Waldorf Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 (edytowane) Uwaga chwalę się: Taka modyfikacja: Spojrzałem na rower http://accent-bikes.com/produkty/rowery/mtb/cross-country-29/peak-29-carbon i się zaczęło. Zostawiłem ramę która moim zdaniem jest obłędnie dobra. Zostawiłem większość dodatków takich kierownica, mostek, sztyca, siodełko jak w oryginale. W kołach zmieniłem piasty na Novatec. Opony Rubena Zefyros Dodałem amortyzator FOX32 CTD Performance Elite FIT4 o skoku 100 mm, oś sztywna 15 mm Napęd i hamulce XT M8000. Naped 1x11. Przód 32 zęby. Tył 46 zębów. Pedały Force. Wyszło ok 9,5 kg na ramie 17". Jeszcze tylko muszę pozbyć się skrzypienia z sztycy pod siodłowej i będzie 100% szczęścia. Pozdrawia wszystkich rowerowych zboczeńców Edytowane 28 Kwiecień 2017 przez Waldorf 3 Odnośnik do komentarza
scarecrow Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 Czarny z czerwonym to zawsze była dobrana para Odnośnik do komentarza
MadOnion Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 (edytowane) Plastikowy Peak 29" to chyba najlepszy stosunek cena/jakość. Gratuluje! Dla mnie jedynie mostek by polecał 180st. i git majonez. Edytowane 28 Kwiecień 2017 przez MadOnion Odnośnik do komentarza
artfal Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 Bardzo "agresywny" wygląd, lubię połączenie czerwieni z czernią. Sam zastanawiałem się na kupnem Peaka tylko w aluminiowej ramie. Jednak mostek bym ustawił na kąt negatywny Odnośnik do komentarza
Leektor Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Miales peaka w takiej konfiguracji jak link i wymieniles naped? ;-) Odnośnik do komentarza
Waldorf Napisano 28 Kwiecień 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 27 minut temu, Leektor napisał: Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Miales peaka w takiej konfiguracji jak link i wymieniles naped? ;-) Nieeeeeee Postanowiłem zrobić podobny projekt. O ile wiem to te rowery są jeszcze nie do kupienia w Polsce ale gdyby nawet to udało mi się zrobić wersję dużo tańszą. W oryginale napęd to SRAM Eagle 1x12. Super ale trochę za drogi. Cała reszta to pomijalne szczegóły. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 28 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwiecień 2017 Ładnie się prezentuje No i Accent, lubię ta firmę bo sam na Accencie jeżdżę Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 29 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 29 Kwiecień 2017 Niezły diabeł... Wygląda tak przerażająco, że aż kusząco. Niesamowicie musi się to sprawdzać w terenie. Podziwiam, z lekką nutą zazdrości. Odnośnik do komentarza
marekctr Napisano 29 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 29 Kwiecień 2017 Diabeł Panie Diabeł Odnośnik do komentarza
misiojedzie Napisano 29 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 29 Kwiecień 2017 Gratulacje, świetny sprzęt tylko ten mostek na opak, jak pisali koledzy wcześniej.. Odnośnik do komentarza
pawel2208 Napisano 30 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwiecień 2017 A to mostek ma być ustawiony tak żeby dobrze wyglądał, czy tak żeby właściciel miał odpowiednią dla siebie pozycję na rowerze? 1 Odnośnik do komentarza
Waldorf Napisano 30 Kwiecień 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwiecień 2017 31 minut temu, pawel2208 napisał: A to mostek ma być ustawiony tak żeby dobrze wyglądał, czy tak żeby właściciel miał odpowiednią dla siebie pozycję na rowerze? Trafna uwaga ale w tym przypadku poprzednicy mają rację. Testuję różne pozycję i ostatecznie z odwrotnym ustawieniem mostka wypada najkorzystniej, najdogodniej. Odnośnik do komentarza
pawel2208 Napisano 30 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwiecień 2017 Sam mam z ujemnym kątem, ale zwróciłem na to uwagę, bo nie każdy tego potrzebuje Odnośnik do komentarza
Przemo Napisano 5 Maj 2017 Udostępnij Napisano 5 Maj 2017 W jaki sposób w tej ramie jest prowadzona linka do przedniej przerzutki (p.s wiem że jej nie masz... ale ciekawy jestem jak ją poprowadzili) I to samo odnośnie tylnej przerzutki? Odnośnik do komentarza
Waldorf Napisano 8 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Maj 2017 Linki w ramach carbonowych są prowadzone wewnątrz ramy. Odnośnik do komentarza
scarecrow Napisano 8 Maj 2017 Udostępnij Napisano 8 Maj 2017 (edytowane) 44 minuty temu, Waldorf napisał: Linki w ramach carbonowych są prowadzone wewnątrz ramy. Nie jest to regułą Dnia 28.04.2017 o 13:56, Waldorf napisał: Wyszło ok 9,5 kg na ramie 17" Rama 17'' to inaczej rozmiar S w Accencie? Ile masz wzrostu? Edytowane 8 Maj 2017 przez scarecrow Odnośnik do komentarza
Waldorf Napisano 8 Maj 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Maj 2017 28 minut temu, scarecrow napisał: Nie jest to regułą Rama 17'' to inaczej rozmiar S w Accencie? Ile masz wzrostu? 178cm. Wszytko pomierzyłem przed zakupem. Jest idealnie. Mostek 110. Składaliśmy równocześnie dwa rowery mój oraz większy rozmiar M. Po wszystkim nabrałem pewności, ze jest dopasowane tak jak chciałem. Odnośnik do komentarza
Leektor Napisano 9 Maj 2017 Udostępnij Napisano 9 Maj 2017 Trzeba przyznac ze waga robi wrazenie, ja swojego treka superfly'a na sidzie i sram x1 z koszykami i spd w koncu zwazylem i az 10,6 kg snuteczki.. ;-) Odnośnik do komentarza
Beyor Napisano 19 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpień 2017 (edytowane) Ładny. Zaczynam składać rower na aluminiowej ramie Accent Peak i zastanawiam się nad kolorem - ten sam, co Ty, czyli czarno-czerwony, czy jednak czarno-grafitowy... Brałem też pod uwagę lakierowany model z wcześniejszych lat, bo z matowe lakiery trochę trudno czyścić. Miałem problem z wyczyszczeniem śladów po kroplach wody mineralnej z bidonu... No, ale matowy bardziej mi się podoba. Jak się sprawdzają te sylikonowe chwyty? Dłoń nie poci się nadmiernie? Edytowane 19 Sierpień 2017 przez Beyor Odnośnik do komentarza
majkel.pe Napisano 15 Wrzesień 2017 Udostępnij Napisano 15 Wrzesień 2017 hej, powiedz mi ta rama faktycznie waży ok 1100g? ważyłeś? Mam od 3lat peaka alu - M-ke (10,4kg) i rozkminiam wymianę właśnie ramy na peaka carbon i rurek z siodłem na accent execute carbon i z obliczeń wychodzi mi że powinno byc ~9,7kg. Napęd XT 2x10 i hamulce, Cresty na 350 i FOX zostałyby z obecnej wersji. Wiadomo okablowanie nowe i suport bo umiera jak to HT2 ma w zwyczaju może jakiś polecacie co wytrzyma dłużej niż XTR i Token Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 15 Wrzesień 2017 Udostępnij Napisano 15 Wrzesień 2017 Już w ubiegłym roku ta konfiguracja była dostępna roweru była dostępna w sklepach: https://dobresklepyrowerowe.pl/rowery/gorskie-sztywne/cross-country-29/accent/peak-29-pro-2x10 Teraz tylko przeklepali na model 2017 i wprowadzili ramę karbonową i napęd Eagle. Tak czy owak wszystkie maszyny robią wrażenie, z Twoją włacznie Odnośnik do komentarza
Waldorf Napisano 15 Wrzesień 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Wrzesień 2017 1 minutę temu, majkel.pe napisał: hej, powiedz mi ta rama faktycznie waży ok 1100g? ważyłeś? Mam od 3lat peaka alu - M-ke (10,4kg) i rozkminiam wymianę właśnie ramy na peaka carbon i rurek z siodłem na accent execute carbon i z obliczeń wychodzi mi że powinno byc ~9,7kg. Napęd XT 2x10 i hamulce, Cresty na 350 i FOX zostałyby z obecnej wersji. Wiadomo okablowanie nowe i suport bo umiera jak to HT2 ma w zwyczaju może jakiś polecacie co wytrzyma dłużej niż XTR i Token Samej ramy nie ważyłem. Ważyłem cały rower. Wiesz na wagę wpływa wszystko ale nie skupiałbym się raczej na 200 gramach. W carbonie chodzi również o sztywność ramy jak i również o pochłanianie mikro drgań. Według mnie to ważniejsze. Jeżeli myślisz o tuningu swojego sprzętu a raczej w tym przypadku o złożeniu prawie nowego roweru to pewnie rama która wspomniałeś będzie dobrym kompromisem jakość cena. Kwestie wizualne to już osobista sprawa jeżeli dla kogoś ma to znaczenie. Ja przed tym towerem miałem aluminium bez sztywnej osi i takie tam podstawowe wyposażenie. Skok jest niesamowity. Zadowolenie ogromne. Odnośnik do komentarza
majkel.pe Napisano 15 Wrzesień 2017 Udostępnij Napisano 15 Wrzesień 2017 oczywiście dodatkowa sztywność też tu wchodzi to raczej oczywiste, dlatego nie wspominałem Wizualnie może poczekam na tego co ma wchodzić niebawem czarny mat z czarnymi napisami w połysku Nie taki cały rower zmnieniarki śmigają, hample XT mają rok bo były na gwarancji wymienione (zatarły się po 2latach ) napęd mam nowy bo była konieczność wymiany, koła igła z łożyskami wymienionymi jakiś czas temu, serwisowany FOX mówi sam za siebie ;D Także chodzi "tylko" o rurki po znajomości całość ~3,5tys. Miałem zmieniać cały rower na coś z wyższej półki ale ostatnie Cyklokarpaty jechałem na wypożyczonym najwyższym Kellysie na foxie, ful XTR DI2 i crossmaxach. Szczerze mówiąc nie było różnicy między tym rowerem za bagatela 22tys a moim 3letnim składakiem alu peak za 7 Odnośnik do komentarza
marekctr Napisano 19 Wrzesień 2017 Udostępnij Napisano 19 Wrzesień 2017 Trzeba działać tak żeby się lepiej czuć na rowerze życzę efektów. Odnośnik do komentarza
jaro0011 Napisano 30 Wrzesień 2017 Udostępnij Napisano 30 Wrzesień 2017 Dnia 15.09.2017 o 22:04, majkel.pe napisał: Wizualnie może poczekam na tego co ma wchodzić niebawem czarny mat Nie musisz czekać - możesz sobie tą ramę zamówić u Chińczyków w czarnym macie od razu http://dengfubikes.com/MTB_FRAME/133.html I w sumie malowanie też możesz sobie zamówić jakie Ci się podoba tylko musisz się dogadać Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się