantor

Rekomendowane odpowiedzi

Też rozkminiałem temat ze sztywną osią z tego samego powodu, co kolega @kantor. Tak na prawdę to nie wiem co konkretnie pomogło, bo razem z piastą wymieniłem też tarczę hamulcową (niby pływająca). U mnie od drgania przez klocki na oponie (bieżnik) stara tarcza dzwoniła przy jeździe na wprost i na zakrętach również. Piasta była w opcji 3in1, więc miałem do wyboru cienką szpilkę, oś na szybkozamykacz o średnicy 10mm i trzecia opcja oś na śruby.

Jeden problem rozwiązałem, ale dzięki tej zmianie zrodził się następny. Mianowicie po kilkunastominutowej jeździe z tyłu zaczyna coś "terkotać". Dźwięk sprawia wrażenie czegoś luźnego w okolicy koła. Rzecz jasna sprawdziłem wszystkie śruby w zawieszeniu itd. niczego nie znalazłem. Zmieniłem koło na stare i "terkot" ucichł. Pomyślałem, że problem może leżeć w piaście (nówka nieużywana). Spr. jeszcze raz czy oś jest mocno skręcona i czy zacisk jest dobrze zaciśnięty, niestety nie udało mi się dojść o co chodzi. :(

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...