g_regor Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Modernizuję stara meride crossway 200 w związku z wymianą kół muszę zmienić hamulce na tarczowe. Jakie kupić hamulce tarczowe żeby były nieskomplikowane w obsłudze. Nastawiam się na tarczówki na lince, pewnie dlatego że nigdy nie miałem doczynienia z hydrauliką w rowerze ;). Jeśli chodzi o siłę hamowania to obecnie użytkowane v brake w zupełności mi wystarczały podczas bezdeszczowej pogody. Myślałem o trp spyre albo accent pave road. Nie mam doświadczenia, coś doradzicie? Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ile chcesz na nie przeznaczyć? Odnośnik do komentarza
g_regor Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Nie mam jakiejś określonej kwoty, ale.. ta wymiana hamulców to tylko przymus spowodowany chęcią posiadania dobrych i trwałych kół. Z drugiej strony nie mam też ochoty grzebać przy nich co chwila. Tak sobie myślę, że do 500 zł, będzie to rozsądna kwota. Zahamuje się rower za 500 zł ;)? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Te będą dobrehttps://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-hamulce-hamulce-tarczowe-hamulce-tarczowe-shimano-deore-br-m6000-+-bl-m6000-komplet-o_l_158_9461.htmlZostanie na tarcze jeszcze Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Dokładnie, jak kolga wyżej Odnośnik do komentarza
g_regor Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Byłem nastawiony na te z linką, szczególnie po oglądnięciu tego: Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 No to powiem że musiał byś pewnie piasty zmienić w rowerze bo nie masz mocowań na tarcze hamulcowe? Chyba że lepsze klocki do obecnych hamulców, pozwolą one uzyskać lepsza siłę hamowania Odnośnik do komentarza