Skocz do zawartości

Nie wiem jaki rower do XC

Eryk Chiliński

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pracuje w Norwegii i chcę kupić nowy rower do XC, Z Polski jestem z Mazur I od czasu do czasu może wpadnę na lokalne zawody (milko mtb Mazury)I będę oczywiście startować też w NO, w następnym sezonie będę trenował w Norwegii tylko chodzi o to że tu są same trasy pod downhill mam też chęć nauczyć się dobrej techniki zjazdów i podjazdów tutaj, i teraz pytanie lepiej kupić rower do XC Hardtaila czy fulla z mały skokiem (nie znam się tak dobrze na tych rowerach z amorem w ramię 😂) budżet mam około 15/19 tys zł

Pytałem się w sklepach w Norge I mówiłem że będę startować w XC I w każdym sklepie mówią że full będzie najlepszy, I teraz już sam nie wiem jaki rower będzie dla mnie dobry?! 

Wiem że chcę żeby rower był na jedno blacie reszta to wiadomo za taką cenę już będzie spko 

Opublikowano (edytowane)

jak dla mnie full xc jest dla kogoś kto wie czego chce i wie jak go wykorzystać. Jeśli chcesz nim startować w jakichś zawodach to będzie ok, kwestia czy będziesz w stanie go wykorzystać. Może lepiej pójść na razie w ht i za rok z bagażem doświadczeń podjąć bardziej świadomą decyzję 

Jeśli trasy mają być ciężkie to full będzie dawał przewagę

Edytowane przez trollu
Opublikowano

Full będzie najlepszy niezależnie od terenu. Nawet na głupiej nierównej trawie oszczędzi Twoje siedzenie i energię, połykając nierówności. Im trudniejszy teren, tym bardziej to czuć.