Skocz do zawartości

Jakie hamulce?

g_regor

Rekomendowane odpowiedzi

Modernizuję stara meride crossway 200 w związku z wymianą kół muszę zmienić hamulce na tarczowe. Jakie kupić hamulce tarczowe żeby były nieskomplikowane w obsłudze. Nastawiam się na tarczówki na lince, pewnie dlatego że nigdy nie miałem doczynienia z hydrauliką w rowerze ;). Jeśli chodzi o siłę hamowania to obecnie użytkowane v brake w zupełności mi wystarczały podczas bezdeszczowej pogody.  Myślałem o trp spyre albo accent pave road. Nie mam doświadczenia, coś doradzicie?

Nie mam jakiejś określonej kwoty, ale.. ta wymiana hamulców to tylko przymus spowodowany chęcią posiadania dobrych i trwałych kół. Z drugiej strony nie mam też ochoty grzebać przy nich co chwila. Tak sobie myślę, że do 500 zł, będzie to rozsądna kwota. Zahamuje się rower za 500 zł ;)?

Tak jak pisałem najlepiej zainwestować w hydrauliki nie brał bym hampli na lince,wbrew pozorom hydrauliki nie są jakieś kosmiczne u eksploatacji a na pewno będziesz zadowolony

Model który ci podlinkowałem wyżej prawdziwa kotwica założysz zobaczysz