daniel_s4 Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) Czołem jeszcze raz, jak pisałem już wcześniej przy wątku ze specem, szukam fulla dla przyjemności i pod maratony MTB, zaznaczam że walczę o pozycję typu 250 miejsce w open, więc maraton to zabawa i walka z samym sobą.... Odwiedziłem dziś sklep Scotta i po wspomnieniu sprzedawcy o maratonach, podpowiedział że powinienem się zastanowić nad Sparkiem RC. https://www.scott-sports.com/global/en/product/scott-spark-rc-900-comp-bike?article=269749006 - katalogowo 11 500 pln w sumie wcześniej myślałem o Sparku 950 https://www.scott.pl/produkt/767/4931/Rower-Spark-950/ - katalogowo 11 100 pln Rożnica w cenie, praktycznie żadna, w geometrii już tak. do Tego RC ma skok 100 mm a Spark 950 120 mm, kurcze nie mam doświadczenia, czy taka różnica w geometrii będzie na plus czy minus, czy w ogóle będzie dla mnie zauważalna...... Do tego jeszcze 950 ma opuszczaną sztyce. Trochę zaczynam się poddawać, jako że pieniądze bardzo duże a ja się nie znam, na parkingu przed sklepem to nie jazda testowa. Ktoś może podpowiedzieć, jak rower będzie się zachowywał przy geometrii RC a 950, jeśli da się to w ogóle jakoś wytłumaczyć........ No i jakby cały czas pozostaje kwestia czy w takiej kasie, nie kupię mniej znanej marki z lepszym osprzętem.... Edytowane 15 Września 2018 przez daniel_s4